Vis full versjon : VCCN Trackday - Rudskogen 18/7 2010 OPPDATERT INFO! Påmelding i gang
På ikke lisensierte biler er det krav til lys ja.
Joakim-G_R
05/06/10, 10:10
Siden veitrafikkloven er gjeldende så følger nok lys reglen også denne, dvs kjørelys forann og bak samt bremselys antar jeg.
Og ryggelys når du må rygge ut av sandfella :D
Rygge ut av sandfella? understyrer det? :p
Trenger vi å rygge ut? Skal ikke Per eller Petter kjøre rescuebil da? :D
Vi kjører heat på ca 10-15 min av gangen, da har de fleste biler og fører fått kjørt seg litt, og vil man kjøre mer er det bare å stille rett i pit-lane eller køen for å få kjørt mer.. :)
Å dele opp i spor og drift kan lett bli kok da det kan være veldig varierende hvor magne som skal kjøre hva, derfor sier vi som Rudskogen at Drifting er ikke tillatt, men å sladde i sving og sånn går bra så lenge det er og ser kontrollert ut. Svartflagget vil bli brukt nådeløst om folk tar helt av.. :)
Vil det si at det blir ingen deling uansett. Ikke spor og frikjøring heller( som midnight club, trackday, opel gjør og de får det til)
En kø til hver i pit. Stiller ingen seg i spor så er det greit. Da er det ikke liv laga for det.
Syntes bare det er litt irriterrende å ligge bak noen som sladder i svingene, og kansje har mer motor som gjør at man ikke kommer forbi på sletta.
På samme måte liker jeg ikke å få sporkjørere bak meg når jeg skal sladde litt.
Joakim-G_R
07/06/10, 18:14
Det VÆRSTE med å få sporkjørere bak seg, er jo at de ikke tar hensyn til sladden din.. Fått et par "oh my god, ro ned a!" forbikjøringer..
Syns også det var gøy da jeg slapp forbi en 205 med bur i en gang, og tok han igjen i svingene mens jeg sladda og kosa meg, og måtte bremse for han.. Også når vi kom i pit'en, så hadde han visst kjørt fra cosworth'er og det ene med det andre. :D
Det VÆRSTE med å få sporkjørere bak seg, er jo at de ikke tar hensyn til sladden din.. Fått et par "oh my god, ro ned a!" forbikjøringer..
Enig i den! Var en som dro forbi meg på innern i slutten av langsvingen forrige treff når jeg sladdet. Igrunn flaks at jeg så det for hadde tenkt å ta en liten kontra på slutten.
Er det mulig og kjøre andre biler på dette treffet? Har en kamerat med en cosworth som kunne tenkt seg og kjøre der, hvis det er mulig? :D
Joakim-G_R
07/06/10, 21:37
Nei, det er Volvotreff, og det har vært oppe tidligere også.
Det er nok av andre treff han kan lire av seg styggedommen på, så denne dagen holder vi oss til verdens beste biler, Volvo :)
Volvo-Lars
08/06/10, 14:24
Er det mulig og kjøre andre biler på dette treffet? Har en kamerat med en cosworth som kunne tenkt seg og kjøre der, hvis det er mulig? :D
Sjøvaste har fått helt dilla på å kjøre på bane nå? hehe.
Det er nok av andre treff han kan lire av seg styggedommen på, så denne dagen holder vi oss til verdens beste biler, Volvo :)
Fælt å innrømme det, men den Cosworth'n det er snakk om hadde kjørt fra mye som vi stiller med, hehe:)
Fælt å innrømme det, men den Cosworth'n det er snakk om hadde kjørt fra mye som vi stiller med, hehe:)
Hva har det med saken å gjøre :p ?
Volvo-Lars
08/06/10, 14:35
Hva har det med saken å gjøre :p ?
Kanskje likså greit å nekte andre merker. Ekke Volvotreffa det er mest hester på;)
Å Volvo-folk pleier å blir furt når noen med andre merker kjører fra "garantert 300hk++ husmor-trimoppsett" i 240n dems.
Kanskje likså greit å nekte andre merker. Ekke Volvotreffa det er mest hester på;)
Å Volvo-folk pleier å blir furt når noen med andre merker kjører fra "garantert 300hk++ husmor-trimoppsett" i 240n dems.
Eller når folk med Koni dempere og knallstivt oppsett blir kjørt fra i svingene av en tilsynelatende normal bil :).
Volvo-Lars
08/06/10, 14:44
Eller når folk med Koni dempere og knallstivt oppsett blir kjørt fra i svingene av en tilsynelatende normal bil :).
Hehe, ja:) Volvo er å blir Volvo. På godt å vondt:)
Sjøvaste har fått helt dilla på å kjøre på bane nå? hehe.
Er nok Volvoer som hadde kjørt fra mye det Ford Motorstop Club stiller med på sine banetreff også.
The Sven får sagt det... :D:D
Kunne det vært en ide, hvis det lar seg gjennomføre, å få en stand med rullende landevei? Bare sånn for effektmålingens skyld? jeg tenker ikke spesifikt på justering osv, men kjørt opp å fått rulla bilen, kunne vært interessant for mange... Hvertfall for meg, betaler gladelig for å bremse bilen, for å ha et papir å skryte av, ikke sånn "H-profil, turbo og 3" eksos, jeg har hvertfall 700hester"..
Tanken slo meg her om dagen, men om det lar seg gjennomføre, er jo såklart en annen sak... :)
Er nok Volvoer som hadde kjørt fra mye det Ford Motorstop Club stiller med på sine banetreff også.
Var meint å sei du hadde skreve ein feil, men så fall det meg inn! :D Ler enda eg :D
The Sven får sagt det... :D:D
Kunne det vært en ide, hvis det lar seg gjennomføre, å få en stand med rullende landevei? Bare sånn for effektmålingens skyld? jeg tenker ikke spesifikt på justering osv, men kjørt opp å fått rulla bilen, kunne vært interessant for mange... Hvertfall for meg, betaler gladelig for å bremse bilen, for å ha et papir å skryte av, ikke sånn "H-profil, turbo og 3" eksos, jeg har hvertfall 700hester"..
Tanken slo meg her om dagen, men om det lar seg gjennomføre, er jo såklart en annen sak... :)
Kan jo leige inn biltrangsynet si tralle da, den er jo mobil :rolleyes:
Kan jo leige inn biltrangsynet si tralle da, den er jo mobil :rolleyes:
Biltilsynet stiller nok gledelig opp for dette med mobiltralla de :D. De er nok bare glade for å få målt effekten på samtlige biler med skilter ;).
THolandsli
08/06/10, 19:30
Da får jo folk skriftlig hvilke effekter de har tilogmed, dritkult!
Samme slo meg... jeg kommer med prøveskilter, men jeg tenke mer på noen andre enn BT:)
Da får jo folk skriftlig hvilke effekter de har tilogmed, dritkult!
Ja, på et brev med avskiltningsbegjær :D.
THolandsli
08/06/10, 19:32
Evt. et brev fra Tollvesenet. hehe
Evt. et brev fra Tollvesenet. hehe
What, har folk bilar som er ikkje er 10 år gamle på bane?!
What, har folk bilar som er ikkje er 10 år gamle på bane?!
Ja, hender da det...
mulig det er tatt opp før, men er det mulig å komme å bare se på også? koster det da noe?
mulig det er tatt opp før, men er det mulig å komme å bare se på også? koster det da noe?
Nei, det er gratis :).
Da dukker ihvertfall jeg opp!! Snakker vi kolonne ifra Drammen eller Kongsberg (som kjører innom Drammen)?
Ingen racer kjøring nedover for vår del.
Min far stiller i en 2tonns tung 260 ambulanse, med campingvogn på slep :D :D
Begynner folk å bli klare for treffet egentlig? Nærmer seg med stormskritt, og jeg stusser over lite påmeldte biler... Er vel sikkert en del som melder seg på på dagen kanskje? :)
jeg solgte visst 242n...
så da har ikke jeg noe på banen og gjøre da men jeg er flink til og titte så det skal jeg få til
jeg solgte visst 242n...
så da har ikke jeg noe på banen og gjøre da men jeg er flink til og titte så det skal jeg få til
Kan du ikke ta 940n til kona da, Paul? Eller blir det kanskje ikke stjerne i boka da? :D:)
jeg fikk stjerne i boka når jeg solgte 242n...
Volvo-Lars
17/06/10, 16:53
jeg solgte visst 242n...
Ska nok få tredd på deg en hjelm å trua deg inn i 745n;)
Så fort jeg får en bil ca. klar til skogen skal jeg melde meg på! :D
På tide med liste over påmeldte biler snart?:)
Er det noe mulighet for å ha ei campingvogn stående ett sted i nærheten av bana natta til 18? :)
Vi har ikke noe organisering på slikt, så det blir på eget ansvar.
Grunnen til dette er kostnader ved leie av områder, både når det gjelder tidspunkter og hvor.
Det er en Campingplass i Rakkestad, ca 15min unna, hvor du garantert kan stå, mot betaling så klart. Husker ikke navnet på denne i farta..
Ja okei.
Sender de en mail å spør om det er noen mulighet for å ha den stående der den kvelden/natta, hvis ikke får man prøve den campingplassen.
Kan Bjørnstad camping og hytteutleie stemme? Link: http://rlb.no/telt/info/1927
Er det ikke noen idustribygg rett på utsiden av rudskogen nå, nede ved veien ?
Det burde vel ikke være noe problem å kontakte disse og høre om du kan ha vogna stående på deres eiendom en natt.
På tide med liste over påmeldte biler snart?:)
.....
Det dukker vel opp liste etterhvert. Men er vel ikke så mye å legge ut, da det er bare 15 tøffinger som har turt å melde seg på....
15???
Det er det siste jeg hørte hvertfall og det er ikke lenge siden...
Er vel kanskje en del vinterprosjekt som ikke tror de blir ferdige?
Jeg syns også det var få påmeldte, hvertfall når det ikke er mer enn 3 uker til treffet... tidligere år har det jo vært rundt 40... Folk her inne får få ræva i gir og melde seg på, om det så er med 240n til bestefar. :D
hvis folk er redde for at de har for små motorer, så kan jeg meddele at det er like moro, selv med liten motor:D
THolandsli
26/06/10, 12:30
Vi har nå 16 påmeldte, og kun 8 av de er registrert betalt. Håper virkelig det blir litt mer fart i påmeldingene de neste 3 ukene, ellers går klubben på en skikkelig smell økonomisk. Så kom igjen nå alle sammen! Ikke vær redd for at dere har for lite motor eller erfaring, alle er velkomne til å prøve seg på banen. :)
Er mange plasser ledige enda, men om det blir som tidligere banetreff blir det ikke noe problem å få fyllt opp plassene like før treffet så det er bare å melde seg på om en vil sikre seg kjørepass :)
Da har jeg betalt:) Meld dere på nå ! :)
Joakim-G_R
27/06/10, 02:01
Vi har nå 16 påmeldte, og kun 8 av de er registrert betalt. Håper virkelig det blir litt mer fart i påmeldingene de neste 3 ukene, ellers går klubben på en skikkelig smell økonomisk. Så kom igjen nå alle sammen! Ikke vær redd for at dere har for lite motor eller erfaring, alle er velkomne til å prøve seg på banen. :)
Kona truer med flathånd om jeg drar vogna på banen, dessverre. :p
Er det mulig å melde seg på sånn rett før treffet og samtidig få kjøre på banen?:)
Klarer ikkje helt å bestemme meg:(
THolandsli
27/06/10, 12:16
Kjenner ingen som har dødd av flathånda. :P
Er det mulig å melde seg på sånn rett før treffet og samtidig få kjøre på banen?:)
Klarer ikkje helt å bestemme meg:(
Dersom det er plasser ledige, så kan du det.
Joakim-G_R
27/06/10, 13:00
Kjenner ingen som har dødd av flathånda. :P
Godt poeng! Får se når det nærmer seg.
Da truer du med begge tilbake, din puddel! :D:D
Du må tåle litt juling vettu...:D:D
Volvo-Lars
29/06/10, 10:55
Jeg må bare finne nettbanktrøkketingen, så jeg får betalt:o
søren også, sliter med å få byttet bort den vakten, er midt i ferie avløsnings tiden dette...
Kunne tenkt meg å fått brukt den nye canon 70-200mm F4L USM linsen min på dette treffet.
søren også, sliter med å få byttet bort den vakten, er midt i ferie avløsnings tiden dette...
Kunne tenkt meg å fått brukt den nye canon 70-200mm F4L USM linsen min på dette treffet.
Kan godt ta linsa jeg. :p
Hvor mange påmeldte er det i år? :)
Blir det akkurat det samme som i fjor?
Gratis inngang osv?
Gleder meg som bare søren jeg!
Joakim-G_R
30/06/10, 20:13
16
var ingenting i fjor, var Volvoforum-treff i fjor. Det samme? Det blir å betale penger og kjøre på banen. :)
gratis inngang
du er ikke alene. :)
Kan godt ta linsa jeg. :p
Ja det kan jeg tenke meg at du kan, skal du ha med 50D´n min også da eller :D
Får andre som ikke har volvo lov til å kjøre?
Har en kompis med M5 som vill kjøre mer. Bygd turbo og vill teste litt..
Nope, da må han kjøpe seg Volvo å kjøre med ;).
Joakim-G_R
05/07/10, 19:32
Da får han melde seg på Gatebil i helga, Mekaniker.no treff, sommertreff, BMW-klubb treff, eller no da. Volvotreff kjører det Volvo'r. :)
Kjørte akkurat Trackday sammen. Ifjord kjørte vel andre enn volvo mener jeg å huske?
Hvor mange er påmeldte hittil?
Kan man møte opp og betale der?
Er det mulig å få ta teknisk kontroll för ein betaler ?
Eller hva er det som er viktig å ha i orden ?
Er det mulig å få ta teknisk kontroll för ein betaler ?
Eller hva er det som er viktig å ha i orden ?
Redd for at bilen er i for dårlig stand? Da burde du ikke akkurat kjøre på bane... Heller bruke de 2 ukene frem til treffet på å fikse den.
Sier igrunn seg selv hva som bør være i orden. Den skal være i forsvarlig stand som om du skulle kjørt på veien, ikke lekke for mye væsker og ikke støye over 100 dB. Alt står igrunn i førsteposten. Av erfaring fra tidligere treff så er det "eneste viktige" (i hermetegn) at batteriet er festet så det ikke kommer noen vei og at batteripolene er tapet/isolert :D. Ble ikke akkurat tatt full sjekk av bilen i fjord.
Meld dere på nå folkens så dere er sikre på å få plass ;)
volvoRsport
05/07/10, 21:45
Ifjord kjørte vel andre enn volvo mener jeg å huske?
Kun Volvo i fjor også.
THolandsli
05/07/10, 21:50
Kjørte akkurat Trackday sammen. Ifjord kjørte vel andre enn volvo mener jeg å huske?
Hvor mange er påmeldte hittil?
Kan man møte opp og betale der?
18 påmeldte, 13 betalte.
I fjord er det vel greit å ha båt.
Hvis vi ikke får en drastisk økning i forhåndspåmeldte før helga, vil vi ta opp til vurdering å åpne for andre merker :( Så kom igjen og meld dere på så Volvotreffet forblir et Volvotreff!
Joakim-G_R
06/07/10, 00:44
Flyers og mer reklame hadde jo gjort seg.. :)
18 påmeldte, 13 betalte.
Kan jeg melde meg på og betale når jeg kommer?
Hmm...Vurderer å melde meg på med 740'n og teste den på bane om jeg får den klar..Men det vet jeg ikke enda..Spørs vel om det er noe lurt å kjøre med dårlig clutch på bane også.. :p
Volvo-Lars
06/07/10, 13:29
Kan jeg melde meg på og betale når jeg kommer?
Ja :)
Så det er mulig ja:) Så fint. Fortsatt usikker på om bilen ska testes, ska på roadtrip uka etter treffet:P
Av 1048 aktive forum-medlemmer, er 18 meldt på til kjøring... huhei for en interesse det tydeligvis har vært for treffet...
Blir feil, syns jeg, å måtte åpne for andre merker, på et treff som egentlig er kun for Volvo, og som blir knakanes knall uansett vær osv... litt skuffet over den dårlige interessen for noe som klubbledelsen prøver å få til for vår skyld, for at vi skal ha det moro.. Spørs vel om det frister til gjentakelse for klubben, hvis det blir dårlig oppslutning i år... er jo ikke gøy å gå i minus for andres glede gang på gang...
da har jeg meldt meg på jeg også
Av 1048 aktive forum-medlemmer, er 18 meldt på til kjøring... huhei for en interesse det tydeligvis har vært for treffet...
Blir feil, syns jeg, å måtte åpne for andre merker, på et treff som egentlig er kun for Volvo, og som blir knakanes knall uansett vær osv... litt skuffet over den dårlige interessen for noe som klubbledelsen prøver å få til for vår skyld, for at vi skal ha det moro.. Spørs vel om det frister til gjentakelse for klubben, hvis det blir dårlig oppslutning i år... er jo ikke gøy å gå i minus for andres glede gang på gang...
problemet til mange her inne nå er jo at ingen har klart å få klare bila sine :p det er som du sier 18(19?) på meldte nå og da er det vell tydelig MANGE gromme volvoer i mange garager rundt om :p
Joakim-G_R
07/07/10, 09:14
Svenske skilt = ok?
Om de skal slippe TBO m/fler uten skilt på banen, så kan vel du?
Eller er det forskjellsbehandling? ;)
Vi har ikke gått i minus på noe enda, verken her i VCCN eller når det var i VF regi. Men dundrende overskudd ble det heller ikke.
Vi hadde fullbooket i forkant tidligere år, så hva som har skjedd i år vet jeg ikke, selv om jeg har mine tanker rundt dette.
Åpne for andre merker? Da vil jeg heller se det avlyst i stedet..
Så om folket her i VCCN ikke vil ha en slik dag på Rudskogen så skal vi droppe å arrangere det så klart.
Man må ha skilt på bilen så lenge den ikke er under lisens fra NBF. Svenske skilt er godkjent, akkurat som alle norske skilt.
Joakim-G_R
07/07/10, 09:53
Så det vil da si at alt TBO gjør/har gjort med 66'n er forgjeves? :)
Vet ikke hva han driver med jeg, men bilen må ha skilt. Enten standard skilt eller godkjent prøveskilt med dokumentasjon. OM ikke må bilen være godkjent og lisensiert av NBF.
Dette er helt standard regler for kjøring på bane. Ingen skilt, ingen kjøring.
Hva folk har gjort med bilene sine ang ombygging og motor er irrelevant, så lenge skiltet på bilen stemmer overens med VIN og vognkort.
problemet til mange her inne nå er jo at ingen har klart å få klare bila sine :p det er som du sier 18(19?) på meldte nå og da er det vell tydelig MANGE gromme volvoer i mange garager rundt om :p
Vi hadde 3 ganger så mange forhåndspåmeldte de forrige årene, så noe har tydeligvis forandret seg..
Volvo-Lars
07/07/10, 12:19
Vi har ikke gått i minus på noe enda, verken her i VCCN eller når det var i VF regi. Men dundrende overskudd ble det heller ikke.
Vi hadde fullbooket i forkant tidligere år, så hva som har skjedd i år vet jeg ikke, selv om jeg har mine tanker rundt dette.
Åpne for andre merker? Da vil jeg heller se det avlyst i stedet..
Så om folket her i VCCN ikke vil ha en slik dag på Rudskogen så skal vi droppe å arrangere det så klart.
Man må ha skilt på bilen så lenge den ikke er under lisens fra NBF. Svenske skilt er godkjent, akkurat som alle norske skilt.
Hva slags tanker har du rundt det?
Hvorfor ikke invitere andre merker hvis det er for få Volvo's? Viser jo bare at vi er åpne for no nytt å ikke bare mener at Volvo er verdens beste bil:rolleyes:
Kan hende å regner med at det kommer fler Volvoer enn de 18 påmeldte...er alltid noen som kommer for å se om det er plass på banen til dem å hiver seg på:)
Hadde egentlig tenkt å melde meg på, men når man er litt usikker på om bil og planene den helga holder, så får jeg vente å se. Men håper så mange som mulig melder seg på, så det blir ett knalltreff, med MASSE kjøring;)
Vi hadde tak på 60 eller 65 påmeldte ved forhåndspåmelding noe vi nådde i god tid på forhånd. I tillegg kom det 20-25 stk på dagen og betalte for kjøringen sin, så vi var oppe i ca 80 biler, 2 år på rad.
Så hva er det som gjør det? Prisen? Tidspunktet? Interesse?
Dette er ett treff for dere der ute, så om ikke dere vil komme på treff så lager vi det heller ikke, så enkelt er jo det. :)
vi vil jo selvsakt ha treff, men det er nokk som jeg sier at det er mange som ikke er helt ferdige med bilene enda akkuratt som meg selv jeg er ikke klar før til neste sesong tenker jeg :p
sånn som meg og martin.s fikk starta banebilen igår, men den går ikke reint. jobber med saken og prøver å ha den klar til 18 :)
Jeg vet det er mange herfra som skal, enten dem er påmeldt eller ikke..
Veit ikke hvor mange som skal utpå, men..
Enig! Se å meld dere på!!! :)
Morten Authen
07/07/10, 15:47
Har det blitt reklamert om dette på andre forum som f.eks Volvoforum? Jeg vet det er noen som har havarert og ikke kommer...
Har invitert folk på VCCN Trackday event'en på FB...
Volvoforum er dødt.
Det er opp til hver enkelt å reklamere til sine venner å bekjente! :D
Da har jeg også meldt meg på:)
Tror en av grunnene for at det er lite påmeldte er på grunna av at det er en annen dato en i fjor, og mange er/drar på ferie.. inkludert meg:(
Tror en av grunnene for at det er lite påmeldte er på grunna av at det er en annen dato en i fjor, og mange er/drar på ferie.. inkludert meg:(
Ifjor var det 19.juli, i år er det 18. altså samme helg som i fjor. men vi tar det den 24,. desember neste gang, da er alle hjemme pga julefeiring...:D:D:D
Joakim-G_R
07/07/10, 21:24
Fail.. :p
Har meldt meg på og betalt for en stund siden så jeg vil hvertfall kjøre.
Og om noen kjenner til en sprek b20 til salgs så kunne kansje broder også blitt med som noe mer enn passasjer:)
THolandsli
07/07/10, 21:53
23 påmeldte nå. Går ihvertfall i riktig retning.
Hvis noen tar en sjau på bilen min til uka så kan den nok komme..
Blir ellers tillskuer i år. Mulig litt flaggvakt hvis nødvendig...
Morten Authen
08/07/10, 00:34
Får håpe det løsner i løpet av kort tid, vi er hvertfall klare :)
Fail.. :p
Hahaha, okei kansje litt fail ja:P mente det var i september elle no jeg xd menmen, jeg skal hvertfall til spania:( vis jeg ikke skulle det, hadde AT motoren sitti i kjerra lenger, og fattern skulle fått gleden av å kjørt den så hardt som han hadde klart..
Tveite Performance
08/07/10, 21:13
skal me spre dette på turboperformanceclub.?
har detta bare blitt posta på dette forumet? :eek: da er det ikke så rart det ikke er mange på meldte :eek:
skal me spre dette på turboperformanceclub.?
Bare å publisere det overalt hvor det er volvo-interesserte ;)
har detta bare blitt posta på dette forumet? :eek: da er det ikke så rart det ikke er mange på meldte :eek:
Vi i styret har lagt det ut på facebook også, pdd har vi jo ingen hjemmeside å legge det ut på så ja, det er bare her og på facebook det ligger på
egentlig litt rart med tanke på at de fleste her av de litt over interiserte er både her på TPC og TB så syns det burde ha liggi der(er faktisk bare medlem på de nevnte sidene, men aldri innom:p)
wunder-hansi
08/07/10, 22:45
er klar for dette:D bor jo ikke langt unna eller.
vet ikke hvem bil jeg skal kjøre da:S
V70 ocean race eller en 1978 volvo 244;D? Haha
Jeg kommer vis jeg får istand volvoen :D
er klar for dette:D bor jo ikke langt unna eller.
vet ikke hvem bil jeg skal kjøre da:S
V70 ocean race eller en 1978 volvo 244;D? Haha
ta med begge da vel:D
244 volvo v8
09/07/10, 00:18
Støykontroll (Skal samsvare med vognkortet, men ikke over 100 dB). dette nivået får du på en ford fiesta 1,1l med gassen i bånn så da blir det nok ingen som kan kjøre eller gjelder dette på tomgang??
Så er det billigere og kjøre på rudskogen under gatebil ,for vi som ikke er medlem da er det likt..
Lurer litt på og komme men for se har 244 volvo v8 350hk ;)
Støynivået måles ved ett gitt turtall(som jeg ikke husker hva er akkurat nå)
244 volvo v8
09/07/10, 00:56
Støynivået måles ved ett gitt turtall(som jeg ikke husker hva er akkurat nå)
da melder jeg meg hvertfall ikke på før man måler og ser, er ikke vitsi og betale for ting man ikke får.
kan hende du blir tatt av banen for det siden dem har støy målere utpå banen som måler også så hvis du får klar signal i pitten så er det ikke sikkert det blir mange rundene, men ta med deg stålull og dytt i eksos anlegget hvis den bråker for mye.
Støykontroll (Skal samsvare med vognkortet, men ikke over 100 dB). dette nivået får du på en ford fiesta 1,1l med gassen i bånn så da blir det nok ingen som kan kjøre eller gjelder dette på tomgang??
Så er det billigere og kjøre på rudskogen under gatebil ,for vi som ikke er medlem da er det likt..
100 dB er mye! En B230FB med 3" anlegg og 2 lyddempere bråker ca 90 dB etter forrige måling. Og den bilen bråker! 100 dB er over 3 ganger så høy lyd som det.
Hvis du har eksos som bråker mer en dette så burde du kanskje ikke kjørt iheletatt?
Volvo-Lars
09/07/10, 08:08
Når ett F-16 fly tar av med full gass, så er det ca 120db.
Så en fiesta med gassen i bånn har ikke 100db.
Svært få biler på rudskogen som ikke klarer støykravet....Er bare å be lydmannen går lengere unna.
Joakim-G_R
09/07/10, 12:05
Når ett F-16 fly tar av med full gass, så er det ca 120db.
Så en fiesta med gassen i bånn har ikke 100db.
Svært få biler på rudskogen som ikke klarer støykravet....Er bare å be lydmannen går lengere unna.
Det skal jo måles i en viss avstand i en viss vinkel osv da.
Hvis de målingene der blir gjort bare litt feil så flyr db'n i taket..
Har fått kjøre der inne selv om jeg har hatt 108 db på noen treff jeg har vært på, må ha litt slingringsmånn på de målingene der, men det veit de som tar teknisk hvis de ikke er helt grønne på området...
Volvo-Lars:
Blir litt feil å sammenligne en jager under takeoff da en turbin motor ikke har samme "slag" i ganga si som en stempel motor har!!
Volvo-Lars
09/07/10, 13:10
Hvis de målingene der blir gjort bare litt feil så flyr db'n i taket..
Har fått kjøre der inne selv om jeg har hatt 108 db på noen treff jeg har vært på, må ha litt slingringsmånn på de målingene der, men det veit de som tar teknisk hvis de ikke er helt grønne på området...
Volvo-Lars:
Blir litt feil å sammenligne en jager under takeoff da en turbin motor ikke har samme "slag" i ganga si som en stempel motor har!!
Mener du at støy ikke er støy uansett hvor det kommer fra?
Men dere skjønnte hva jeg mente? Ville bare få frem ett poeng, men det blei til at folk hang seg opp i noe helt annet.
Blir farlig nær offtopic nå ser jeg.....heh
Bare å melde seg på her nå ;) Flere volvoer påmeldt med 500hk+
Mye spennende å se på, og en unik mulighet til å få testet både sjafør og bil skikkelig!
Yngste Haugerud
10/07/10, 17:01
Få ut ei liste med påmeldte og betalte i første post snart? :)
da er jeg påmeldt selv om bilen bråker som et f16 fly!!!
Har lest de fleste innleggene. Er forsatt ikke sikker på hva som menes med prøvskilt og papirer... Har ikke meldt meg på fordi jeg ikke har skilt. Kan jeg kjøre hvis jeg har prøveskilt fra biltilsynet for den datoen, og vognkort del 2? Og ikke noe annet. Avskilta bilen i år, og har ikke eu.godkjent den.
Har lest de fleste innleggene. Er forsatt ikke sikker på hva som menes med prøvskilt og papirer... Har ikke meldt meg på fordi jeg ikke har skilt. Kan jeg kjøre hvis jeg har prøveskilt fra biltilsynet for den datoen, og vognkort del 2? Og ikke noe annet. Avskilta bilen i år, og har ikke eu.godkjent den.
Ja, prøveskilt er lovlege skilt, så då kan du køyre.
Da har jeg meldt meg på !
Hvordan ligger det an me antall påmeldte?:)
Hvordan ligger det an me antall påmeldte?:)
Blir stadig flere, rundt 30 stk nå :) Her er det ingen grunn til å vente, garantert mye kjøretid!
http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Rakkestad/Rudskogen_Motorsenter/langtidsvarsel.html
Spådd knallvær og alt ligger til rette for en TOPP dag på Rudskogen!
Om noen kunne tenke seg å være flaggvakt så er det bare å ta kontakt med meg på PM, trenger også folk til å hjelpe med å rydde opp på slutten..
:) :) :)
Liste med påmeldte biler, så vi ser hva vi skal kjøre sammen med rundt der...?
Liste med påmeldte biler, så vi ser hva vi skal kjøre sammen med rundt der...?
Det er bare 8stk som har oppgitt hva slags bil de skal kjøre, ikke vet man noe fakta om bilene utifra lista, ikke har vi nick på de som skal kjøre heller, men kun fullt navn... Ser ikke helt hensikten med å legge ut fullt navn på de som skal kjøre da det som oftest er nick man gjenkjenner bilene på...
Sant nok... jaja, er jo mindre enn en uke til, så vi klarer jo å vente....
Det er bare 8stk som har oppgitt hva slags bil de skal kjøre, ikke vet man noe fakta om bilene utifra lista, ikke har vi nick på de som skal kjøre heller, men kun fullt navn... Ser ikke helt hensikten med å legge ut fullt navn på de som skal kjøre da det som oftest er nick man gjenkjenner bilene på...
På den annen side er det fint for de som er påmeldt å vite om registrering og betaling er i orden, og det er nok mange her inne som kjenner igjen navn på folk :) Skal se om jeg får lagt ut en liste i 1. innlegg i løpet av kvelden eller morradagen.
På den annen side er det fint for de som er påmeldt å vite om registrering og betaling er i orden, og det er nok mange her inne som kjenner igjen navn på folk :) Skal se om jeg får lagt ut en liste i 1. innlegg i løpet av kvelden eller morradagen.
Glimrende :D
Jeg regner med jeg kommer, men kommer til å betale i døra..
Har ikke bil å kjøre med, så jeg leiter på spreng. :)
Er det plass til annet en volvo på treffe?
Er det plass til annet en volvo på treffe?
Nei, det er ein reint volvotreff :)
Det er et volvotreff, så nei.
Det er et volvotreff, så nei.
Var bare et spørsmål har sett det har hvert åpent for andre merker tidligere på treffa deres så var hvert et forsøk;)
Var bare et spørsmål har sett det har hvert åpent for andre merker tidligere på treffa deres så var hvert et forsøk;)
Det var bare et svar :) Er også svart på tidligere
men så skal det sies, det har jo blitt nevnt, at det kanskje må åpnes for andre?;)
men så skal det sies, det har jo blitt nevnt, at det kanskje må åpnes for andre?;)
Quoter admin:
Nei, det er ein reint volvotreff :)
TeamBørnOut
12/07/10, 12:34
Mene! sånn i tilfelle 66n ikke blir ferdig. Lov å bruke 940n isteden? (siden man må melde på bil tenkte jeg).
Jeg sender mail / penger etterpå! men ser dystert ut for 66n :( (uten at jeg mister bruksbilen min :P noe som hadde vært kjekt å hatt hvis jeg får ny jobb til uka :D)
Mene! sånn i tilfelle 66n ikke blir ferdig. Lov å bruke 940n isteden? (siden man må melde på bil tenkte jeg).
Jeg sender mail / penger etterpå! men ser dystert ut for 66n :( (uten at jeg mister bruksbilen min :P noe som hadde vært kjekt å hatt hvis jeg får ny jobb til uka :D)
Ja, ingen problem det.
TeamBørnOut
12/07/10, 12:38
Bra!!! Da får jeg ringe rundt å høre hvem som har ferie av folket å se om jeg får noe hjelp :D
Heller avlysning enn andre merker.. herregud! :D :D
Heller avlysning enn andre merker.. herregud! :D :D
Sån er det når man er redd for å bli fra kjørt;)
Sån er det når man er redd for å bli fra kjørt;)
Pissekonkurranser tek vi innbyrdes, treng ikkje andre til det ;)
Moseby Racing
12/07/10, 20:35
jeg kommer i værtfall med bil og tenkte jeg skulle betale på skogen. for er ikke helt sikkert om jeg skal kjøre min egen eller Haugen sin KSR940 vist den blir klar etter helgens voldtekt!:Dmen kjøre på banen skal jeg uansett bil!:)
da er det jo bare å melde seg på TBO får jo lov til å komme med annen bil om han ikke får ferdig 66'n
Akkurat hvilken volvo man kommer med er ikke så farlig sålenge den er i god teknisk stand.
244 volvo v8
13/07/10, 01:51
jeg lurer på om åssen dekk man får lov til og bruke?? fikk litt bakoversveid på rudskogen i helga. hva er lov og kjøre med?? kan man komme og betale på rudskogen uten og ha meldt seg på forhånd?
og det med støy dem måla på rudskogen om søndagen var 1 bil ute på banen som gikk igjenom støyen 90db max. dette var opel astra. måler ved 4500omd vanlig 240 gikk ikke igjenom så jeg spør igjen om støy?? en annen bil hadde 93db på tomgang. det med 100
db er ikke så høyt på lista hvis man måler ved 4500omd min er max 5300 så da lurer jeg??
Quoter admin:
my mistake;) hvis ting går som dem skal, skal jeg kjøre 940n på bane, men tørr ikke melde meg på ennå:P i tilfelle det dukker opp noe.
Hvor skal jeg henvende meg når jeg kommer opp for kjøring på bane ?
jeg kommer i værtfall med bil og tenkte jeg skulle betale på skogen. for er ikke helt sikkert om jeg skal kjøre min egen eller Haugen sin KSR940 vist den blir klar etter helgens voldtekt!:Dmen kjøre på banen skal jeg uansett bil!:)
får tru den blir klar;)
Hvor skal jeg henvende meg når jeg kommer opp for kjøring på bane ?
Står folk på plassen som viser deg hvor du skal kjøre, når du bare skal stille ut bilen, og når du skal kjøre. Gjorde det i fjor hvertfall :p
Får man en form for bekreftelse av påmeldingen? Sendte påmelding til banekjøring igår men har ikke hørt noe mer?
Mvh Petter =)
Off. Får bli te neste år for meg detta, da jeg jobber kveld på fredag, ellers sku det vært artig å se hvordan det hadde vært å kjøre traktor på bane :D
Kommer tilbake neste år, med 250 diesel-HP :rolleyes:
Off. Får bli te neste år for meg detta, da jeg jobber kveld på fredag, ellers sku det vært artig å se hvordan det hadde vært å kjøre traktor på bane :D
Kommer tilbake neste år, med 250 diesel-HP :rolleyes:
Er jo på søndag dette :)
Er jo på søndag dette :)
Å faen xD Trodde det var på fredag, men uansett. At det er til helga hjelper meg ikke akk mye heller :(
Hva skjer hvis man ikke rekker førermøtet? hvis man er der kl 13/14 får man kjørt da?
Får vel en kjapp briefing før du blir sluppet utpå.
Jeg kom ganske seint til det uoffisielle "Volvotreffet" på Våler i fjord, og jeg fikk kjøre rett innpå etter teknisk. :)
Liste over påmeldte i 1. innlegg. Husk det er litt treghet i systemet.
wunder-hansi
14/07/10, 01:58
vet ikke om dette er diskutert i år, men etter treffet i fjord kom det frem at mange medlemer ville ha Navnskilt i front ruta, med bruker navn som man har her.
hadde dette vært en ide i år:)? kankje litt sent å komme med dette nå, men sånne skilt til ''barnevogner'' er jo å få kjøpt til under en hundrings;D
Morten Authen
14/07/10, 10:00
Liste over påmeldte i 1. innlegg. Husk det er litt treghet i systemet.
Det er flere dobbeltoppføringer i den lista, jeg kommer to ganger ser jeg...;)
Volvo-Lars
14/07/10, 10:07
Det er flere dobbeltoppføringer i den lista, jeg kommer to ganger ser jeg...;)
Han har jo skrivd at det litt tregheter i systemet....kanskje han mener hans personlige system;)
Været ser nå ihvertfall lovende ut for søndagen :)
http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Rakkestad/Rudskogen_Motorsenter/helg.html
Han har jo skrivd at det litt tregheter i systemet....kanskje han mener hans personlige system;)
Dette er jo selvsagt for at det skal se litt mer fullbooka ut :D
jeg kommer til å legge medlemskortet mitt i frontruta så de som gidder å se etter skjønner at det er jeg som eier bilen :p funker på samme måte som skilt bare litt vanskeligere å se :p men skal skaffe meg skilt fra showplates.se neste gang jeg ser dem på treff :p
jeg kommer til å legge medlemskortet mitt i frontruta så de som gidder å se etter skjønner at det er jeg som eier bilen :p funker på samme måte som skilt bare litt vanskeligere å se :p men skal skaffe meg skilt fra showplates.se neste gang jeg ser dem på treff :p
Jeg har lagt mitt der allerede, ja og skilter har jeg også.. ;)
Har dere fått medlemskort :eek:
bilen din er ikke akkuratt vanskelig å kjenne igjen da :p
Tippar på at du har ditt i posten i morgon.
fint å bo i nærheten av styret til klubben :p å per er jo en del av styret så ikke rart han har det :p
andreas y.
14/07/10, 15:01
fekk mitt i dag:D
fint å bo i nærheten av styret til klubben :p å per er jo en del av styret så ikke rart han har det :p
Det er sant :p. Jasså, er bo plasseringa planlagt, for å kunne få medlemskort og goder fort? :p
fekk mitt i dag:D
Flott :)
nei er nokk ikke det :p men passer meg veldig godt at det tar meg maks ti min å kjøre til gaupe:p
wunder-hansi
14/07/10, 21:36
jeg har sånn barne vogn skilt:P haha.. funker det å:D
Volvo-Lars
15/07/10, 07:16
Flott :)
Mitt kom også i går:) Får legge det i billettholdern te søndag:)
Tar turen til skogen, men har ikke noe bil til kjøring(kan jo alltids dytte det tomme karosseriet mitt rundt da) og alle vennene mine disser volvo, så liten hjelp der også gitt :D
Men heiier på alle og har en hjelpende hånd hvis det trengs
Vi trenger all den hjelp vi kan få til flaggvakter, så har du lyst har du lov. Ta med deg kamera og en kompis/venninne så blir det litt trivelig også :)
244 volvo v8
15/07/10, 11:30
Vi trenger all den hjelp vi kan få til flaggvakter, så har du lyst har du lov. Ta med deg kamera og en kompis/venninne så blir det litt trivelig også :)
Dama kan være flaggvakt hvis du fikser barnevakt ;) :D
Barnevakt? Helvete heller.. ypperlig å ha med ungen på dette da! Garantert underholdning.. :)
244 volvo v8
15/07/10, 11:39
Barnevakt? Helvete heller.. ypperlig å ha med ungen på dette da! Garantert underholdning.. :)
ja dem skal være med. :D :D
Været er fortsatt bra ut :D
ja dem skal være med. :D :D
Problem løst! :)
Været er fortsatt bra ut :D
Jepp! :D
Både yr.no og pent.no varsler fint og flott vær, helt greit!!
244 volvo v8
15/07/10, 12:23
det for regne i fra seg nå for nå øser det ned her
Morten Authen
15/07/10, 12:23
Er kafeterian åpen denne dagen? Må jo være sikker på at man får holdt skinnet stramt i løpet av dagen... :)
Volvo-Lars
15/07/10, 12:32
Er kafeterian åpen denne dagen? Må jo være sikker på at man får holdt skinnet stramt i løpet av dagen... :)
Står i første post:)
SERVERING
Rudskogen har egen kantine hvor det serveres mat og drikke. Her finnes det også toaletter. Åpent 13-19.
Morten Authen
15/07/10, 12:56
SERVERING
Rudskogen har egen kantine hvor det serveres mat og drikke. Her finnes det også toaletter. Åpent 13-19.
My bad :p
da er hvite prøvekjørt og klar for 1/2 runde eller 3/4 på søndag!!
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/07/1217.jpg
Volvo-Lars
15/07/10, 13:55
da er hvite prøvekjørt og klar for 1 runde eller 29 på søndag!!
Lasta opp på henger allerede....ivrig, du:)
Morten Authen
15/07/10, 14:23
da er hvite prøvekjørt og klar for 1 runde eller 29 på søndag!!
Du får roe ned clutchbeinet litt så holder nok ekvipasjen nærmere 29 runder enn 1 runde :)
SERVERING
Var en kilometer kø for å få mat i kantina sist treff :p. Så kaster bort mye kjøring på å spise :D.
Ai ai ai, blir litt skruing på meg før søndan, tok stikk akselen i dag :( Men har fått tak i en aksel jeg skal hente i sverige, sveise, og smokke i 940'n ;)
Var en kilometer kø for å få mat i kantina sist treff :p. Så kaster bort mye kjøring på å spise :D.
Medbrakt eller grilling på glødende turbo er tillatt :)
grilling på glødende turbo er tillatt :)
må prøves! :P
skal bytte kasse og sveise bakstilling i kveld så stiller jeg og Moseby Racing på søndag med KSR volvoen! får vi håpe ihvertfall;)
THolandsli
15/07/10, 17:59
Akkurat det har jeg erfaring med.
http://i33.photobucket.com/albums/d55/tholandsli/Diverse/270506123.jpg
http://i33.photobucket.com/albums/d55/tholandsli/Diverse/270506119.jpg
http://i33.photobucket.com/albums/d55/tholandsli/Diverse/270506115.jpg
Blir kalde pølser hvis man skal leite etter varm Saab på søndag hvertfall!
Medbrakt eller grilling på glødende turbo er tillatt :)
Tror ikke grilling på glødende turbo blir noe problem den dagen for å si det sånn :D
Morten Authen
15/07/10, 20:47
Blir kalde pølser hvis man skal leite etter varm Saab på søndag hvertfall!
Vi kan vel alltids sette fyr på en Saab? :)
Vi kan vel alltid sette fyr på en Saab? :)
Isåfall tar jeg med pølser! :D
Da er lista over påmeldte oppdatert, forhåpentligvis uten dobbeltgjengere :)
Kommer hjem på lørdagkveld. Planen er å komme bort med 66'n, men det er vel ikke noe å kjøre på bane med - unntatt hvis jeg får lov å rygge en runde. :cool:
wunder-hansi
15/07/10, 22:43
Tar turen til skogen, men har ikke noe bil til kjøring(kan jo alltids dytte det tomme karosseriet mitt rundt da) og alle vennene mine disser volvo, så liten hjelp der også gitt :D
Men heiier på alle og har en hjelpende hånd hvis det trengs
HAha, den volvo dissinga hører jeg en god del av venne flokken å, som er helt oppslukt i bmw( en bil jeg aldri skal ha) Haha..
Da ser det ut til at jeg får bil til treffet og. :)
Håper på REGN! :D
Jasså, stiller du motorsvakt? :D
Jasså, stiller du motorsvakt? :D
Har ikke fått bilen til å gå enda, så det ser ikke lyst ut :rolleyes:
Imorgen er en ny dag! :D
Han skal sette volvo merker på skodan og bruke brekket rundt banen :D
Hvordan er tilgangen til drivstoff ved Rudskogen??..... må man ta med i bøtter og spann selv, eller er det noe i nærheten. Jeg er ikke kjent i området.
Er ikke direkte langt til Rakkestad. Så går jo å ta en svipptur bort ditt for å fylle på.. Snakk om typ 1,5 mil eller no.
Kommer forresten med trolig treffets mest harry og risige vogn, som IKKE skal ut på bane, for da faller den fra hverandre :p
Hvordan er tilgangen til drivstoff ved Rudskogen??..... må man ta med i bøtter og spann selv, eller er det noe i nærheten. Jeg er ikke kjent i området.
Er Statoil i Rakkestad som blir nærmeste. Ellers så får du ha med selv..
Er ikke direkte langt til Rakkestad. Så går jo å ta en svipptur bort ditt for å fylle på.. Snakk om typ 1,5 mil eller no.
Kommer forresten med trolig treffets mest harry og risige vogn, som IKKE skal ut på bane, for da faller den fra hverandre :p
du skal ikke kjøre den hvite? :p
du skal ikke kjøre den hvite? :p
Mye VÆRRE. Den hvite er i god stand i forhold... Er ikke mine biler da :p.. Må bare påpeke det.
Hint: Se etter en svart bil med "flames", og "litt" dårlig lakk
hvis det er værre så kommer folk til å le rævva av seg for det holdt jeg på å gjøre når jeg så den hvite :p
skal ha med meg sønnen min på 3 år, og volvon lekker fortsatt som en sil, skiftet topppakning i dag, og simringer forran er nettop skiftet. Ferdig med motorvask nå så får vi se om jeg får kjørt volvo til treffet.
Om ikke skal jeg prøve å låne meg mors nye volvo v70 2,4 D :)
Mye VÆRRE. Den hvite er i god stand i forhold... Er ikke mine biler da :p.. Må bare påpeke det.
Hint: Se etter en svart bil med "flames", og "litt" dårlig lakk
er ikke en amrikaner eller? bulkete og jævelig
er ikke en amrikaner eller? bulkete og jævelig
Nei nei nei... Kjører vel ikke amerikaner til VOLVOtreff....
Men beskrivelsen høres ut som en typisk Mysentraktene Caprice eller lignende :p..
Er en uthora 244. Gått knappe 850k etc.. Men men.
Krise ,,.,,.,.,, noen som vet hvor enn kan få tak i prøve skilt , jeg glemte biltilsynet i dag :(
Nei nei nei... Kjører vel ikke amerikaner til VOLVOtreff....
Men beskrivelsen høres ut som en typisk Mysentraktene Caprice eller lignende :p..
Er en uthora 244. Gått knappe 850k etc.. Men men.
har sett en amrikaner som er svart med flames på i distriktet her seh så tenkte kanskje d var dn!
wunder-hansi
16/07/10, 22:25
jeg kommer med min HØYE volvo 244, etter den nye regelen om at man mister lappen for kappa fjører. så monterte nye B&G fjører... å den ble høøøy:O
Mr. Crepsley
16/07/10, 23:05
Krise ,,.,,.,.,, noen som vet hvor enn kan få tak i prøve skilt , jeg glemte biltilsynet i dag :(
Jeg har tidligere fått lånt prøveskilter fra div. bruktbilforhandlere. Er vel din eneste sjanse om de har åpent imorgen.
Jeg har tidligere fått lånt prøveskilter fra div. bruktbilforhandlere. Er vel din eneste sjanse om de har åpent imorgen.
da får jeg prøve å kjøre rundt å høre hvis noen er oppe.
det er vel ikke mulig å kjøre på treffet uten skilt vel ? hvis jeg hadde tatt den med på henger
da får jeg prøve å kjøre rundt å høre hvis noen er oppe.
det er vel ikke mulig å kjøre på treffet uten skilt vel ? hvis jeg hadde tatt den med på henger
Fra første post i tråden her:
"Uregistrerte kjøretøy skal inneha lisens NBF eller NMF."
Jeg drar ifra hønefoss kl 08.30 om noen vil ta følge nedover i morgen....
Kjører du rv4?
Når er det greit å være inne der a?
Når har folk flest tenkt til å komme da? Og når åpner dørene?
Turbokungen
17/07/10, 19:02
hei har betalt og meldt meg på . hvorfor er ikke jeg på lista ?
volvoRsport
17/07/10, 19:05
Lista har ikke blitt oppdatert på noen dager, så hvis du har meldt deg på nylig har du ikke blitt lagt til der.
Mener jeg hørte sist treff at vanlig veiforsikring IKKE gjelder på banen? Ellers så har det vært lov med prøveskilt før, ja.
Blir det påmelding snart eller? :D
hmm. mener og huske at vi tegner egen forsikring onsite, men den er kun for personskade.
Husker også at mange kjørte med prøviser, men at det var et problem at folk tok de av når de skulle på banen,,, det er ikke lov.
Mener at bilen må være "godkjent" dvs med skilt og godkjent på eu. eller u-ofesielt. nemmelig prøveskilt. for at engangs forsikringen skal være gjyldig...
Kan dette stemme?, for ellers blir det nok mange som ikke kan kjøre. har banebil som er ganske tørst og som ikke er brukanes til annent en på banen. og er ikke interesert i og betale for skilter for og leke meg et par ganger i året.
haha! konge CG ;) gleder meg til følge
hehe. Tar med tørre brødskiver med svett gulost. Er ikke lov med telefonbruk bak rattet, men spise er fult lovlig :D
Kjører du rv4?
kjører vel e6 er jeg redd.
Vi slipper inn på området fra kl 11. Men vi satt oppmøte fra 10. Da kan vi evt ta innsjekk og slikt fra da av. Kjøringen starter så fort støymåling er utført fra 13, så fint om så mange som mulig av dere som skal kjøre er på plass tidlig. :)
For dere som kommer for å besøke og å se, så åpner det fra 11.
Kommer du fra Hønefoss? :D
Noen må ta ansvar for småripsa der.. :p
Japp :D
nei kommer ikke derfra men er der nå.....
HYSJ med deg.........
Hei, da er lista igjen oppdatert, håper du finner deg selv der :)
Dere som mener dere er påmeldt men ikke finner navnet sitt på lista i første innlegg må ta kontakt!
Er det noen som mener de har betalt for lenge siden men ikke ser at de står som betalt, bør disse også ta kontakt! Vi skal ta en siste gjennomgang på nettbankbevegelsene senere i kveld så vi er sikre på at vi får med alle!
Bursdag imårra jeg Yooooohoooo! Og den beste bursdags presangen åpner jeg først. 6 timer på rudskogen med go 940en.
Gratulerer på forskudd, håper presangen svarer til forventningene :)
Nå ser det ut som jeg ikke har noen å sitte på med alikevel.. Hva skal man gjøre:p
Sykle/gå/traktor/moped/buss/trikk/tog/fly/båt etc
Sykle/gå/traktor/moped/buss/trikk/tog/fly/båt etc
Bor i Drammen da, kan ta mopeden hvis jeg starter nå, er jeg kanskje fremme i morgen kveld :P
Det er tull, med 40 km/t i snitt bruker du 3-3,5 timer...:)
Når jeg må kjøre alle småveier osv, tviler..
Du har kanskje et poeng der, men et døgn bruker du ikke;) Bare å sette seg på stålhesten og putre avgårde... Hvis ikke en barmhjertig forumbruker kan hjelpe!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.