PDA

Vis full versjon : Nye Volvo V60



roarrr
30/03/10, 07:34
Noen der ute har blitt fotografert med buksene nede, eller med manglende maskering. Teknikens Värld presenterte to spionbilder av den nye Volvo V60 idag, og her er bare grillen borte, pluss at merker er dekket til.
Ser ut som en ferdig produksjonsmodell, flott bil !!

Nå la jeg ut i tillegg et nytt bilde av Racing versjonen av den nye S60, får håpe dette blir en realitet.

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/03/2106.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/03/2107.jpg

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/03/2108.jpg

TeamBørnOut
30/03/10, 07:38
fikk litt "nyere honda crv" tanker når jeg så den (bakre del av bilen).
Fronten minner meg om en fisk jeg hadde en gang..
Forferdelig høy bakdør også... (kjekt, barna ser ikke ut å man slipper grining :)

Kodja
30/03/10, 07:42
Ford :(

Øyvind G
30/03/10, 07:47
har sagt det før. de nye volvo'ene som kommer nå er fæle.

flobben
30/03/10, 08:10
ble litt høy bak fra hjulbuen og opp til vinduet ja.

Blir sikkert en fin bil da, men litt enig i at de er rare å venne seg til.

Xc60 synes jeg også ikke så veldig bra ut når jeg først så den, men etter å ha sett nærmere på den så er det jo ikke så galt.

Øyvind G
30/03/10, 08:40
den peneste "ny volvo'n" er de siste V70N (05-07) mener jeg hvertfall. men folk liker vel forandringer, så de må bare følge med.

ChrML
30/03/10, 13:37
Hmm, synes ikke denne var noe særlig pen :/.

henrik940
30/03/10, 13:53
Syntes den så litt stilig ut jeg :) Men den understyrer sikkert noe voldsomt, og sitter dårlig på veien!

TeamBørnOut
30/03/10, 13:57
Sikkert bygd på samme platform som før desverre

Morgis
30/03/10, 15:31
hehe. samme greia hver gang nye biler kommer på markedet :P
Må være åpne for noe nytt. hadde volvoene sett ut som ei strømpadde, kjørt som ei strømpadde og vært like lite teknisk som ei strømpadde fortsatt som på 80-90 tallet, så hadde ikke volvo emblemet eksistert lengre.

Nyskapning og nytenkning og modernisering er veldig viktig på dagens marked.
Tenk så kjedelig om den hadde sett ut som en anonym kjerring-Toyota ;)

Denne, så som XC60 er knallstilig !
Denne var jo enda råere i baken. Gleder meg :)

ChrML
30/03/10, 15:39
Akkurat det jeg ikke likte helt. Ser ut som en vanlig "mannen i gata" bil, dvs som biler flest. Jeg syns biler skal være litt spesielle.

TeamBørnOut
30/03/10, 15:56
syns faktisk ny toyota er litt stilig :P

gaupe
30/03/10, 15:56
Akkurat det jeg ikke likte helt. Ser ut som en vanlig "mannen i gata" bil, dvs som biler flest. Jeg syns biler skal være litt spesielle.

Og derfor køyrer du 940? 940 har vel vore den mest konservative bilen i marknaden, i dag er jo den for retro å rekne.

Men det er jo forskjellige grunnar til at vi likar forskjellige bilar. Det har sjeldan noko med fornuft å gjere, berre sjå på vår bilpark...

henrik940
30/03/10, 16:18
hehe. samme greia hver gang nye biler kommer på markedet :P
Må være åpne for noe nytt. hadde volvoene sett ut som ei strømpadde, kjørt som ei strømpadde og vært like lite teknisk som ei strømpadde fortsatt som på 80-90 tallet, så hadde ikke volvo emblemet eksistert lengre.

Nyskapning og nytenkning og modernisering er veldig viktig på dagens marked.
Tenk så kjedelig om den hadde sett ut som en anonym kjerring-Toyota ;)

Denne, så som XC60 er knallstilig !
Denne var jo enda råere i baken. Gleder meg :)

Enig! Likte de smale rutene bak, som vokser framover :)

M.Engelsen
30/03/10, 16:56
Syns den var deilig jeg :D Utifra konseptbildene og det, kan jeg tenke meg til at den blir en del bedre når de får satt inn grillen :)

Anders-
04/04/10, 18:29
Liker egentlig designet på de nyere volvoene, men denne liker jeg ikke fullt så godt...

Børge Vikebø
06/04/10, 19:17
syns faktisk ny toyota er litt stilig :P

+1

Avensisen nå er ikke så vært, og den nye Aurisen er heller ikke gæærn.
Og så finnes det noen fete Lexuser også :D

Morgis
06/04/10, 19:22
Lexus er noe anna. Det er jo skikkelig grombiler fra toyota ! Skulle gjerne hatt en slik til overs i bilparken :)

bigswede
06/04/10, 19:48
Det vanker ikke, det lukter: "world's most beautyful Estate" her gitt :)

Dette er så definitivt Volvo! Eneste stussen hos Volvo jeg ikke er helte på bølgelengde emd er dagens V70, der er det for store viker mellom bakluke og lykter.
Denne her, i en snasen farge (ikke sort og grått) = Nom Nom! :)

For øvrig enig med Gaupe og Morgis.
En 940 GL HGV, uten lakkerte fangere, er ikke akkuratt så veldig Opel Vectra, fra samme periode nei.. Hheheheh.. :)

VolvoRacing
08/04/10, 07:35
fyy den var fæl

gaupe
08/04/10, 09:36
+1

Avensisen nå er ikke så vært, og den nye Aurisen er heller ikke gæærn.
Og så finnes det noen fete Lexuser også :D

Sett frå deg den absinten!

Eirik R
24/04/10, 21:11
Må være noen her som har fått et drøpp eller nåt, når man begynner å trekke fram Avensis, Auris og Lexus som designperler :confused:

Nye v60 er sammen med xc60 er etter min mening flotte biler og er med på å bygge en egenart hos Volvo. Ingen er i tvil om at dette er Volvoer når man ser disse.

Janus
24/04/10, 21:22
Den fronten der er ikke pen!

TeamBørnOut
24/04/10, 21:45
Heller drypp en å være blind
http://autoworld.files.wordpress.com/2008/09/toyota-avensis-2009-wagon-img_8.jpg

ChrML
24/04/10, 22:21
Avensisen var mye penere enn denne nye V60-en.

Janus
24/04/10, 22:22
Toyota blir bare penere og penere med åra...Volvo derimot.

roarrr
24/04/10, 23:13
Har prøvesittet Avensis av 2010 modell, fin bil, men interiøret skuffet meg mye. Det var hard billig plastkvalitet i dørsidene, og slik behøver det ikke se ut i en sk. Premium bil anno 2010. Hvem som helst kan teste å sitte i en Avensis, interiøret er litt billig.

henrik940
25/04/10, 01:19
Avensisen var mye penere enn denne nye V60-en.

http://holycrapthatsfunny.com/wp-content/uploads/2008/02/vader-fail.jpg

TeamBørnOut
25/04/10, 20:35
Har prøvesittet Avensis av 2010 modell, fin bil, men interiøret skuffet meg mye. Det var hard billig plastkvalitet i dørsidene, og slik behøver det ikke se ut i en sk. Premium bil anno 2010. Hvem som helst kan teste å sitte i en Avensis, interiøret er litt billig.

en toyota er jo ingen premium bil. det er en billig fammilie bil :D

Lillevik
29/04/10, 00:02
en toyota er jo ingen premium bil. det er en billig fammilie bil :D

Som 2. generasjon Avensis, tåler heller ikke den nye noen hard behandling, slikt som drosjekjøring osv. Hvis man studerer nye Avensis er den ikke mye vakker etter min mening.

Men tilbake til Volvo, V60 ser helt fantastisk ut! Maaange klagde da siste generasjon V70 ble lansert; "- Hva i he****** er det med baklyktene!? Subaru Forester?", men i dag så sier de fleste jeg kjenner at "-Oooh, en sånn skal jeg haaa en dag"

Som nevnt tidligere, man må bli vant med nye ting, sånn er det med nesten alt, og de fleste ser jo at de nyere Volvo går ikke av moten med det første, for eks. i 99' da Volvo lanserte S80 med de nye karrosserilinjene, bilen ser fortsatt ut som en moderne bil selv om den drar på åra nå.

Man må tenke fremover og i riktig rettning......det gjør Volvo!

MIN MENING :-D

Morgis
29/04/10, 13:00
Som 2. generasjon Avensis, tåler heller ikke den nye noen hard behandling, slikt som drosjekjøring osv. Hvis man studerer nye Avensis er den ikke mye vakker etter min mening.

Men tilbake til Volvo, V60 ser helt fantastisk ut! Maaange klagde da siste generasjon V70 ble lansert; "- Hva i he****** er det med baklyktene!? Subaru Forester?", men i dag så sier de fleste jeg kjenner at "-Oooh, en sånn skal jeg haaa en dag"

Som nevnt tidligere, man må bli vant med nye ting, sånn er det med nesten alt, og de fleste ser jo at de nyere Volvo går ikke av moten med det første, for eks. i 99' da Volvo lanserte S80 med de nye karrosserilinjene, bilen ser fortsatt ut som en moderne bil selv om den drar på åra nå.

Man må tenke fremover og i riktig rettning......det gjør Volvo!

MIN MENING :-D

mange gode ord !
helt enig, og husker også tilbake til da folket sutret over moderniserte baklykter på V70a :P

gaupe
29/04/10, 13:12
Har prøvesittet Avensis av 2010 modell, fin bil, men interiøret skuffet meg mye. Det var hard billig plastkvalitet i dørsidene, og slik behøver det ikke se ut i en sk. Premium bil anno 2010. Hvem som helst kan teste å sitte i en Avensis, interiøret er litt billig.

Kvar gang eg ser in ny Avensis i trafikken, så tenker eg det same, her har Toyota laga det kjedelegaste og mest safe design dei kunne kome på. At folk kan få følelsar for noko slikt, har ingen ting med bilen å gjere.

Dei brente seg nok på denne modellen:
http://cache.finn.no/mmo/8/221/007/98_-422979122.jpg

TeamBørnOut
29/04/10, 13:16
Toyota gikk fra stygg til stilig ihvertfall da..
fy f for no blinklys :D

Lundberg Performance
29/04/10, 13:36
Kvar gang eg ser in ny Avensis i trafikken, så tenker eg det same, her har Toyota laga det kjedelegaste og mest safe design dei kunne kome på. At folk kan få følelsar for noko slikt, har ingen ting med bilen å gjere.

Dei brente seg nok på denne modellen:
http://forum.vccn.no/

Anvensis er den bilen som har blitt bare mer og mer stilig med modellene ;)

TeamBørnOut
29/04/10, 13:38
Ingen tvil om det... selger jo :)

gaupe
29/04/10, 13:42
Ingen tvil om det... selger jo :)

Fins veldig mange folk som ikkje bryr seg om bil og ikkje heller vil skilje seg ut. Største problem dei ser, er å finne igjen bilen på parkeringa på storsenteret på laurdagen.

TeamBørnOut
29/04/10, 13:44
En ny toyota skiller seg jo ut. VAG derrimot.. samme pressa. Man ser jo når det svinger inn en ny svart toyota et sted. bilen ser jo faktisk litt eksklusiv ut.
Seff er det mange som ikke bryr seg om bil. mor mi kjøpte seg en honda crv for 2 år siden og er storfornøyd den dag i dag. GRUSOM bil. dritten er holdbar desverre også :(

Lundberg Performance
29/04/10, 13:49
Fins veldig mange folk som ikkje bryr seg om bil og ikkje heller vil skilje seg ut. Største problem dei ser, er å finne igjen bilen på parkeringa på storsenteret på laurdagen.

er litt mange avensis som triller rundt på veien ja, men det tyder jo på at det er en bra bil også da :p

gaupe
29/04/10, 13:50
er litt mange avensis som triller rundt på veien ja, men det tyder jo på at det er en bra bil også da :p

Veldig mange Hyundai Accent også, beviser ingenting.

Morgis
29/04/10, 13:52
En toyota er det man kaller fremkomstmiddel.
Den gjør nok den jobben bra for de som bryr seg noe mindre om bil, og ser mer på fargen og ryktene.
Men toyota er unektelig bra biler.
Bare se Hilux serien. Ikke mye som kan måle seg med de.

TeamBørnOut
29/04/10, 14:09
synd hunday santa fe har noen gode trekk jeg!
http://www.blocket.se/vasternorrland/Reservdelsbil_27170135.htm?ca=4&w=1

Lundberg Performance
29/04/10, 14:10
En toyota er det man kaller fremkomstmiddel.
Den gjør nok den jobben bra for de som bryr seg noe mindre om bil, og ser mer på fargen og ryktene.
Men toyota er unektelig bra biler.
Bare se Hilux serien. Ikke mye som kan måle seg med de.

har jo et bra top gear eksempel der, hehe..

Lillevik
29/04/10, 19:14
Folk sier at Toyota er kvalitet, det kan nok sikkert stemme for mange av modellene, men derimot Avensis. første Avensis som kom virker som en vanlig 90-talls Toyota som går å går.

2. gen Avensis tror jeg kvalitet har sunket betraktelig, nå kjenner jeg en del personer som har 2g. Avensis og de er fornøyde stort sett, men noen problemer er det jo, som med alle andre biler. Men hva skjer når man bruker en Avensis som for eks. drosje, jo! de faller fra hverandre, skrangler 10 gang værre en min 99 V70, støtfangere detter av, setene er utslitte osv osv. Biler er gått 190k.

Så kjøpte en drosjeeier en ny Avensis, altså siste generasjon...20.000km og de samme symtomene kommer sakte men sikkert frem, som på den gamle.

Kjøpe Avensis? Kjøp første generasjon!

roarrr
29/04/10, 19:19
Veldig mange Hyundai Accent også, beviser ingenting.

God kommentar:cool:

angerman
01/05/10, 21:08
snasen bil den v60. kommer til og selge bra. med rett motor. dvs. når 1,6d kommer.

THolandsli
01/05/10, 23:42
1.6d kommer nok sikkert til å bli volummodellen ja. Men har litt trua på D3 og, 2.0 diesel på 163hk. Leste et sted at den kom til å koste fra ca 380000kr, noe som i mine ører hørtes ganske rimelig ut. Håper den modellen kommer med automat.

Velkommen til VCCN forresten Karl.

angerman
04/05/10, 21:14
ja,blir spennende når vi får den inn:) takk for det. på tide og bli med her:)