PDA

Vis full versjon : Senkefjærer til Amazon



Amazonas
23/12/11, 22:52
Er det noen som vet hvor man får tak i et senkesett som senker mer enn f.eks. Lessjøfors?

Jeg har prøvd å finne Jamex, men finnes det lengre? Disse skal visst senke bra nok.

gleid
27/12/11, 14:58
Skal du ha skikkelig lavt, blir det neppe godkjent uansett, og da er det like greit å finne frem boschen. Hiv på tuv godkjente lesjofors, få det i vognkortet også kapper du bare de eller noen gamle orginale og vips! Lav og fin ;) Snuten sjekker "aldri" hvor mye bilen er senka, bare at det står i kortet. Litt værre hvis det er seniltrangsynet som er ute og har teknisk, men da får du sikkert bare visning og da har du jo de orginale lesjoforsene liggenes. Går så kjapt å bytte fjører på Aman uansett.

THolandsli
27/12/11, 16:05
Har et senkesett liggende som gir veldig fin høyde. Fikk det til og med godkjent en gang i tida. Skal se om jeg får hosta opp et bilde.

Amazonas
28/12/11, 21:44
Har et senkesett liggende som gir veldig fin høyde. Fikk det til og med godkjent en gang i tida. Skal se om jeg får hosta opp et bilde.

Det høres bra ut. Er det mye brukt? Er det TUV på det? Venter i spenning på bilder.

Neault
31/01/12, 06:45
Dette er jeg ikke veldig klar.

Tinnsoldaten
31/01/12, 12:46
Dette er jeg ikke veldig klar.

Nei, rart med det.

nyggen
05/03/12, 19:59
Åkerne fjerfabrikk lager etter mål....