PDA

Vis full versjon : Kollevold Motorsport



E.Winjum
06/12/11, 19:29
Kanskje en litt gammal sak, men tenkte jeg kunne dele den for jeg har så dårlig erfaring med produkt og kundestøtte så handler ALDRI der igjen.

For drøyt ett år sia når jeg hadde en sierra, min første bil, så hadde jeg spart opp cash til bøttestol, eller rettere sagt en gatestol. Hadde titta på kollevold sin hjemme side og fant en stol og understell som skulle passe bolt on i sierran. Bestilte stolen 17. Nov hos Mekonomen Jessheim. Kollevold hadde stolen, men ikke understellet. Så de venta med å sende stolen. Jeg venta noen uker og dro til mekonomen for å høre om de hadde hørt noe, ingen stol eller understell. De purra på kollevold som sa at understellet var bestilt. 1 måned etter bestilling ringte mekonomen igjen til kollevold. Da hadde det vært noen problemer med leverandøren så de hadde ikke mottat noe understell. noen dager etter nyttår reiste jeg forbanna til Mekonomen og de ringte kollevold igjen og fikk beskjed om at det endelig var sendt. Understellet hadde de mottatt før jul... men de hadde sendt avgårde begge stola de hadde... altså hva pokkern :s Det lå jo inne en bestilling på stolen min og da burde den være reservert :s Så, ca 2 måneder etter bestilling kom varen. jeg gleda meg fælt til å få den i bilen. Gjett hva... -.- Understellet passa ikke til stolen eller gølvet i sierran... Original feste passa ikke til stolen heller... og det var ingen måte å feste beltet på heller..

Sint som jeg vart dro jeg til mekonomen med stolen for å klage. Han i kassa prøvde å sette sammen stolen sjøl, men fikk det ikke til... Så han ringte Kollevold og klaga og sa at varen skulle de ta imot igjen, det nekta de å gå med på.... Han i kassa hadde Guri, hadde bare kontakt med Guri Kollevold hele tida, på tråden og prøvde å montere men gikk ikke. Tilslutt godtok de å kjøpe tilbake stolen... Jeg fikk igjen ca 2000,- for noe jeg ga 3500,- for -.- De nekta å gi tilbake alle penga siden det ikke var i original forpakning! Det var en pappeske som datt fra hverandre når jeg løsna teipen... og understellet fikk jeg løst.

Guri mente det var min feil at jeg ikke fikk montert den... og ikke dems... noen dager etter å ha blitt ferdig med å krangle med dem hadde de endra infoen om stolen og understellet.. da viste det seg at det måtte også kjøpes inn ei skinne til 5-600,- ... Jeg ser på Kollevold som veldig useriøse og det gjør også mekonomen. De har fått mange klager på produkter kjøpt fra Kollevold. Han i kassa snakka om å kutte ut samarbeidet med Kollevold.

Jeg skal ALDRI handle hos dem igjen da de holder på sånt og beskylder kunden for feil og bryter returretten... jeg hadde krav på alle penga mine da produktet ikke passet og var ubrukt og returnert før 2 uker hadde gått...

Del gjerne deres erfaringer :)

GeTReibeAktienGesellschaf
06/12/11, 20:58
Er det ikke mekonomen du betalte penger for setet?
Da er du vel teknisk kunde av mekonomen og ikke kollevold.
Mekonomen var kunde hos kollevold.

Da burde det vel være mekonomen som refunderer deg kjøpesummen og får sine igjen av kollevold viss de gir deg medhold i at noe er feil.

E.Winjum
06/12/11, 21:45
Pengene gikk direkte fra Mekonomen til Kollevold. Mekonomen tok ingen gebyrer for bestillingen så de var bare ett mellom ledd. Jeg gadd ikke bestille hjemmefra da jeg så på nettet over butikk oversikten til Kollevold at mekonomen var en av de. Jeg også mente det var mekonomen som skulle betale meg, men det var visst ikke sånn.. men jeg gidder ikke tenke mer over det :P Tenkte det var greit å dele min erfaring med Kollevold, da det var de som slo seg vrang og mente det var min feil og mekonomen sin feil. De på mekonomen sto på å hjalp meg hele tida, så de er det ikke noe gærli med :)