PDA

Vis full versjon : 1982 Volvo 244 dele/prosjektbil



Datman
22/12/11, 19:49
Vurderer å selge prosjektbilen nå. Forige eiger hadde planer om rally/isbil så allt interiør utenom dashbord og dørtrekk på førerdør er fjernet. Dette har jeg desverre ikke så bilen egner seg nok best som bilcross, Isbil eller rally/banebil prosjekt. Eller delebil da. Jeg har tatt motor og gir av bilen da jeg hadde bruk for det, men har en Volvo B21ET turbomotor som jeg hadde planer om å sette inn. denne mangler rør fra turbo til innsug, fordeler, starter og girkasse. B21A delemotor kan med følge. Denne starter skjeldent og har en feil en eller annen vei. Står 4trinns kasse på, heelt ny starter, nye plugger, ny fordelerlokk, rotor, pluggledninger, platina og fargassermembran. så her er mye deler man kan bruke på turbomotoren.

Ellers på bilen så er det litt rust i ene kanalen på førerside også er ene kalippern gåen, så er ikke bremser.
Har to Recaro stoler også, men fester må tilpasses.

om noen kan være intresert i ett sånnt prosjekt så si ifra.
Bilder kommer etterhvert.

Bud mottas! :D

Backmann
22/12/11, 23:55
5000kr

Datman
25/12/11, 17:19
høres ut som en rimelig sum :) skal få lagt ut noen bilder i løpet av mårradagen

Datman
27/12/11, 22:36
Kamera ville ikke virke, så må få ordna det før det blir masse bilder. Her er ett hvertfall.

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/12/1347.jpg

Datman
01/01/12, 00:56
Da er denne veteran og skriker etter noen som kan ta vare på den! syntes den er for god til å hugges, og har for mange prosjekter og trenger penger! Kom med bud! :) og godt nyttår!

Datman
02/01/12, 20:25
Da blei dette delebil... den er ribba og dashbord, lykter og bakaksel er solgt. Så om noen trenger dører eller panser/bagasje lokk så si ifra