PDA

Vis full versjon : Stylinglykter til 850stv



Volvonikko
20/11/11, 14:55
Tenkte jeg skulle kjøpe meg styling front lykter til min 850stv!

Da jeg er litt usikker på hvilken type..
Er ikke helt fan av de "Angeleyes" lyktene.. Men den sorte som er to-delt virker veldig fin :)

Noen som har denne typen:https://www.scstyling.com/95-paket-stralkblink-svart-p-1583-c-714.aspx

Eventuellt bilde av lyktene på bil ? =)

Scania143
21/11/11, 08:05
Slettmyr har vel slike på sin bil:)

Tråden hans :) (http://forum.vccn.no/showthread.php?t=5897)

Morgis
21/11/11, 08:20
De todelte er av veldig dårlig kvalitet, og har dårlig lysbilde.
har hatt begge typene, og oneblock lyktene er absolutt verdt de ekstra kronene de koster.

Volvonikko
21/11/11, 17:36
De koster det sammen nå.. Men kjører ikke noe kebab kontainer heller da.. Altså BMW :S

De er jo helt lik BMW lykter de oneblock greiene

Morgis
21/11/11, 18:29
samme produsent. Fåes til alle bilmerker. Men man bruker ikke angeleyes på annet enn bmw. Så de ledningene klipper man med ei gang ;-)

v70dude
21/11/11, 20:50
Slenger meg på litt her :P hvor får man kjøpt klarglass lykter til V70 97 å til en pris som ikke dreper lommeboka? :P

mrstfu
21/11/11, 22:50
hva dreper lommeboka, i dine øyne?

kan vel alltids være SKAMheldig å finne et sett på Finn, men ellers må du nok ut med 5-6 lapper for begge to.

850GLTsilver
21/11/11, 23:07
hva dreper lommeboka, i dine øyne?

kan vel alltids være SKAMheldig å finne et sett på Finn, men ellers må du nok ut med 5-6 lapper for begge to.

2850 for begge på SC jo......Komplette lykter riktignok....

mrstfu
21/11/11, 23:25
2850 for begge på SC jo......Komplette lykter riktignok....

Snakker vi alle om C70lyktene her? Altså klarglass/kromhelvette, originalt fra Volvo? Kan aldri huske å ha sett de billigere enn rundt 5k for paret.

v70dude
21/11/11, 23:31
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21072314 tenkte på dem utenkrom selvfølgelig :)

mrstfu
21/11/11, 23:50
Ahh, men det er jo ikke klarglasslyktene.... det er STYLINGlyktene... nå må du skjerpe deg, dude. :D

heh, de er det meget lettere å få tak i brukt, titt litt rundt på Finn, godt mulig sånne blir solgt for en drøy tusenlapp. Uansett, knapt 3lapper for et sett nye virker som grei bruk av penger for min del.

Volvonikko
22/11/11, 02:56
samme produsent. Fåes til alle bilmerker. Men man bruker ikke angeleyes på annet enn bmw. Så de ledningene klipper man med ei gang ;-)

Klippe av :S Whaat :S Det er da ikke noe særlig..

Mener på at fordiom de to delte lyser dårligere, så ser de mye bedre ut.. De andre blir liksom veldig sivilsnut :P

mrstfu
22/11/11, 03:57
Klippe av :S Whaat :S Det er da ikke noe særlig..

Mener på at fordiom de to delte lyser dårligere, så ser de mye bedre ut.. De andre blir liksom veldig sivilsnut :P

Sivilsnut? Altså, lyktene på min bil, som du kan se i bildet i signaturen min, er sivilsnut? Da har jeg hørt det og.

Og man må ikke klippe av. man kan jo få tak i en lyskontroller, kjøre litt strobeshow eller whatnot. gikk med tanker om å koble de sammen med blinklys, men tror ikke det Kongelige Norske Biltilsyn hadde satt helt pris på det.

Poenget er, at så lenge de ikke er på under kjøring, kan man ha det gøy med dem. Sammen med fjernlys er jo alltids en option, sånn for å dra så mye strøm som mulig, liksom.:D

v70dude
22/11/11, 08:53
Ahh, men det er jo ikke klarglasslyktene.... det er STYLINGlyktene... nå må du skjerpe deg, dude. :D

heh, de er det meget lettere å få tak i brukt, titt litt rundt på Finn, godt mulig sånne blir solgt for en drøy tusenlapp. Uansett, knapt 3lapper for et sett nye virker som grei bruk av penger for min del.

Jo ja, men dem er jo fortsatt i klarglass ikke sånn org glass som jeg har nå :P
så uansett så vil det se bedere ut

mrstfu
22/11/11, 16:17
Jo ja, men dem er jo fortsatt i klarglass ikke sånn org glass som jeg har nå :P
så uansett så vil det se bedere ut

JEG synes det ser bedre ut, men ikke alle som gjør det:D

Bare vær klar over at det er en helt annen type lykt, og du vil få et helt annet lysbilde.

v70dude
22/11/11, 18:16
JEG synes det ser bedre ut, men ikke alle som gjør det:D

Bare vær klar over at det er en helt annen type lykt, og du vil få et helt annet lysbilde.

Hehe, synes de så kule ut jeg.. de uten krom vell å merke..

Men er det positivt lysbilde eller ikke? :P

mrstfu
22/11/11, 18:58
Bare så vi er helt enige, det er disse du snakker om?

http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/189.jpg

Linselykter har generelt sett et mye mer distinkt lysbilde, ettersom lysdelingen (optikken) skjer i prosjektoren, og ikke i glasset. Mine linselykter har et veldig behagelig lysbilde, med en veldig markant cutoff (en liten "vegg" inne i prosjektoren sørger for å kutte lyset i overkant), lysbildet virker veldig moderne, sånnsett.

Eneste jeg har HØRT negativt om de lysene, er et noe dårligere fjernlysbilde, ikke at jeg kan bekrefte det.

v70dude
22/11/11, 20:26
Ja det er i den duren der jeg tenkte på jeg :) har finni ett sett på realcar til 2448,- synes det hørtes rimlig ut jeg ;) *Legge på ønskelista fra julenissen* :D

mrstfu
22/11/11, 20:50
Ja det er i den duren der jeg tenkte på jeg :) har finni ett sett på realcar til 2448,- synes det hørtes rimlig ut jeg ;) *Legge på ønskelista fra julenissen* :D

Ja, du får dem ikke av meg:D

Personlig synes jeg disse er en del penere/stiligere/bedre utseende enn C70klarglass lyktene, men det er en diskusjon jeg aldri kommer til å vinne:D

v70dude
22/11/11, 23:54
hehehe :P så du skal ikke være snill nissefar i år? :P
Du må melde deg på Svinesund treffet forresten, :)

mrstfu
22/11/11, 23:59
hehehe :P så du skal ikke være snill nissefar i år? :P

Pleier å være slem nissefar, men da gjerne i forbindelse med ei lettkledd dame:D

v70dude
22/11/11, 23:59
hahaha morroklumpen :P