PDA

Vis full versjon : V70AWD 2,4 Turbo, BILLIG



Arnfinn Minde
18/11/11, 19:41
Har en 97 mod V70 AWD, med defekt motor.
Bilen er kun godt 215000km
Automatgirkasse.
Meget fin i karosseriet.
17 Titan felger på sommer, 16 alu med nye pigg vinter.
bilen har takvinge å rails
Mørk blå av farge, besj beige delskinn

Ny motor hos cardesign i skien 12500,-

Bilen står i Arna, Bergen.

Selges for kun kr 38000,-

Kan ta kurrant bil i innbytte

Arnfinn 92826375.

AndreLuddvik
20/11/11, 16:33
Hei!

Kan jeg spørre hva som ligger i deffekt motor? Hele blokken deffekt, eller ?

Hvordan har det skjedd evt? Blir litt skeptisk til hvilken behandling den har fått, hvis hele motoren er ubrukelig?

Arnfinn Minde
20/11/11, 21:16
toppakkningen røk, så byttet de den, men den ble ikke bedre. har hørt at på noen av disse motorene, så synker sylindrene. den går bare på 3 sylindre nå.

som sagt er bilen sjelden fin, å med orginal lakk, å eg kjøpte den av en mann i 50 årene, så eg tror ikke den har vert så mye herjet med.

AndreLuddvik
21/11/11, 15:02
Okei.

Når du sier at sylinderene synker, mener du da at selve innsatsforingene/sylinderveggene i blokken synker litt ned mot bunnpannen?

Hørtes ikke så kjekt ut akkurat det da, for da kan jo det skje med en evt. bytte motor også.. =(

Har du lagt ut noe bilder av bilen noe sted?

Hva er betegnelse på motoren? Leter litt i sverige =)

Arnfinn Minde
21/11/11, 18:44
Har ikke lagt ut anonnser andre plasser.
viss du er interessert kan du godt ringe meg.
vi blir alltids enige.
er kun motor ifra awd som kan brukes grunnet et feste på blokka som ikke er på de andre.
Volvohuggeren har en motor men den er nyere, men topp å blokk skal vere lik, den han har er de elektrisk gasspjeld på.

AndreLuddvik
21/11/11, 20:08
Er litt interessert, men redd det fort kan bli litt mye arbeid. Sitter også med en 940 stv, jeg da evt. må kvitte meg med. Hadde vært kjekt med 4hjulstrekk, men spm er jo om jeg vil ta alt arbeidet det blir med bilen du selger, derfor jeg spørr litt ang. motor og slikt. For å få et inntrykk av mengde arbeid som må gjøres.

hgnubel
21/11/11, 20:49
V70 AWD av den generasjonen kom vel oftest med 2.5T motoren som også ble levert på rene FWD biler. Samme med de litt sjeldnere T5 AWD og R, ihvertfall frem til modellåret 1998... Høres veldig rart ut at det skal være et spesielt motorfeste som ikke eventuelt kan byttes om nødvendig?