PDA

Vis full versjon : 855R ekspansonstank Blåste av !



Steelseries850
18/11/11, 20:34
Jeg hadde kjørt litt med bilen ! første gang på lenge jeg bruker denne ! det var 7 - minus inatt :O kjørte litt rundt så var jeg i Oslo skrude av bilen ! så begynte å ryke på siden ! tokk opp panseret ! da sto spruten til hell !
Jeg har dårlig varme i bilen ! begge rør til registert er varme :D . Jeg har ny termostat ! Kan dere hjelpe meg dette problemet !

-Jeg hadde et problem lokket for noen dager siden ! sikkerhet ventilen fjøra spratt ut ! den monterte jeg idag :O

Tviler på at topp pakningen har gått :O

850GLTsilver
19/11/11, 08:57
Du kan muligens ha en defekt toppakning.

Morgis
19/11/11, 09:00
la bilen kjøle seg helt ned. deretter heller du SAKTE på med kjølevæske helt til den er til max-merket.. viktig å gjøre dette veldig sent for at luftbobler skal rekke å komme ut.
så monterer du ny ekspansjonstanklokk og kjører rolig.

Steelseries850
19/11/11, 10:18
Morgis dette gjorde jeg :) :P ! fant ut at temostaten kan være defekt ! skal bytte nu :D

toppaking ! Hvis den hadde ryki så hadde det bobla i tanken ! XD Men nå funker alt som det skal etter jeg dunka på termostaten ! så det er den som fucker opp alt :O

Helt ny topp osv der ! ble bytta på 90 000 km Dette gjorde de feilt ! kosta masse penger på ny topp etc der ! så viste seg at radiatoren var defekt :P så det var en ganske stor fail :P

850R
19/11/11, 14:05
Er dette den spesielle superfastbackhardtopsprint toppen med kjøleribber, spesielt laget for denne bilen? :)

Steelseries850
20/11/11, 00:37
ohhh ! er det han kule fyren som klager ! ? :P slutt å bry deg ! :D som sakt så var det termostaten som var problemet her :)