Vis full versjon : 3"lmm
Har en byttehandel på handa der jeg kan bytte til meg en 3"LMM. Den kommer fra GLT(16V) og har slutt nr 012. Var LH2.4 i den bilen så antar den kan brukes..(?)
Men , jeg bør vel bytte alt av trykkrør til 3" også? Hvis ikke er det vel liten vits? Samt dyser da selfølgelig.
TeamBørnOut
26/03/10, 16:36
Må ikke.. men er lurt å ha 3" rør et stykke før og etter lmm da. så det ikke blir formye turbulens rundt den
Volvo-Power
26/03/10, 18:01
Har en byttehandel på handa der jeg kan bytte til meg en 3"LMM. Den kommer fra GLT(16V) og har slutt nr 012. Var LH2.4 i den bilen så antar den kan brukes..(?)
Men , jeg bør vel bytte alt av trykkrør til 3" også? Hvis ikke er det vel liten vits? Samt dyser da selfølgelig.
Host host.. den fra 16v glt har 010:) les meldinga en gang til du:rolleyes:
turbo-volvo
26/03/10, 18:06
kan jo bare lage en 3'' lmm da:)
Host host.. den fra 16v glt har 010:) les meldinga en gang til du:rolleyes:
OPS :D Gikk litt fort i svingene xD hahah!
Håper du ikke tror jeg ikke stoler på deg eller noe nå da,hehe. Har jo handla motor av deg før å der fikk vi jo en bra motor til en fin pris så :)
Ville bare forsikre meg om at LMM'en (les slutt nr 010) funker i min bil :)
kan jo bare lage en 3'' lmm da:)
Du mener det? jeg har nemlig innmat av en liggende. Hvilken stand den er i er jeg usikker på. Men tråene i den er hele hvertfall. Bare å ta ett rør åp 76mm å feste den i det da?
Volvo-Power
26/03/10, 21:16
OPS :D Gikk litt fort i svingene xD hahah!
Håper du ikke tror jeg ikke stoler på deg eller noe nå da,hehe. Har jo handla motor av deg før å der fikk vi jo en bra motor til en fin pris så :)
Ville bare forsikre meg om at LMM'en (les slutt nr 010) funker i min bil :)
hehe, neida! bare bra du forsikrer deg før eventuell handel. kjipt om det ikke ville fungert i det hele tatt:)
Volvo-Power
26/03/10, 21:18
Du mener det? jeg har nemlig innmat av en liggende. Hvilken stand den er i er jeg usikker på. Men tråene i den er hele hvertfall. Bare å ta ett rør åp 76mm å feste den i det da?
i teorien ja.. spør du meg er det ikke samme som originalt, da det er mye penere med originalt.
men funksjonsmessig vil det vell være det samme.
Men man kan lage 3" LMM av en sånn i teorien altså?
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/03/1906.jpg
Denne er fra LH2.4
Ja, kan bruke hvilken som helst lmm bare den er beregna til LH2.4 :)
Da tror jeg nesten jeg går for den :)
TeamBørnOut
27/03/10, 00:41
no no no.... Må passe til hjernen den skal monteres på. noen av lmm/hjernene går ikke over hverandre
Lage seg 3" LMM :
http://teamvolvo.net/home.php?page=3lmm
Lage seg 3" LMM :
http://teamvolvo.net/home.php?page=3lmm
Sånn skal jeg ikke gjøre det :P hehe.
Kommer til å frese/dreie en brakket hvor ene sida passer mot 3"rør og andre sida er plan med hull til LMM'en. Det blir mye penere.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.