PDA

Vis full versjon : Glattkjøring på NAF banen på MOELV 09/12. Hvem andre skal?



Svirre
28/11/11, 20:47
Som sagt; hvem andre har tenkt å ta turen? Jeg blir i hvertfall å se der oppe fra 18.00 og utover :)

boman
28/11/11, 21:48
Hva slags arrangement er det, er det NAF som arrangerer? Hva koster det?

Erlend Dystland
28/11/11, 22:34
Hmm, kanskje det hadde vært morro?
Mulig jeg joiner den der...

Svirre
28/11/11, 22:45
Hva slags arrangement er det, er det NAF som arrangerer? Hva koster det?

Dette er et arrangement som er i regi av Ringsakerprosjektet. Dette er et prosjekt som skal forebygge dødsfall og ulykker blandt ungdom i trafikken. Glattkjøringen består av informasjon og påmelding på starter kl. 18.00 og generell info og nytt som har kommi i form av trafikksikkerhet. Etterpå blir det kjøring på bane, først på tid og så er det frikjøring. Arrangementet er gratis og varer i ca 2-2,5t :) Absolutt verdt å dra på! Premier for beste rundetid.

Kjøre i lag oppover? ;)


Hmm, kanskje det hadde vært morro?
Mulig jeg joiner den der...

Moro ja :) Du får joine! Prøve å dra med oss flere fra forumet ;)

Hassel
28/11/11, 23:06
Har du link til arrangementet? :)

Svirre
28/11/11, 23:38
Har du link til arrangementet? :)

Glatta på face :)

http://www.facebook.com/groups/8137181495/

Daruu
28/11/11, 23:40
Mulig det blir en tur dit ja :)

Svirre
29/11/11, 00:06
Mulig det blir en tur dit ja :)

Flotters flotters :) Må stille opp nå, og ha et Volvo møte ved siden av :p

Dieselsmoke
04/12/11, 20:47
Har vært der noen ganger. Veldig moro. Kanskje jeg dukker opp igjen :)

Svirre
04/12/11, 21:06
Har vært der noen ganger. Veldig moro. Kanskje jeg dukker opp igjen :)

Du får gjøra det :) Så får vi ha et dieselshow :p

Dieselsmoke
04/12/11, 21:08
Du får gjøra det :) Så får vi ha et dieselshow :p

Vært moro det. Men min ryker for lite! :p

OlavS.
04/12/11, 21:29
virka som et MEEEGET oppegåande tiltak! dette er dem måten jeg mener vil senke "griskjøringa" som alle er så forbanna på.

Svirre
04/12/11, 22:59
virka som et MEEEGET oppegåande tiltak! dette er dem måten jeg mener vil senke "griskjøringa" som alle er så forbanna på.

Stemmer det. Effektiv tiltak også. Hvis jeg ikke har hørt feil så har dette prosjektet bidratt med en redusering i ulykker i regionen med ca 20% blandt ungdom. Det er ganske bra! Jeg og ei anna ei har vært i løpende kontakt med dette prosjektet for å prøve å få til noe i Hønefoss regionen nå, men det har blitt for mye motstand av politiet her nede samt NAF.
Utover dette er det et kjempemoro arrangement som jeg trur alle har stor glede av :) Det er både mye lærdom, og mye moro på en gang.

oppeez
15/12/11, 09:35
Får legge til at hvis man møter opp der, og skriver kontrakt (noe du må for å få kjøre), så er det en STOR bonus ved det. Man får kjøre GRATIS på Vålerbanen til våren/sommeren :D