PDA

Vis full versjon : Kasett/cd spiller 850 (høytalarproblem)



MorSto
16/11/11, 01:03
Har litt trøbbel med de to bakerste høytalerene i 850n min, funker ikke og ja jeg har tested de ordentlig, tok ledningene rett fra bak spilleren og satte i høytaleren.
Kan det være noen form for sikring i spilleren som er gåen?, det er da snakk om den store spilleren, med cd veksler i bagasjen.
Noen som har vert ut for noe lignende?
Jeg så ledningene til høytalerene var i kontakt med hverandre (altså lederene), kan de da ha kortsluttes?

bullxo
16/11/11, 07:31
Har + og - ligget sammen, så er det vel en mulighet for at du har brennt opp utgangene på spilleren din ja..... tviler på at det er noen form for sikring på disse, så du må nok inn på reparasjon med spilleren..... Evt kjøpe ny.....

MorSto
16/11/11, 08:39
Hmm, det var det jeg også trodde, men skal prøve med en annen høytaler, i tilfelle den som jeg prøvde var ødelagt..

850GLTsilver
17/11/11, 19:28
Er i grunnen "undestructable" de utgangskretsene som sitter i disse spillerne.
Men selvfølgelig, dersom dette har vart over en viss tid, så er det rett og slett utgangskretsene som ryker ja.
Skal sjekke om jeg har kretsene og hva de koster, men jeg tipper jeg kan reparere disse for under tusenlappen.


Har + og - ligget sammen, så er det vel en mulighet for at du har brennt opp utgangene på spilleren din ja..... tviler på at det er noen form for sikring på disse, så du må nok inn på reparasjon med spilleren..... Evt kjøpe ny.....

MorSto
17/11/11, 20:47
Er i grunnen "undestructable" de utgangskretsene som sitter i disse spillerne.
Men selvfølgelig, dersom dette har vart over en viss tid, så er det rett og slett utgangskretsene som ryker ja.
Skal sjekke om jeg har kretsene og hva de koster, men jeg tipper jeg kan reparere disse for under tusenlappen.


Okey takk ;)