Vis full versjon : bredde skjerm bak, 740. HJELP !
Hei, begynte på et prosjekt for ca. 2 mnd siden. nå har eg kommet fram til at eg skal bredde skjermene bak for å få plass til breie felger og dekk.
begynte å valse, men det blei ikkje brett nok, så eg lurer på om man får kjøpt bredda skjermer ? eller om noen har gode tips til at dette kan bli bra og fint
Takk på forhånd !! mvh Robert.
hint: vinkelsliper/karrossag, plater, sveis...
har begynt, men merker at det kommer til å bli vanskelig å få det heilt strøkent. Får ikkje kjøpt bredda skjermer ?
er dette noe å kjøpe ? http://www.ilovebodykits.com/category/2836/Volvo-_740-_1984/Fender_Replacement.html
har begynt, men merker at det kommer til å bli vanskelig å få det heilt strøkent. Får ikkje kjøpt bredda skjermer ?
Det er en kunst og bredde og samtdig få det pent, her er det bare og tegne og planlegge , evt prøve deg fram på et karros det ikke er så farlig med først.
edit: det er flere prosjekter her på forumet som har blidt bredda, bare og søke seg fram, kan være mye inspirasjon og få :)
Refinement!
07/12/11, 02:06
Hvor breie hjul skal på bilen? Originalhjulhus med justert L-kant rommer 10" brei felg uten problemer...
Hvis du varmer og valser så får du vel strekt buen nok vel?
varme og valsing funka ikkje så bra, hvertfall ikkje bak. Men har begynt nå, og det blir vel et greit resultat :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.