PDA

Vis full versjon : Hva mener dere er en god pris ved evt salg av bilen min?



Kristian s
24/12/11, 05:54
Har lurt litt på å selge 92 245en min for å frigjøre litt kapital til C10en min.
Den er påbegynt rustsveising. Det som må gjøres er: Bytte indre/ytre hjulbuer bak begge sider, balja på venstre side, noe småsrusk på kanalene, dørstokken inn til bagasjerommet må byttes/ lappes på, bytte deler av gulv mellom setene og til slutt et nytt strøk med lakk.
Bilen er i tipptopp stand ellers. Med mye gromdeler. Den er også godkjent med FT Motor, senk og 17" hjul.

Litt specs:

Motor/gir/bakaksel:
98mod 230FT med Autobahn88 intercooler, trykkrør i rustfritt, TurboXS resirk dump, Turbosmart pysventil, Samco silikonbend, slangeklemmer fra Tess, Greddy oljecatchtank, 3raders Nissens radiator med 14" Spal el vifte, K&N luftfilter. 2,5" eksos og ukjent chip.
M46kasse i bilen. Getrag 265 med adapter og tilpassa kåpe, mellomaksel og medbringer, custom spakstell med Sellholm spak og Sachs racing clutch følger med ved evt salg.
1031 aksel med truetrac, nye lager og tetninger og hjullager. 3,73 utv.

Understell/bremser:
Lesjøfors fjærer, senkeskåler, Bilsten CS dempere, IPD justerbare stag, nye foringer i bærearmer foran, Sam fjærtårnstag, Volvo torpedostag.
Nye fjærbeinslager, hjullager foran, nye bremseskjold, calippere, skiver, stålomspunnede bremseslanger, nye bremserør på tvers av bilen, nye håndbrekksko.
Aksel, bærearmer, fjærbein, stabstag er slipt ned og malt med Hammerite.

Interiør:
Nye Recaro forseter, tilnærma strøkent baksete, svarte skinndørtrekk fra 78mod, Sparco Monza skinnratt, 5målere i dashen, original turteller, 940 midtkonsoll.
Alt er svart og mørkegrått.

Eksteriør: Ingen bulker, men mye rust. Svarte lister overalt, ny frontrute, solfilm, bakluke uten visker. igjensveisa listehøl på kanaler og dører, 81-85 speil, lakkerte snowcaps, Ekstra luftehøl i fangeren foran med skiltet under fangeren.

Hjul: JP MK 18. 9"bak (bredda 7") 7"foran. Nye 235/40 dekk bak, litt gamle 205/40 foran. Felga er ikke strøkne i lakken, men er rette og fine.

Alt på bilen funker og er i god stand. Bilen er komplett, står uten hjulbue og balje på venstre side. Interiør er demontert. Kan i teorien kjøres.
Med litt karossjobb og ny lakk har man en knalllfin 245.
Hva kan være er grei pris? Bilder finner dere i tråden om bilen.

sekse
24/12/11, 10:11
Synd du må selge. Om du hadde gjort ferdig bilen så hadde du nok både fått mye mer for den og den hadde vært lettere å selge.

Slik den er nå tror jeg ikke du kan forvente noe mer enn 25 000 kanskje.

Vurdert å selge den i deler?

245 gl
24/12/11, 17:12
Synd du gir deg med Volvo'n...men har kikket litt i tråden du har på Frantzenracing om C10'n, det blir til gjengjeld veldig bra :)

Kristian s
24/12/11, 21:35
Sjekk heller tråden jeg har på amcarforum.no. Den er mye mer oppdatert.
Chevan har begynt å komme seg, men nå er jeg tom for penger og begynner å bli redd for at den ikke blir klar til våren.
Har ikke lyst til å selge, men hvis jeg hadde fått et bra bud så selger jeg.
Jeg mener den er verdt mer enn 25000kr.p
Er mye dyre deler på kjerra.

Er vel ingen her som er interessert i bilen da?

volvo
25/12/11, 17:03
Nei, Kristian da !!
Er det ikke du som har diger tato av denne Volvoen på skulderen?? Kan jo ikke selge da, fordi du er litt skrapa for kroner nå.
Må jo følge deg i grava denne...!!

Kristian s
25/12/11, 22:18
Hehe. Er bruks 245en jeg har på armen. Den skal kjøres til det ikke går mer.

Er for lite penger i omløp og for lite timer i døgnet + at jeg muligens mister lagringsplassen jeg har til den.
Nå står den i hvertfall tørt og varmt innendørs, så den forfaller ikke noe mer.
Må den stå ute og vente på bedre tider vil jeg heller at noen andre skal forbarme seg over den.
Å selge den i deler hadde vært en mulighet, men det er så mye jobb og tar så mye tid, så det gidder jeg ikke.

Euro-96
26/12/11, 10:09
Da satser vi på at ingen vil ha den og at du gjør den ferdig og beholder den.
Det kan jo fort komme bedre tider vet du..kan jo få et saftig lønnstillegg i bab og for alt vi vet..
Vinne i lotto osv..nei,dette løser seg nok,det gjør jo alltid det for snille gutter!!!

runejakobsen
29/12/11, 09:45
vis det er dela som er dyre så ville jeg solgt bilen i deler. kan ofte få myyye mere for den da. og en uferdig bil gir ikke folk så mye for desverre. men jeg ville gått for å selge den i deler. kjøpte meg et vrak av en 240 i vinter for 2k og solgte deler for 5k. så satt igjen med 3k i fortjeneste og 4 gratis turbofelger og litt reservedeler :)