PDA

Vis full versjon : 1998 v70 2,0 T , 180 HK selges rundt juletider :( (førstegangstjeneste)



Tollan
15/11/11, 21:18
Pga førstegangstjeneste, har jeg verken råd eller samvittighet til å la gullet stå stille i et år, så rundt juletider må jeg dessverre selge den.

1998 modell v70, 2.0 T.
Rullet ca 240.000 nå
Hel og pen bil, byttet en del ting:
-Regreim, vannpumpe, strammehjul og løpehjul byttet på 230.000
-Byttet fôring i bakstilling for ca 7000 siden.
-XC-grill
-Usa-blink
-Byttet alle de fæle grønne instrumentlysene og lyset i bryterne med LED, som gir en pent is-blått lys
-Turbotryksmåler fra BSR, med samme farge på lyset som i instrumentene
-Høyre hjullager foran byttet for ca 5000 siden
-Nye bremser foran (sportskiver, nye klosser og en ny calipper)
-Xenonlys (6000k) i nær- og tåkelys (kan demonteres ved ønske)

Original grill og originale blinklys følger med, har også noen smådeler som kan være kjekke og ha som lysbrytere, vindusheispanel osv som visst nok hender at ryker på disse (har ikke opplevd det, men sikret meg noen på huggern i tilfelle :) ) Bilen er regelmessig vasket i mitt eie, minimum en gang i uka på sommeren og to ganger om vinteren. Olje er byttet hver 10.000 og der brukes kun castrol olje. Takspoiler og sportsunderstell (litt lavere og bittelitt stivere enn vanlig) er originalt ekstrautstyr levert av volvo da bilen var ny.

Her inne behøver jeg vel ikke å utrykke hvor gode og bra biler volvo er, men jeg er hvertfall strålende fornøyd med min, og selger den kun fordi jeg må, og helst til noen som vil ta skikkelig vare på den :)

Ring for mer info og en hyggelig bilprat :) Tlf : 99 33 72 51
John Andrè Tollan

PekaillVolvo
16/11/11, 00:25
Bilder og prisantydning kunne kanskje vært noe...? :)

Tollan
16/11/11, 06:09
Skal prøve å se om jeg får lagt ut noen bilder i løpet av en kort stund ;)

Tollan
01/12/11, 18:00
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32030522