PDA

Vis full versjon : BASS til HU 803 ? kan annen type brukes??



nordan27
13/12/11, 18:54
Må bare spørre , det kan monteres ekstra bass i reservehjulsbrønn på v70N , denne koster vis nok ganske mye orginalt hos volvo og brukt er nesten umulig å oppdrive , også i sverige , er det noen annen løsning som kan benyttes? jeg tenkte på uorginal av noen slag? noen med erfating rundt dette?
kunne tenke meg en bass , men vis den koster 3-4000 hos volvo smaker det dårlig ,da vil jeg heller bruke pengene på annet volvo stæsje :-)

FroBe
13/12/11, 20:44
Jeg tenker litt i samme baner.
Har uoriginal forsterker og basskasse liggende i kjelleren, håper å lage en løsning med skjult forsterker og basskasse jeg lett kan ta ut når jeg trenger plass.
Hvis jeg får tid til overs skal jeg sjekke ut koblingstegningene og finne tilkoblingene til strøm og lyd i reservehjulsbrønnen, gidder ikke trekke nye ledninger forfra.

Ole B.
13/12/11, 20:59
Hvis d ønsker å montere SUB kan du sikkert bare kjøpe en forsterker og en SUB for å så bygge en kasse som passer i gjulbrønnen deretter henter du bare signal fra den høytaleren som er nermest bagasje rommet og trekker ledning bak, så setter du på et delefilter og strøm henter d jo bare fra batteriet (til forsterkeren vell å merke) :P kan da ikke være værre enn det.

nordan27
13/12/11, 21:13
Mener du at det kan gjøres sån er det bra , jeg var ikke klarover åssen det kunne gjøres ,men det høres bra ut :-)

Ketil
13/12/11, 21:47
Meget bra tråd med bilder, tegninger og forklaringer angående signal til forsterker http://forum.vccn.no/showthread.php?32082-Hvordan-ordne-signal-til-sub-p%C3%A5-orginal-v70n-spiller

thagoo
13/12/11, 21:50
Jeg har nettopp koblet sub i min v70 06 mod, brukte bare høynivå omformer og brukte bare di orginale ledningene som er til org subben, og tok styrestrøm fra ene baklykta.... spiller som F :) laget kasse som erstatter reservehjulet.

Jorn
14/12/11, 09:38
Edit: kommenterte i feil post ;)

mister j
20/12/11, 13:25
Jeg har nettopp koblet sub i min v70 06 mod, brukte bare høynivå omformer og brukte bare di orginale ledningene som er til org subben, og tok styrestrøm fra ene baklykta.... spiller som F :) laget kasse som erstatter reservehjulet.

Ps. Har du orginal kabel til sub, så ligger det også styrestrøm i den ;)