PDA

Vis full versjon : Bremselys 945



850evo
16/11/11, 13:20
Jeg har ingen bremselys i det hele tatt:confused:, har bytta bryteren kjøpt ny på volvo så den er i orden.Pærer er nye, men får ikke noe liv i dem. Noen som har hatt samme/lingnende problemer ?

Jan-Einar Jenssen
16/11/11, 13:33
sjekka sikringer?

stian745
16/11/11, 13:36
jording i baklyktene?

Espen Hveding Nordgård
16/11/11, 15:39
Justert bryteren riktig?

850evo
17/11/11, 07:20
Sikring er første sjekkpunkt, jording er bra men justere bryteren ? :rolleyes jeg kjenner bryteren slår inn å ut men no lights. Blir litt frustrert siden det er pkk tid for Ulven.

Svirre
19/11/11, 11:18
Justere bryter er nok ikke tingen, men sjekka om den faktisk fungerer? :p Hvis det så er det bare å jobbe seg bakover.

R.G
19/11/11, 11:22
ville målt mellom poler på bryter, om det faktisk er strøm i den ene lednignen, og tramper på pedal skal det å bli strøm i andre ledningen.

er det ikke strøm inn på bryter er det enklest å legge opp en ny ledning med konstant strøm. og ta problem deretter. hvis sikringer er hele osv.





men er det strøm på bryter, både inn og ut, og sikringer er hele, må du måle deg fra, kan å være pærevarsle rele som er gåent på bremse krets.




men er ingen sak å legge opp ny krets for bremselys. gjort på to min:)

850evo
19/11/11, 13:24
pærevarsle rele hvor sitter det, mulig å bytte dette ?:D blir ingen jalla løsninger på denne bilen, det er helt uaktuelt.:cool: for bremselysa har funka før, men vips så er det borte:( ja for det skal være en konstantstrøm inn på bryter som gir strøm bakover til lysa når pedalen går inn, for jeg tok ut kontakta å tok ledningene sammen å da skulle i utgangspunkte bremselyse lyst men det skjedde ingen ting :eek: bryter er ny fra volvo, sikringer er hele, pæreholdere og kontakter på lampene er bra:eek::eek: HJELP !!!!!

R.G
19/11/11, 13:39
sutter i sikringsboksen din. helt bakerst til venstre. en stor rund sak

R.G
19/11/11, 13:41
men er det strøm i ene ledningen på bremselysbrytern? er det ikke strøm der så er det ikke pærevarslern.

pga strøm går denne veien: fra sikringboks-bryter-pærevarsler-lys.

altså det skal i den ene kabelskoen inn på bremselysbryter være strøm uansett om pærevarsler er gåend.

er det ikke strøm så er det lednign fra sikring som er klikk ett sted

850evo
19/11/11, 13:56
Takker veldig for hjelpen her nå, hadde tenkt til å legge ut 2 bilder av bilen min her men får det ikke til :(