PDA

Vis full versjon : fjernstyrt sentrallås til 940



johnjo
22/11/11, 16:30
hei.jeg lurte på om det kom orginalt fjernstyrt sentrallås på volvo 940.hvorfor jeg spør,er fordi jeg har lyst til å skaffe det selv til min bil,hvis det ikke er alt for dyrt da.

takker for svar:)

mvh john

johnjo
22/11/11, 16:37
det var en ting jeg glemte å si.jeg har sentral lås i bilen fra før og defa alarm,men mangler fjernstyrt sentrallås,hvor kan jeg få kjøpt det.

boman
22/11/11, 16:49
Hei! Ja Volvo 940 kom med fjernstyrt sentrallås og alarm originalt. Hvor gammel er Defa alarmen din? Jeg vil tippe at det omtrent bare er å kjøpe en fjernkontroll (og en sentrallåsmotor til førerdøra) til alarmen din for å få fjernstyrt Defa-sentrallås.
Jeg har selv Defa alarm (m/sentrallås) i min bil og det funker veldig fint, sett bort ifra elendig rekkevidde på defakontrollen..)

johnjo
22/11/11, 17:00
Hei! Ja Volvo 940 kom med fjernstyrt sentrallås og alarm originalt. Hvor gammel er Defa alarmen din? Jeg vil tippe at det omtrent bare er å kjøpe en fjernkontroll (og en sentrallåsmotor til førerdøra) til alarmen din for å få fjernstyrt Defa-sentrallås.
Jeg har selv Defa alarm (m/sentrallås) i min bil og det funker veldig fint, sett bort ifra elendig rekkevidde på defakontrollen..)

morn.er ikke sikker på hvor gammel den er.bilen har gått som sivilbil hos purken.så den alarmen kan ha sittet der siden bilen var ny,men den funker ennå.vet du hvor jeg kan få kjøpt det jeg trenger.helst ikke så veldig dyrt.tenkte åringe volvo eller hellanor,men jeg tror det kan være dyrt der.

HelgeS
22/11/11, 19:12
Du fikk også orginal fjernlås til disse, men denne er ute av produksjon og sist jeg sjekka var den heller ikke råd og få tak i fra lager lengre.

Men om du har Defa er saken lett vil jeg tro :) tipper det ikke er mye som skal til da :)

johnjo
22/11/11, 20:20
Du fikk også orginal fjernlås til disse, men denne er ute av produksjon og sist jeg sjekka var den heller ikke råd og få tak i fra lager lengre.

Men om du har Defa er saken lett vil jeg tro :) tipper det ikke er mye som skal til da :)

ok.jeg får vell ringe til volvo eller hellanor i morra,bare for å høre hvor mye dem skal ha.det kan vell ikke bli altfor dyrt:)

boman
23/11/11, 06:29
Eller hør med Torshov. Jeg kjøpte Defa fjernkontrollen min der.

850GLTsilver
23/11/11, 07:58
Du kan sikkert benytte denne (http://www.ebay.com/itm/VOLVO-02-S40-Keyless-Remote-Entry-Module-Unit-Com-puter-/230548952247?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item35adc9d4b7#ht_500wt_715) Men du trenger også en sender slik som denne (http://www.ebay.com/itm/1998-2003-VOLVO-S-40-C70-S70-V70-Keyless-entry-remote-NEW-/320796540577?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item4ab0f6bea1)

Er for x40, men skal passe andre også.