Vis full versjon : Nr på tenningshjerne til LH2.2
Har nå prøvd å søke rundt, uten videre hell.....
Noen som vet hvilket nr tenningshjernen har?
Og hvordan man kan kartlegge hvilke årsmodell motoren er fra? jeg har fått indikert at den stod i en -86 mod bil, men bensinhjernen tilsier at motoren er en -88 mod.
lh 2,2 kom vel bare i 88 i Norge,men finnes noen år tidligere i andre land.Så det finnes sikkert import av disse???
Kan sjekke nr på hjerne seinere i dag.
Hallo ja. Etiketten er noe skadet på den ene jeg fant men nr er noe sånt som : Volvo 351764?. Med vakumklokke på. Og skal sitte nede på høyre innerskjerm.
Veit ikke om det mangler noe siffer på slutten der?
Riktig nr er:3517641 USA.
Takk skal du ha! da får jeg skaffe meg en slik en
Uberhenrik
29/11/11, 17:17
Jeg har både NA og Turbo hjerner til LH2.2 om det skulle være intressant, både tenning og bensin.
Jeg har både NA og Turbo hjerner til LH2.2 om det skulle være intressant, både tenning og bensin.
Disse turbo hjernene, funker de å sette på ett NA nett til en vanlig f, og montere turbo på, altså til ombygging av en f-motor til turbomotor ?
Uberhenrik
07/12/11, 17:30
Disse turbo hjernene, funker de å sette på ett NA nett til en vanlig f, og montere turbo på, altså til ombygging av en f-motor til turbomotor ?
Det er faktisk det jeg brukte hjernene til, fungerte veldig bra. Siden F motoren har høyere komp en turbo motorene så får man greit bunnregister også :)
Motoren var mer responsiv på lave turtall en orginale turbomotorer.
Bare husk turbodyser og formotstander
M.Engelsen
07/12/11, 20:54
Heeventuelt saab 350cc dyser fra Ebay, 22 dollar inkl frakt :D
Hvor finner du de til den prisen?
M.Engelsen
07/12/11, 21:17
Lucky strike tror jeg :P
Ebay :)
Bare husk turbodyser og formotstander
Typisk dyser fra 940turbo?
Brukes disse med eller uten formotstander?
M.Engelsen
08/12/11, 18:09
Uten. Er høyohm som de.orginale sugedysene
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.