PDA

Vis full versjon : HU-850 - oppgradering slik at den kan spille MP3 etc...



Ludo
05/12/11, 09:43
Heisann,

har en V70 Summum som har HU-850 montert originalt. Finnes det muligheter for at denne kan spille av MP3 etc? Mener å ha sett en side hvor man kan bytte innsatsen i denne slik at den får USB-inngang, leser MP3 etc etc. Har dere noen tips til hvordan man løser dette?

mvh
Johnny

Vatnehol
05/12/11, 10:10
www.gromaudio.com
www.backeljud.se
f.eks :)

aarnes
05/12/11, 12:36
Imiv feks

Ludo
05/12/11, 20:36
Takk for info :)

Jeg så et sted her på forumet at det var en som byttet hele innmaten i spilleren;
han fikk et nytt display, flere funksjoner som avlesning av DVD-RW plater, USB-inngang etc...

Noen som vet hva det kan være?

TommyG
05/12/11, 21:00
bluepower kanskje? ser ut som nettsiden deres er nede, men det har vel vert skrevet litt om dem her og på diverse andre forum

jijohans
16/01/12, 20:50
Hold deg unna GromAudio, knekte 2 stk iphone 4 med en slik enhet, itillegg til at den tappen bilen for strøm...

immortal92
17/01/12, 00:00
Har hatt gromaudio i flere uker nå, etter anbefaling fra andre her på forumet, fungerer utmerket! Både bluetooth og aux =)

Friksen
20/01/12, 01:20
Fått min Grom Audio boks idag, og kom på litt over 800kr med kabel til iphone og aux.
Imiv koster en del mere.

Ketil
20/01/12, 18:29
Har også hatt Grom Audio noen uker nå. Jeg er meget fornøyd, eneste minuset er at micen til bluetoothen (iallefall på min) er dårlig. Høres ut som om jeg er langt borte selv om jeg er ganske nerme micen.
Utenom det funker det som en drøm. Jeg har ikke merket noe til tapping av batteri og iPhonen funker enn så lenge. PS Har du iPhone 4 eller 4S med bumper må denne tas av på grunn av grom audio pluggen blir for stor.

jijohans
20/01/12, 20:05
Har en Grom unit for salg, hvis noen er interisert...

iCyrus
24/01/12, 19:05
Enkelt å montere denne?

Friksen
03/02/12, 16:30
Nettopp montert min (i -13c:( ) brukte en times tid.. viktigste er og passe på at man ikke skraper opp noe så jeg bruke mikrofiberkluter og la rundt girspaken..
Eneste jeg ikke fikk til var og bytte spor på sangene på spilleren..hmm.. men skal vel ikke ha noe og si at jeg spella fra spotify ?

Blir knall dette, kjedelig og sitte og mate cd`er :(

skullerud
10/02/12, 10:38
Nettopp montert min (i -13c:( ) brukte en times tid.. viktigste er og passe på at man ikke skraper opp noe så jeg bruke mikrofiberkluter og la rundt girspaken..
Eneste jeg ikke fikk til var og bytte spor på sangene på spilleren..hmm.. men skal vel ikke ha noe og si at jeg spella fra spotify ?

Blir knall dette, kjedelig og sitte og mate cd`er :(

nå vet ikke jeg nøtyaktig hvordan det er med Grom, men spotify/wimp virker ikke fra fjernkontroll/bluetoothknapper i alle tilfeller (iallefall ikke på android).
kan ligge noe der. test med MP3, og meld tilbake!