PDA

Vis full versjon : Montere ekstralys



Perka850
17/11/11, 18:36
Skal montere Hella ekstralys på 850 -95. Tenkte bare å skru de fast på fangeren. Noen som vet om det er sterk nok kjerne i fangeren til å bore hull, gjenge opp, slik at det blir hold nok til å skru fast lyktene med maskinskruer? Syns det blir så stygt med sånne fæle braketter :o

v70dude
17/11/11, 18:47
Akkurat det har jeg ikke noen erfaring med, men å montere dem på fangeren... blir det no fint da? :)

Perka850
17/11/11, 19:00
Syns det blir finere enn med stygge fester da :-) Har hørt rykter om det det skal gå fint, men vet ikke om man bare kan bore i vei der det passer. .

850GLTsilver
17/11/11, 19:16
Kjernen er sterk nok den, men du må av med hele pangeren, lage plass til bolthoder bak den samt lage til avstandsstykker mellom alu-delen og plasten utvendig.
Vet ikke om det blir særlig penere enn "originalfester".



Skal montere Hella ekstralys på 850 -95. Tenkte bare å skru de fast på fangeren. Noen som vet om det er sterk nok kjerne i fangeren til å bore hull, gjenge opp, slik at det blir hold nok til å skru fast lyktene med maskinskruer? Syns det blir så stygt med sånne fæle braketter :o

Perka850
17/11/11, 21:45
Ok, takk. Da får jeg se hva jeg gjør.
Noen som vet om det er ferdig lagt opp kabler og rele, som det er på senere modeller?..

850GLTsilver
17/11/11, 22:49
Ok, takk. Da får jeg se hva jeg gjør.
Noen som vet om det er ferdig lagt opp kabler og rele, som det er på senere modeller?..

Ingen kabler eller rele klare der nei. Dessverre.