PDA

Vis full versjon : Er det mulig å flytte knapper på dette forumet?



Øyvind G
22/12/11, 20:08
Vet ikke om det er bare jeg som har dette problemet, men det skjer en gang ibaldt at jeg trykker på "Merk forumene lest" knappen pga den står nesten på samme sted som "hurtilenker" knappen når jeg er inne på "What's new"

Jeg bruker Hurtiglenker kanppen mye pga Mine innlegg knappen ligger der. jeg bruker også "Dagens poster" som da flytter meg over på "What's new" og når det går litt fort for seg trykker jeg på "merk forumene lest"

Så til poenget. Går det ann å sette en knapp som ikke gjør så mye skade som "merk forumene lest" knappen?

Går det ikke ann å flytte knappen, så går det kanskje ann å gjøre sånn at den ikke hopper over på "What's new" men forblir på "Forum" delen når man trykker på Nye meldinger.

Ble mye greier og mye knapper, men håper det er forståelig og at det finnes en løsning på dette.

Kjetil Krømcke
26/12/11, 17:09
Det burde også legges til en knapp ved siden av "Quick Navigation" som gjør at man slipper å bla gjennom hele listen for å gå tilbake til det foregående forumet, f.eks nå står det "forslagskassen" da burde det være en knapp som gjør at jeg kommer tilbake til forslagskassen, så jeg slipper å bla i den lista hver gang :)

HarryVolvo
26/12/11, 19:05
Dette har irritert meg også LENGE!!

Jeg synes at det skal gå an å flytta knappene slik som jeg har gjort i ei rask tegning i paint.. Hadde det vært sånn, hadde alt vært så myyyye bedre..

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/12/100.png

Hassel
26/12/11, 23:21
Må si meg enig her! Savner mine innlegg på en knapp slik som harryvolvo har vist her! Trenger da ikke nye innlegg siden denne er under whats new, men mine innlegg kunne gjerne vært en egen knapp ja!