PDA

Vis full versjon : Oppgradere interiør S60 2004



Volvo Roger
15/11/11, 12:23
Har i forrige uke byttet midtkonsollen til nye typen med skyvelokk fra en 2007mod .

Men ser at det hadde set bedre ut om eg hadde fått byttet resten , det runt spiller og klimapanel. Har en pioneer spiller så ny ramme er grei men ka med klimapanelet .Virker ett klimapanel fra en 2005 mod i en 2004 mod ??

Noen som har tips evntuelt linker til andre sider med info ???

Sollien
15/11/11, 14:31
eneste jeg kan tenke meg, må da være at du trenger ny sw.. ikke sikker... hør med aarnes han vet det sikkert ;)

svima
16/11/11, 10:46
Tviler på at du får det til å virke sånn helt uten videre. Det er ganske mye forskjell på det elektriske fra 2005 og opp.
+ at skal du ha inn den tror jeg du må bytte hele dashbordet.

Volvo Roger
16/11/11, 16:01
Mener at det skal passe fysisk i dashbordet men er det elektriske som blir problemet!!!

aarnes
17/11/11, 09:09
Alt passer fysisk, men det hjelper lite når du ikke får sw til det.
Så beklager - det prosjektet kan du legge dødt. alternativet ditt er å kjøpe "svarte" deler (om du ikke har det) og bytte deksel på alt du har, og til slutt frese rundt slik at alt passer inn i aluramma.

HansM
17/11/11, 22:06
Alt passer fysisk, men det hjelper lite når du ikke får sw til det.
Så beklager - det prosjektet kan du legge dødt. alternativet ditt er å kjøpe "svarte" deler (om du ikke har det) og bytte deksel på alt du har, og til slutt frese rundt slik at alt passer inn i aluramma.

Man kan jo flytte over kretskortet og innmaten fra gammel enhet over i ny plastramme? Knappene ser jo ut som er lik plass. Vet du om noen som har prøvd? Radio er uansett ikke et problem for han. Da er uorginal radio uansett.

aarnes
17/11/11, 22:15
Det er korrekt. hvis man går drastisk til verks, og bruker penger på det som trengs, så går det ann.

dsmninja
18/11/11, 02:52
Beklager off-topic, men hvor fikk du tak i en slik midtkonsoll? :)

aarnes
18/11/11, 07:54
Beklager off-topic, men hvor fikk du tak i en slik midtkonsoll? :)

Det får man tak i på vraka biler, bildelsbasen.se , etc.

HansM
18/11/11, 15:39
Det er korrekt. hvis man går drastisk til verks, og bruker penger på det som trengs, så går det ann.

Et klimapanel enten defekt eller i orden + ramma rundt og boksen det skal monteres i og monteringsettet av 2-din radio for 2005-2007? + div. skruer Så er man vel ganske godt i boks?

Vet du om klimapanelene er limt, skrudd eller klipset sammen?

aarnes
18/11/11, 15:48
de er skrudd og klipsa. ikke lim.