PDA

Vis full versjon : [INNFØRT] - Endring av tråd navn



DanSteffen
18/12/09, 10:24
Merket at det ikke gikk ann å endre trådnavnet etter man først han laget en tråd.? Er jo fint og kunne endre navn om man gjør en en oppdaering eller noe?

Eller er det bare jeg som har oversett noe? :S

Janus
18/12/09, 10:30
Jepp, dette har allerede blitt foreslått ;) Ganske viktig del av et worklog-forum!

gaupe
18/12/09, 11:05
Brukar du "Trådverktøy" og "Redigér tråd". Då skal du kunne redigere tittel, litt annaleis enn det er på phpbb, der du endrar berre første emne.

DanSteffen
18/12/09, 12:06
Brukar du "Trådverktøy" og "Redigér tråd". Då skal du kunne redigere tittel, litt annaleis enn det er på phpbb, der du endrar berre første emne.

Får ikke opp noe som heter Rediger tråd når jeg trykker på Trådverktøy jeg:S

gaupe
18/12/09, 12:08
Får ikke opp noe som heter Rediger tråd når jeg trykker på Trådverktøy jeg:S

Hmm... dette er nok eit adminverkty ja, dette skal vi finne ut av.

Morgis
18/12/09, 12:09
Jeg kan endre tittler ved å bare dobbeltklikke ved siden av trådnavnet. Ikke inne i tråden, men der alle trådene er listet opp feks under 100/200serien.

DanSteffen
18/12/09, 12:15
Er nok bare dere som har tilgang til det da tror jeg!
Har ikke vært borti det på noen forum før jeg værtfall, at man kan dobbelklikke bare.

Men får håpe dere finner en løsning på det, etterhvert:) Kjekt og ha.

Og foreløpig så synes jeg dette funker bedre enn VF:) hehe

Morgis
18/12/09, 12:47
http://www.morgis.net/Volvoforum/Volvo%20Car%20Club%20Norway/vccn-tittelendring-dobbeltklikk.jpg

DanSteffen
18/12/09, 12:55
Jeg får det ikke slik. Teksta blir bare blå, pga jeg dobbeltklikker og markerer det bare..

Christian
18/12/09, 12:55
Det er et moderator/adminverktøy.

Joakim-G_R
18/12/09, 15:15
Rediger førsteposten, gå "avansert modus", så kan du endre trådtittelen der.

boman
18/12/09, 16:36
Jeg endra tittel, men det ble bare endra inne i tråden, og ikke ute i oversikten over alle trådene..

Rabagast
18/12/09, 20:11
Edit -> bytt til avansert modus -> Tittel:

Endra du dette i siste tråd, eller i første tråd? For det gjelder KUN om man forandrer i første tråd. Da forandres det derimot ute i oversikten..
Jeg prøvde dette -nettopp-, og vet at det funker =) Den muligheten kom vel i vBulletin 2.0..

DanSteffen
22/12/09, 17:45
Niks. det funker ikke her og endre navn, slik at man ser det når man bare trykker seg inn i f.eks: Worklogen. Der står det samme gammle ser jeg!!

hmm *Klø seg i hode* :p

microplex
22/12/09, 18:48
Niks. det funker ikke her og endre navn, slik at man ser det når man bare trykker seg inn i f.eks: Worklogen. Der står det samme gammle ser jeg!!

hmm *Klø seg i hode* :p

jeg har også det samme problemet.

sredving
25/12/09, 10:27
Jeg kan endre tittler ved å bare dobbeltklikke ved siden av trådnavnet. Ikke inne i tråden, men der alle trådene er listet opp feks under 100/200serien.
Det funker på egne tråder det ja :) Moderatorer har vel mulighet til å gjøre det på andre sine også vil jeg tro.

boman
25/12/09, 11:21
Jeg gikk nå inn på min tråd : "Pris på forstillingskontroll? (http://forum.vccn.no/showthread.php?t=398)" for å endre navnet til "Pris på forstillingskontroll/hjelp til bytte av tannstang" siden tråden nå har gått mer over til tips og hjelp på hvordan jeg skal få bytta tannstanga mi. Så jeg gikk i det første innlegget i tråden og trykka på Edit og så avansert modus .. så endra jeg tittel, men det endra KUN på det første innlegget, ikke på tråd navnet.

sredving
25/12/09, 12:08
Jeg gikk nå inn på min tråd : "Pris på forstillingskontroll? (http://forum.vccn.no/showthread.php?t=398)" for å endre navnet til "Pris på forstillingskontroll/hjelp til bytte av tannstang" siden tråden nå har gått mer over til tips og hjelp på hvordan jeg skal få bytta tannstanga mi. Så jeg gikk i det første innlegget i tråden og trykka på Edit og så avansert modus .. så endra jeg tittel, men det endra KUN på det første innlegget, ikke på tråd navnet.
Får du ikke til å endre på måten Morgis foreslo da? Det funket hos meg på egne innlegg.

boman
27/12/09, 14:16
Nei, får ikke dobbelt klikka ved siden av tittelen .. :?

ChrML
05/01/10, 18:12
Kan bekrefte det som sies over. Når du endrer en tråd og går inn på Avansert redigering og endrer tittelen derfra så endrer du kun tittelen som vises når du er inne på tråden. Ikke tittelen som den vises på forumet.

Dobbeltklikkingen er også somsagt kun et administrator/moderator verktøy.

THolandsli
06/01/10, 22:55
Da skal dette være løst. Fint om noen prøver og kommer med tilbakemelding.

Oldren
06/01/10, 23:05
Da skal dette være løst. Fint om noen prøver og kommer med tilbakemelding.

Dette funker nå, fikk beskjed om å prøve det, med positivt resultat:)

Christian
10/01/10, 22:27
Er dette relatert til brukerns alder?
M.t.p. når brukern ble oppretta.

Det har funka fint for meg å endre navnet i avansert modus fra start, andre som opplever det?

ChrML
10/01/10, 22:43
Det har blitt ordnet nå og fungerer for alle. Det fungerte ikke for noen før.