PDA

Vis full versjon : B200K Veldig høg "tomgong"



Øygard
27/11/11, 21:23
Eg var og såg på ein 85-modell Volvo 240 DL med B200K-motor i dag, som hadde stått i to år. Me fylte olje og bensin, fant fram startkablar og prøvde å få start på han. Etter ein del kinning starta han og rusa opp nåke voldsomt, ein skulle tru eg heldt gasspedalen heilt nede men eg rørte han ikkje. Han gjekk ikkje heilt jevnt, men på veldig høgt turtal, det var dessverre ikkje turtellar i han men den hadde nok vore opp mot det raude feltet høyrdest det ut som. Det så sånn sirka brom-brom-brom-brom-brom-brom veldig fort, og det forandra seg ikkje samma kva eg gjorde med chokeen og gasspedalen, so eg lurer felt på kva som er gale, eg har ikkje peiling på korleis dessa forgassarane fungerar, men eg har ein mistanke om at det er nåke der som har hengt seg opp, men som sagt veit eg ikkje, so viss det er nåken her som veit korleis eg skal få han til å gå vanleg so sette eg stor pris på det.

Øygard
29/11/11, 22:05
Vis eg skiftar til A-forgassar (midlertidig), er det mykje som må skiftast då og vil det påvirka effekten og bensinforbruket mykje?

Kohler
29/11/11, 22:47
Enkleste er å røkke av K gassern å slenge driten rett i søpla, eneste du trenger for å bygge om er Innsug-gasser og gasswire fra A... Forbruket blir sikkert ikke så veldig ulikt om ikke A gassern er totalt utslitt... Funket som bare det på min første bil for 10 år siden

Øygard
30/11/11, 10:49
Då trur eg eg skal prøva å skaffa meg ein A-forgassar. Han som hadde den bilen sa at det har vore litt tull med forgassaren før og, at bilen av og til har stoppa og sånt, so eg trur eg tar og skiftar sånn at bilen kan kjørast so får me sjå seinare.

The Bear
07/12/11, 22:44
Forgassaren på K-motorane er tidenes dårligste konstruksjon :p

Øygard
07/12/11, 22:52
Ja det har visst vore mykje problem med dei.