PDA

Vis full versjon : Rusten åt opp kanalane mine (850)



Rusthater
23/11/11, 22:46
Som alle sikkert veit her inne har Volvo850 nokre flotte kanalskjørt. Det er ikkje få gongar fotgjengarar og liknande har snudd seg etter bilen for å kvile auga på det svartelakkerte vidunderet endå nokre sekund. Bilen ser fin ut på alle måtar, særleg frå litt avstand. Spesielt i måneskin.

I det siste har nokre små rustflekkar irritert meg litt, så eg bestemte meg for å ta av kanalskjørta. Eg fekk høyre at det er eit voldsomt arbeid å ta av desse skjørta. Eg utstyrte meg med både det eine og det andre verktøyet i forventning om at det skulle bli ein stri tørn å få av delane. Til mi store overrasking var pluggane veldig lause. Nokre av dei kunne ein omtrent nappe ut med fingrane. Etter få minutt var skjørta lause. Raudt pulver dryssa ned på bakken, og synet som møtte meg vil eg aldri gløyme. Det var som om ein levande organisme hadde kosa seg med å ete opp kanalane mine i rein ondskap. Ein saltlake som låg inne i skjørta hadde tydelegvis ikkje hindra den i arbeidet.

Eg har vore på nokre verksted og fått estimert skadene til rundt 27.000 kroner inkl. delar. Kanalane kom på rundt 7000 inkl moms. Det seier seg sjølv at eg ikkje kan betale dette på ein Volvo 850 frå 1996. Er det mogleg å få tak i kanalar til ein billigare penge?

Hjeeeeelp.

gardern
23/11/11, 23:02
pisseprat! ikke faen om det koster 27.000 da får du jo en ny bil :p nei å nei... skjekka på veng men fant ikke kanaler til 850 der. kontakt veng å hør om dem kan skaffe :) spørs litt hvor ille det er,men ellers kan du jo sveise i ei plate og. folk som gjør det myyye billigere enn 27.000 ihvertfall :)

Daniel V
23/11/11, 23:18
Hmm.. Jeg har aldri hørt om sånne tilfeller før.

Det er jo en kjent sak at skjørtene gnager, men det pleier skjeldent å føre til rusthull, da disse bilene er helgalvaniserte.

Kunne du lagt ut et bilde av skadene? Grunnen til at det er vanskelig å finne kanaler er at dette ikke pleier å være et problem med gjennomrusting i kanalene. Bare litt gnaging og overflaterust.

Rusthater
23/11/11, 23:20
pisseprat! ikke faen om det koster 27.000 da får du jo en ny bil :p nei å nei... skjekka på veng men fant ikke kanaler til 850 der. kontakt veng å hør om dem kan skaffe :) spørs litt hvor ille det er,men ellers kan du jo sveise i ei plate og. folk som gjør det myyye billigere enn 27.000 ihvertfall :)

Heheh. Takkar for svar! skal sjekke ut veng og håpar du har rett ;)

gardern
23/11/11, 23:22
de har ihvertfall hjulbuer osv til 850 så jeg. de burde ha kanaler også,og isåfall til en rimelig penge :)

Rusthater
23/11/11, 23:24
Hmm.. Jeg har aldri hørt om sånne tilfeller før.

Det er jo en kjent sak at skjørtene gnager, men det pleier skjeldent å føre til rusthull, da disse bilene er helgalvaniserte.

Kunne du lagt ut et bilde av skadene? Grunnen til at det er vanskelig å finne kanaler er at dette ikke pleier å være et problem med gjennomrusting i kanalene. Bare litt gnaging og overflaterust.

Ja, skal fikse eit bilde eller to sjølv om eg er inne i ein enorm sorgprosess. Det blir veldig hardt å ta dei bilda ;)

Problemet med skjørta er alt vatnet og saltet som legger seg mellom metallet og plasten. Har fått servert skrekkhistorie på skrekkhistorie når eg har vist fram skadene. Etterpåklokskapen lenge leve :)

Christian
23/11/11, 23:29
Veng har desverre ikke kanaler til disse bilene, så prisen du har fått oppgitt kan være orginaldeler. Det er såklart ikke det rimeligste alternativet. Siden dette skal dekkes til av kanalskjørt kan det være en fullgod løsning å bruke vanlig plate å sveise inn selv, da trenger ikke finishen være 100% sålenge det blir tett.

Rusthater
13/12/11, 20:55
Veng har desverre ikke kanaler til disse bilene, så prisen du har fått oppgitt kan være orginaldeler. Det er såklart ikke det rimeligste alternativet. Siden dette skal dekkes til av kanalskjørt kan det være en fullgod løsning å bruke vanlig plate å sveise inn selv, da trenger ikke finishen være 100% sålenge det blir tett.

Det er mulig at dette blir løysinga for meg..Men då blir det kanskje vanskelig å få på skjørta igjen?