PDA

Vis full versjon : FCP Groton



850GLTsilver
17/12/11, 00:12
Denne forhandleren av deler der borte i "junaiten" gir meg nesten frysninger med sin servicevennlighet og oppofrende instilling ovenfor sine kunder.
Er ikke første gangen jeg har handlet der, men sannelig får man god hjelp, selv med tidsforskjell og slikt som KAN skape problemer. De svarer alltid raskt på henvendelser, gir gode råd og hjelper deg å finne rett produkt.

Hjemmeside: www.fcpgroton.com (http://www.fcpgroton.com)

Søk opp din bil, som du også kan lagre som favoritt (flere favoritter mulig)
Og så kan du "browse" i vei for å finne deler til bilen din.

God kvalitet på ALT jeg har handlet der så langt.
Bremsedeler, forstillingsdeler, motordeler, elektrisk og slikt så langt.

Nå venter jeg på ny lambda (bilen til fruen hoster og harker litt i førjulsstria) sammen med TPS og CPS.
Blir litt ekstra skruing i romjula.

For de leverer stadig raskere og raskere disse gutta. Imponerende.

locked
23/12/11, 14:22
Må sei meg heilt enig i dette! :)

Psycho-look
05/01/12, 19:40
Har bare gode erfaringer jeg og ;)

Ditch
17/01/12, 11:50
Bestilte på søndag kveld, fikk varen levert på onsdag morgen :cool:

Espen Hveding Nordgård
17/01/12, 12:12
Har samme erfaring med dem! Fikk vanvittig raske svar og ikke minst fornuftige svar! Kjapp levering og billig toll :D

TekN
26/01/12, 15:29
My name is Max Rossi and I am the VP of Customer Service at FCP. I wanted to personally reach out and thank you for your support of our company. As a token of my gratitude please feel free to use my coupon code “maxrossi20” for 20% off any of our websites through the next 30 days. Please just keep us in mind for future orders and feel free to pass along this code to any of your friends and family.

In efforts to improve our organization I would like to know if you would be willing to share your feedback on our products, services, and new websites www.fcpeuro.com and www.fcpimport.com. Thanks again for being a faithful customer of FCP and keeping us in business.

I look forward to hearing from you.

Sincerely,

Max Rossi
VP of Customer Service
max@fcpgroton.com
1(877)-634-0063
fcpeuro.com | fcpimport.com | fcpgroton.com

Fin den :) Fikk mailen igår så det er enda 29dager igjen :)

CID
30/01/12, 10:11
Noen som har erfaringer med hva det koster med frakt ifra FCP? Er snakk om små deler på mellom 1-2kg.

locked
30/01/12, 17:48
Noen som har erfaringer med hva det koster med frakt ifra FCP? Er snakk om små deler på mellom 1-2kg.
Fyll handlevogna og beregn frakt etterpå...

JørnM_940
30/01/12, 19:15
Er ganske dyr frakt derifra ja, så best å handle mye når en først skal handle.

locked
31/01/12, 20:31
Eg handlar alltid for over 150$ og då er innenlands frakt gratis. Så brukar eg www.jetcarrier.com for å få varene heim. Ikkje avskrekkande prisar i det heile tatt men handlar alltid for noken tusen når eg er i gang slik at det blir fleire haud å dele frakta på.