PDA

Vis full versjon : 760 Stopper under kjøring?



Psycho-look
10/12/11, 16:05
Bilen:
Volvo 760 gle 83modell.
Motor. B28E V6 2,8liter.

Det har seg så at blien motoren døde ut her en dag, midt i en tunell. Så klarte jeg å få svev på den igjen men den stoppa etter 200m igjen, så fikk jeg start etter litt og alt funka som det skulle. lurte litt på om det kunne være bensinfiltert som var fult av vann eller noe, så jeg fikk tak på et nytt og bytta det, motoren sveiv mye rene og tenkte at problemet var løst.

Men i dag igjen visete det seg at den helt uten videre bare døde ut, men denne gangen starta den seg selv igjen etter 2 sekunder, dette skjedde 5 ganger på samme turen, men på vei hjem igjen gikk det helt fint.

Noen forslag på hva det kan være?

Frigstad Racing
10/12/11, 16:12
Dårlig kontakt på coil ledningen?

Daruu
10/12/11, 16:13
Dårlig bensinpumpe?

Psycho-look
10/12/11, 16:14
Har engrunn gått over alt av tenningsdeler ja. men kan virke som gnisten forsvinner et sekund ja.

Har vert inne på tanken med bensinpumen og men den mater veldig bra så må evt være at den fusker.

Psycho-look
15/12/11, 16:59
Ser ut som jeg fant feilen her nå, jorda batteriet med to ekstra 10mm2.

Thobbus
15/12/11, 23:06
Ser ut som jeg fant feilen her nå, jorda batteriet med to ekstra 10mm2.

Fort gjort :) godt at du fant utav det. de motorene pleier å være plagsomme for de fleste. men når de går så er de jo knakende bra altså :)

Psycho-look
17/12/11, 16:31
Nei nå går det så det griner, har ikke hatt noen problemer meg motoren jeg untatt dette da men det skyldes jo ikke motoren.