PDA

Vis full versjon : Pioneer AVH-P4300DVD, problemer med tilkobling av iPhone etter oppdatering til iOS5.‏

ThePlace
17/12/11, 10:33
Hei.

Har nå oppdatert operativsystemet på min iPhone 4 til iOS5, og får da ikke overført lyd/bilde fra telefonen til spilleren.
I følge bruksanvisningen skal den støtte iPhone 4 (programvareversjon 4.1 eller nyere).
Er det noen mulighet til å få ordnet dette?
Må spilleren oppdateres?
En av grunnene til at valget ble denne spilleren, var akkuratt muligheten for tilkobling av iPhone.
Litt kjedelig da, dersom det den er "utdatert" etter 6 måneder.

Et annet spørsmål, kan man stille klokken på spilleren til 00.00-23.59 eller er det kun 00.00-11.59 AM/PM som gjelder?

Spilleren er kjøpt hos Bilradiospesialisten i Trondheim (nettbutikken deres).
Har sendt mail til både dem og Pioneer Norge uten å få svar :mad:

Håper noen kan hjelpe meg med dette her.

ole
22/12/11, 00:51
på denne er det bare am/pm klokke jeg har funnet :(

ThePlace
23/02/12, 17:23
Må si jeg er skuffet over kundebehandlingen til både Bilradiospesialisten og Pioneer Norge.
Fikk svar fra Bilradiospesialisten nokså kjapt om at de venter svar fra Pioneer om hva som kan gjøres.
Har sendt noen mailer for å høre om det skjer noe med saken, men ingen svar. Er det så vanskelig å bare gi meg beskjed om de fortsatt venter svar fra Pioneer?!?
Pioneer Norge er ikke bedre, fikk tilbakemelding om at kabelen jeg bruker er feil.........?!?
Den ble anbefalt av Bilradiospesialisten, det er en orginal Pioneerkabel og det funket før oppdateringen.
Etter at jeg svarte på den, ble det helt stille fra den kanten også.
Måten å komme i kontakt med og ha en dialog med Pioneer pr. mail er helt på tryne. Må henvise til et referansenr, som ingen tydeligvis gidder å svare på.

Men jeg fikk et tips fra Aashome, som har samme spilleren, jeg skal prøve. Krysser fingrene og håper det løser seg.