PDA

Vis full versjon : overgang fra gammel lysbryter til ny S40



Laffen
21/11/11, 20:33
Har en 96 mod S40 som eg skal sette tåkelys på, har tåkelysa og fått ein ny lysbryter med alle bryterene som eg trenger, men ser jo etterpå når eg demontere den gamle at kontaktene er langt fra like.. noen som har noen tips?? finnes det overganger mellom disse sånn lignende iso kontaks som finnes til cd spillere osv??
den nye lysbryteren sto i en 2001 mod..

Takker hjertlig for svar!!

ArM
21/11/11, 20:47
Jeg tror du må finne deg en lysbryter fra 2000 mod. eller eldre.
Disse passer rett på.

Laffen
21/11/11, 20:50
Noen som har en bryter her?
Med tåkelys fremme og bak, lyktjustering og lysdimmer og hovedlys???
Kan bytte i den eg har då :P

850GLTsilver
21/11/11, 22:15
Har en 96 mod S40 som eg skal sette tåkelys på, har tåkelysa og fått ein ny lysbryter med alle bryterene som eg trenger, men ser jo etterpå når eg demontere den gamle at kontaktene er langt fra like.. noen som har noen tips?? finnes det overganger mellom disse sånn lignende iso kontaks som finnes til cd spillere osv??
den nye lysbryteren sto i en 2001 mod..

Takker hjertlig for svar!!

Syyyltynt med overganger av denne sorten.

MEN Volvo leverer faktisk både hus og stifter/kontakter til det meste i disse bilene. VADIS kan gi deg svaret.

angerman
23/11/11, 18:52
hei, når du monterer tåkelys på disse får du bare det dekselet som er 2 delt i stedet for en del(tåkebaklys) som du har nå. bytt ut denne og du har bryteren til tåkelys. montert på mange slike biler. også kan du velge hvor ledningen skal inn. om du vil ha de på med parklys eller ikke... altså den ledningen fra releet¨over instrument panelet. bryter fra 2001 passer ikke. disse bilene fra 2000 har helt annet el anlegg..