PDA

Vis full versjon : Hylelyd frå motor - V70R AWD 2006



gaupe
01/01/12, 13:49
Har fått ein merkeleg lyd på bilen, mest framtredande når den er kald, går litt over etter kvart, men ser ikkje ut som den forsvinn heilt. Hørte den første gang i fjor vinter, når det var type -20, så forsvann den, for å dukke opp igjen no. Har ikkje demontert noko for å leite etter den, men mistenker at den kjem frå nedre del av motoren, sidan den ikkje kan høyrast ovanfrå, men kjem ut under bilen.


http://www.youtube.com/watch?v=bZBdyjXvgoY

Lyden virkar meir skingrande på videoen her, enn den gjer i verkelegheita.

Strammar på regreim? Servopumpe? Vasspumpe? Trur ikkje det er AC-kompressor, ingen endring der, om ein slår den av eller på.

GMV
01/01/12, 13:56
Kan høres ut som lageret på strammerullen på multireima.... Ett tips, ta en slange med litt lengde på å hold inntil øret for å prøve å lokalisere den litt enklere.

gaupe
01/01/12, 14:54
Skal ta å plukke av deksla no til veka, klarte å drepe ryggen i går, då orkar ikkje å gå på det no :(

850GLTsilver
01/01/12, 15:35
Enten strammehjulet, men det er også et ekstra hjul som er der bak generator/ac-pumpe.
Den blir ofte glemt, og hos meg så har denne stått i syv steiner på to biler så langt.

Vatnehol
01/01/12, 15:55
var nøyaktig samme lyd hos meg. strammehjule på hjelpe reima.
om det ikke er det så er det stor hjelp i å la bilen gå fem-ti min, så stopp den, så legg handa utenpå alt som reima drive, kjenne etter hvor det er usedvanlig varme:)
varme=friksjon=dårlig lager

Tore
02/01/12, 07:13
Tilsvarende lyd forsvann på gammelbilen min da jeg bytta multireim med strammer. Kan være hva som helst av lager egentlig, men trolig reimhjul, dynamo, vannpump eller servopumpe (rekkefølge etter hva jeg anser som sannsynelig...)