PDA

Vis full versjon : dekk rabatt



hanatoppen
05/12/11, 14:44
Hei er det noen firma som klubben har dekk rabatter med?

Kjetil Krømcke
11/12/11, 10:38
Hei er det noen firma som klubben har dekk rabatter med?

Ikke noe offisielt enda ihvertfall. Men om du er medlem av NAF så får du noen prosenter på Dekkmann ihvertfall :)

Tarell
11/12/11, 11:56
NAF medlem har også hos Vianor.
Hvis du er litt obs på dekkmerkingene, så kan du få dem billigere også.
Mange tar full pris for 1-2 år gamle dekk, selv om dekk er ferskvarer og ikke varer i mer enn 3-4 år.
Så hvis man er obs på akkurat det, så kan man få dekk til halv pris ;)

hanatoppen
12/12/11, 23:03
jeg er ikke medlem i naf etter å ha sendt dem en stygg melding om at det ikke vile støtte lastebilforbundet om desel avgiften for noe år siden da ble det så sure at det avslutta meg på dagen så der skal jeg ikke igjend.
vinterdekk til min xc70 skal det ha over 10000kr så derfor lurte jeg på om det var noen dekk avtaler

Kjetil Krømcke
13/12/11, 17:36
Hvor i landet holder du til da?

hanatoppen
16/12/11, 22:36
Sandnes rogaland

Kjetil Krømcke
17/12/11, 12:32
Sandnes rogaland

Da blir det jo litt langt unna her, ellers kunne jeg delt med rabatten min:)

hanatoppen
19/12/11, 20:05
takk for tilbudet men skal nok finne på noe lurt i jannuar da er det mye lettere å få en go pris. ha en god jul

Kjetil Krømcke
26/12/11, 14:54
takk for tilbudet men skal nok finne på noe lurt i jannuar da er det mye lettere å få en go pris. ha en god jul

Takk det samme:)

Revell
08/03/12, 12:27
Hvem har du rabatt hos da kromkaka?? Har rabatter på Gummiservice i Larvik. Men leiter etter noen billigere.

Kjetil Krømcke
09/03/12, 15:41
Dekkmann på Borgeskogen og Stickler i Sandefjord

MacGyver
15/03/12, 07:17
eg ringte te dekkmann eigang for eg sko ha någen spesifikke dekk, sa at eg sko ha naf rabatt og fekk pris... så sko ein kamerat og fiksa seg någen nye dekk av same type på samme tidspunkt, man han hadde ikkje någen rabatter men fekk billigare dekk enn meg (dekmann på forus)... virke useriøst.. så siden d handle eg de hos dekkspesialist 1 i stavanger

Kjetil Krømcke
15/03/12, 20:52
eg ringte te dekkmann eigang for eg sko ha någen spesifikke dekk, sa at eg sko ha naf rabatt og fekk pris... så sko ein kamerat og fiksa seg någen nye dekk av same type på samme tidspunkt, man han hadde ikkje någen rabatter men fekk billigare dekk enn meg (dekmann på forus)... virke useriøst.. så siden d handle eg de hos dekkspesialist 1 i stavanger

Det var jo ikke helt bra da!