PDA

Vis full versjon : Spylerdysa til bakluka funker ikke



Kenneth D
21/12/11, 19:31
Når det saltes mye så brukes det mye spylervæske og tomte beholderen helt tom for spylervæske men når jeg fylte på så kommer det ikke noe ut fra dysa til bakluka. Den fungerte før det ble tomt og jeg hører at pumpa går. Må være lekkasje en plass da regner jeg med?

850GLTsilver
22/12/11, 22:53
Når det saltes mye så brukes det mye spylervæske og tomte beholderen helt tom for spylervæske men når jeg fylte på så kommer det ikke noe ut fra dysa til bakluka. Den fungerte før det ble tomt og jeg hører at pumpa går. Må være lekkasje en plass da regner jeg med?

Lekkasje, eller knekk på slangen.
Kan også være at dysa er full av skitt og dermed stengt.
Noen ganger opplever man at dysa der bak rett og slett fryser også.

brynna
22/12/11, 23:07
Eller at slangen har "hoppa av" og bakluka er er full av spylerveske...:)

Har også tro på en feil med tilførsel hvis du har trykk fra pumpa

Kenneth D
24/12/11, 10:19
At den fryser skal ikke være noe problem, bilen står i fellesgarasjeanlegg og det er det mellom 4-6 pluss grader. Må vel sjekke ut litt mer i juleferien.

850GLTsilver
24/12/11, 10:40
At den fryser skal ikke være noe problem, bilen står i fellesgarasjeanlegg og det er det mellom 4-6 pluss grader. Må vel sjekke ut litt mer i juleferien.

PØH.
Aldri hørt om spylevæske som fryser ved tjue grader du da? :D

God Jul.

Kenneth D
29/12/11, 21:58
Hadde det bare vært 20 minus i Trondheim så langt i vinter så forstår jeg at det fryser.

Erlend
29/12/11, 22:51
Sjekk filteret baki, det ligger i en holder under plata i bagasjerommet:) mitt var tett i fjor, rensa og det ble godt som nytt:)

kristian850
02/01/12, 23:01
Garantert tilbakeslagsventilen som er bak, baklysa som har kila seg.