PDA

Vis full versjon : V70 05 D5 - knatring ved stopping av motor



Gule
25/11/11, 18:42
Har i det siste lagt merke til ein knatre- eller mild klakke-lyd når eg slår av D5'en. Vanskeleg å beskrive og lokalisere lyden, men en tynn "klakk-klakk-klakk.." kjem akkurat når tenninga e slått av og når dei motoren tar dei siste omdreiningane.

Nokon som har ein peikepinn?

På førehand takk!

arnekr
25/11/11, 18:51
hadde noe lignende som forsvant ved bytte av øvre motorfeste

aarnes
25/11/11, 19:49
Samme som jeg hadde.
stram eller bytt foringene på tverrstaget så skal du se at lyden blir borte.
kan også være nedre motorfeste, såkalt momentfeste, som sitter på girkasse og motor..

Gule
25/11/11, 20:27
Fleire peikepinnar her - takk!

Har fulgt med på tråden din aarnes om temaet (denne? (http://forum.vccn.no/showthread.php?33381-L%C3%98ST-S60-2002-Nye-klunkelyder)), men klarte ikkje heilt å identifisere "min lyd" med "din lyd" hehe, eller måtane lyden blei framprovosert på. Syns liksom det haurest litt meir alvorlig ut enn slakke foringar.

Uansett, har eit nytt øvre-motorfeste liggande, so eg tar å skifta det og sjekka ut nemnte syndarar.

To be continued..

Wium
26/11/11, 00:25
høres ut som du har det samme som meg. jeg har en s60 2.0T og får den klakkelyden i det jeg skrur av tenninga. jeg har fått beskjed om at det kan være svinghjulet. bilen har rullet 163 000 og de mener at etter 150 000 kan dobbelmassesvinghjulene begynne å bli litt "slarkete". er bilen din chippet?

Gule
26/11/11, 00:56
Har snart 180k på tellaren, manuell - uten chip. Eg frykta igrunn at det kan være relatert i den retninga (skal sjølvsagt sjekke overnemnte punkt), er dette noko som er problematisk å køyre med, evt. bør det ordnast raskt? Køyrer 11mil kvar dag og er relativt avhengig av at alt er "ship-shape".

gunnargt
26/11/11, 09:06
Er enig med Wium ja. Prøv å hold clutchpedalen inn når du stopper motoren og hør om lyden blir mindre da

Wium
26/11/11, 15:39
Har snart 180k på tellaren, manuell - uten chip. Eg frykta igrunn at det kan være relatert i den retninga (skal sjølvsagt sjekke overnemnte punkt), er dette noko som er problematisk å køyre med, evt. bør det ordnast raskt? Køyrer 11mil kvar dag og er relativt avhengig av at alt er "ship-shape".

spørs om det ikke kan være det da. jeg har ikke merket noe spesielt så lenge jeg har kjørt med det, men nå har ikke jeg akkurat kjørt sånn lenge. de jeg har snakket med sier at det ikke er noe problem å kjøre med det, men faren for at det kan ryke er jo der. ny pris på dette skulle vist være rundt 9000kr + jobb og når de allikevel har demontert alt så anbefaler de cluch bytte i tilleg. så blir nok en dyr reparasjon.

Gule
26/11/11, 20:37
brumm.. må få sjekka ut det her årntli - få det bekrefta. Det er ingen andre symptom på at noko er i ulage, bortsett frå eit utløysarlager som er bittelitt raslete.
Tenkte å ta clutchen ila neste sommar når eg nærmar meg 200k, men om dette utvikla seg så må det nok ordnast før...

Wium
26/11/11, 23:17
brumm.. må få sjekka ut det her årntli - få det bekrefta. Det er ingen andre symptom på at noko er i ulage, bortsett frå eit utløysarlager som er bittelitt raslete.
Tenkte å ta clutchen ila neste sommar når eg nærmar meg 200k, men om dette utvikla seg så må det nok ordnast før...

ja, er lurt det. om du er innom et verksted og følger det opp, så la meg høre fra deg!

Gule
26/11/11, 23:58
Seff :)

Wium
29/11/11, 19:40
Seff :)

takk for det! =)