Vis full versjon : Oppgradere interiør S60 2004
Volvo Roger
15/11/11, 12:23
Har i forrige uke byttet midtkonsollen til nye typen med skyvelokk fra en 2007mod .
Men ser at det hadde set bedre ut om eg hadde fått byttet resten , det runt spiller og klimapanel. Har en pioneer spiller så ny ramme er grei men ka med klimapanelet .Virker ett klimapanel fra en 2005 mod i en 2004 mod ??
Noen som har tips evntuelt linker til andre sider med info ???
eneste jeg kan tenke meg, må da være at du trenger ny sw.. ikke sikker... hør med aarnes han vet det sikkert ;)
Tviler på at du får det til å virke sånn helt uten videre. Det er ganske mye forskjell på det elektriske fra 2005 og opp.
+ at skal du ha inn den tror jeg du må bytte hele dashbordet.
Volvo Roger
16/11/11, 16:01
Mener at det skal passe fysisk i dashbordet men er det elektriske som blir problemet!!!
Alt passer fysisk, men det hjelper lite når du ikke får sw til det.
Så beklager - det prosjektet kan du legge dødt. alternativet ditt er å kjøpe "svarte" deler (om du ikke har det) og bytte deksel på alt du har, og til slutt frese rundt slik at alt passer inn i aluramma.
Alt passer fysisk, men det hjelper lite når du ikke får sw til det.
Så beklager - det prosjektet kan du legge dødt. alternativet ditt er å kjøpe "svarte" deler (om du ikke har det) og bytte deksel på alt du har, og til slutt frese rundt slik at alt passer inn i aluramma.
Man kan jo flytte over kretskortet og innmaten fra gammel enhet over i ny plastramme? Knappene ser jo ut som er lik plass. Vet du om noen som har prøvd? Radio er uansett ikke et problem for han. Da er uorginal radio uansett.
Det er korrekt. hvis man går drastisk til verks, og bruker penger på det som trengs, så går det ann.
Beklager off-topic, men hvor fikk du tak i en slik midtkonsoll? :)
Beklager off-topic, men hvor fikk du tak i en slik midtkonsoll? :)
Det får man tak i på vraka biler, bildelsbasen.se , etc.
Det er korrekt. hvis man går drastisk til verks, og bruker penger på det som trengs, så går det ann.
Et klimapanel enten defekt eller i orden + ramma rundt og boksen det skal monteres i og monteringsettet av 2-din radio for 2005-2007? + div. skruer Så er man vel ganske godt i boks?
Vet du om klimapanelene er limt, skrudd eller klipset sammen?
de er skrudd og klipsa. ikke lim.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.