PDA

Vis full versjon : Vindusviskere



runepv50
06/12/11, 22:13
Noen som har vindusviskere å anbefale til V70 2006? Bruker i dag biltema sine som ikke er mye å skryte av. Visker dårlig og bråker.

Må en gå for de originale til volvo for å finne noen ok?

Forfall
06/12/11, 22:37
Noen som har vindusviskere å anbefale til V70 2006? Bruker i dag biltema sine som ikke er mye å skryte av. Visker dårlig og bråker.

Må en gå for de originale til volvo for å finne noen ok?

Godt spørsmål. Jeg synes de originale bråker litt også. Denne tråden skal jeg følge med !

Forfall.

Vatnehol
07/12/11, 11:20
jeg synes de originale er helt toppers, knall sterk kvalitet i forhold til pris og.
har sett flere svenske tester der de originale he kommet over i kvalitet og pris enn hos andre ettermarkeds forhandlere

dsmninja
07/12/11, 12:17
Noen som har vindusviskere å anbefale til V70 2006? Bruker i dag biltema sine som ikke er mye å skryte av. Visker dårlig og bråker.

Må en gå for de originale til volvo for å finne noen ok?

Biltema sine funker ganske greit rett etter man har montert dem.. Men det tar ikke lange tiden før de begynner å "smudge" til hele ruta.. Så da er det bedre å investere i litt dyrere viskere som holder ei stund, istedet for billige som tåler et par uker..
Bosch sine viskere er ganske så gode, synes jeg :)

iPaal
07/12/11, 17:41
Biltema har vel 3 forskjellige typer viskere? Hvilken type bruker dere som er litt fornøyd? Har nye bosch på min, men den ene henger som ei lefse allerede.

runepv50
07/12/11, 20:48
jeg har biltema sine sånne myke (dårlig forklart)...vet ikke hva de heter...

nordan27
07/12/11, 21:34
På min tidligere volvov70 1997 modell brukte jeg orginal pussere til peugeot 406 , dem var dyre , men holdt fint over et år uten at dem begynte å bli slitte ,bra kvalitet!!

Chevelle_68
07/12/11, 21:47
Originale Volvo visker = søppel!!!
Har prøvd 2 set. på to uker. Begge settene begynner å lage irriterende lyder når temperaturen ute nærmer seg null eller det begynner å snøve.

HD

kick_ass
08/12/11, 01:04
Bruker Biltemas dyreste variant. Har vart 1,5 år til nå og er like fine enda, til tross for mye bruk på is og snø i vinter :)