PDA

Vis full versjon : Skiltbelysning LED



norges blomsterdal
20/12/11, 18:06
Hvor kan jeg kjøpe skiltbelysning for V70 I ?
Tenkte på LED. Trenger ny lyspæresokkel og.

T90
20/12/11, 18:32
vurdere å bytte til det samme!
Ser at lyspære sokkelen mine på skilt belysningen nesten er eiret bort.:(

norges blomsterdal
20/12/11, 18:47
vurdere å bytte til det samme!
Ser at lyspære sokkelen mine på skilt belysningen nesten er eiret bort.:(

Har samme problem.
Men nå har jeg ingen belysning på skilt.

Erlend
20/12/11, 19:00
Mine fester er skikkelig dårlige, så jeg kjøpte meg led pærer w5w med canbus, levert av xenonkungen( mekonomen selger disse) de er mye tykkere enn vanlig wedge sokkel, så nå sitter de godt og lyser overraskende godt i tillegg :) åsså slukker de ikke når jeg smeller igjen bakluka på 855n min:)

norges blomsterdal
20/12/11, 19:08
Mine fester er skikkelig dårlige, så jeg kjøpte meg led pærer w5w med canbus, levert av xenonkungen( mekonomen selger disse) de er mye tykkere enn vanlig wedge sokkel, så nå sitter de godt og lyser overraskende godt i tillegg :) åsså slukker de ikke når jeg smeller igjen bakluka på 855n min:)

Husker du hva de har kostet?

Erlend
20/12/11, 22:19
husker ikke helt hva de koster, rundt 190kr for paret elns, jeg har ansattrabatt så det er litt billigere for meg :P men alle mekonmen butikker skal ha de tror jeg :) hvis ikke,så send meg pm, så kan jeg alltids få sendt noen i posten til en hyggelig pris :)

norges blomsterdal
21/12/11, 19:08
fikk kjøpt idag hos mekonomen. 50kr paret. LED pære som bare settes inn i de originale soklene.
Mitt problem er at sokkelen til venstre side ikke har kontakter igjen. De er borte.
Nå må jeg erstatte dem. Men hvordan?

Tore
21/12/11, 19:35
Lodd på en ledning til LED-pære og bort til ledningene... :-) Isoler etterpå...

norges blomsterdal
21/12/11, 19:47
hvordan får jeg ut soklene?