PDA

Vis full versjon : Ladesignal, D+ korleis? Treng nokre innspel!



locked
06/12/11, 17:20
Skal ladestyre nokre forbrukarar på bilen min, for å hindre utlading av batteriet. Problemet er at å bruke D+ signal frå dynamoen via eit rele ikkje fungerer, det er ingen D+ på dynamoen men ein kvit/grønn kabel som er digital kommunikasjon mellom regulatoren og CEM. Fantastisk!

Så eg treng ein måte å styre dette på, har leita rundt etter spenningsvakt o.l som kan brukast for å skru forbrukaren av og på når spenninga er ca 13-14volt. Ladespenninga er vel 14.4volt målt på batteriet bak på tomgang.

Eventuelt ein kabel i bilen, som kan fortelle meg at motoren går UTAN å lage noko kluss med det elektriske opplegget. Dvs. på en kabel mata med spenning når motoren går og som det ikkje ligg diagnose på..

Nokon som har nokre tips?? :)

Til min 2007 V70 D5

Aartun
06/12/11, 18:29
Det du skulle hatt var nesten en turtallsvakt på dynamo/motor, lagt opp som en helt egen krets.. dette vet jeg ikke om finnes til 12V, men er i alle fall en tanke :)

boman
06/12/11, 18:32
Aner jo ikke hva du skal bruke det til, men siden det kun skal funke når motoren går, kan du ikke bare koble deg på tenningslåsen.? :p Er ikke ofte du har tenninga på uten at motoren går.

Eventuelt, hva med å hente ut ifra ladelampa? Eller er alt elektronisk styrt til speedometeret?

locked
06/12/11, 19:07
Det du skulle hatt var nesten en turtallsvakt på dynamo/motor, lagt opp som en helt egen krets.. dette vet jeg ikke om finnes til 12V, men er i alle fall en tanke :)Ingen turtallssignal på dynamo, ei heller noko på motor som kan brukast.
Aner jo ikke hva du skal bruke det til, men siden det kun skal funke når motoren går, kan du ikke bare koble deg på tenningslåsen.? :p Er ikke ofte du har tenninga på uten at motoren går.

Eventuelt, hva med å hente ut ifra ladelampa? Eller er alt elektronisk styrt til speedometeret?Ladelampe er digitalt styrt, lodding i instrumentpanelet utgår ;-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Aartun
06/12/11, 20:08
Ingen turtallssignal på dynamo, ei heller noko på motor som kan brukast.


Nei, det jeg tenkte var at du hadde kjøpt og montert inn en helt ekstern en.