PDA

Vis full versjon : Lord Hatlem V70 D5



Lord_Hatlem
13/11/11, 21:10
Jess har Nylig Kjøpt meg min andre Volvo "Gamle" V70n måtte gi tapt for ein 1 år nyare Disel.
Har lenge gått å sikla etter den Største Diselmotoren til volvo og endelig kom muligheten:)
den har
- Fult skinninteriør
- integrert Nav.
- El. justerbart sete
- automat
- crusie kontroll mm.
kan også nemne at bilen har gått ca 206 000 no, so vidt innkjørt ;)

Men Dessvere var eg ikkje like heldig med dette kjøpe som eg var med den første, hadde ikkje kjørt i meir en halvannen time etter eg henta den før ting begynte å gå galt... skulle "teste" draget i bilen opp ein tunell, og endte opp ned eit juletre i dashbordet :( og bilen gjekk i nødmodus.

etter litt fram og tilbake fekk eg kraftig prisavslag på bilen sidan den ikkje virka....

so prosjekte no er å få den på stell igjen.
har fått fiksa motorfeilen som forårsaka motorfeilen, skifta diselfilter og luftfilter og då var bilen fin igjen.

So kom det til girkassen som hadde den "klassiske" harde giringa frå 2-3, der har eg no skifta noken pakninga i Servoen, og holder på med å kjøre inn igjen kassa, men har allerede merka forbedringar.

Framover er planen:
Fikse Ventilen i klimaanlegget som gjer at vifta nermast freser til deg når du har på klimaen.
Fikse Instrumente da "Lyset" i Km Tellaren er vekke, ser km standen men ein må ha godt lys, tenkte at når eg først har ute instrumente skal eg montere alu ringer i det.
til våren kommer Vinge og Augelokk ferdig lakka fra polen:)
skal invistere i Imv Stero Unit, slik at eg kan bruke ipod til orginal anlegget, pluss montering av ryggekamera. da dette er mulighet til med dette systemet.
planen er også å sette inn ei monoblokk og ein liten sub, då det etter det eg har sjønt er vanskelig å få tak i orginal sub til 2002 modane
hadde dessvere bare eit par bilder etter 3 dager kjøring i salt får ta noken bedre bilder etter kvart...
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/386653_10150447226891005_587036004_10713031_103729 4406_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/385050_10150447228716005_587036004_10713042_189225 4248_n.jpg
Gamlebilen har fått garasjen fram til den er solgt... kjem nok til å savne den og men vart for dyr i drift for meg

må gjerne komme med gode forslag til enkle ting å stasje bilen litt ;)

Lord_Hatlem
15/01/12, 19:31
Jess har Nylig Kjøpt meg min andre Volvo "Gamle" V70n måtte gi tapt for ein 1 år nyare Disel.
Har lenge gått å sikla etter den Største Diselmotoren til volvo og endelig kom muligheten:)
den har
- Fult skinninteriør
- integrert Nav.
- El. justerbart sete
- automat
- crusie kontroll mm.
kan også nemne at bilen har gått ca 206 000 no, so vidt innkjørt ;)

Men Dessvere var eg ikkje like heldig med dette kjøpe som eg var med den første, hadde ikkje kjørt i meir en halvannen time etter eg henta den før ting begynte å gå galt... skulle "teste" draget i bilen opp ein tunell, og endte opp ned eit juletre i dashbordet :( og bilen gjekk i nødmodus.

etter litt fram og tilbake fekk eg kraftig prisavslag på bilen sidan den ikkje virka....

so prosjekte no er å få den på stell igjen.
har fått fiksa motorfeilen som forårsaka motorfeilen, skifta diselfilter og luftfilter og då var bilen fin igjen.

So kom det til girkassen som hadde den "klassiske" harde giringa frå 2-3, der har eg no skifta noken pakninga i Servoen, og holder på med å kjøre inn igjen kassa, men har allerede merka forbedringar.

Framover er planen:
Fikse Ventilen i klimaanlegget som gjer at vifta nermast freser til deg når du har på klimaen.
Fikse Instrumente da "Lyset" i Km Tellaren er vekke, ser km standen men ein må ha godt lys, tenkte at når eg først har ute instrumente skal eg montere alu ringer i det.
til våren kommer Vinge og Augelokk ferdig lakka fra polen:)
skal invistere i Imv Stero Unit, slik at eg kan bruke ipod til orginal anlegget, pluss montering av ryggekamera. da dette er mulighet til med dette systemet.
planen er også å sette inn ei monoblokk og ein liten sub, då det etter det eg har sjønt er vanskelig å få tak i orginal sub til 2002 modane
hadde dessvere bare eit par bilder etter 3 dager kjøring i salt får ta noken bedre bilder etter kvart...
http://forum.vccn.no/
http://forum.vccn.no/
Gamlebilen har fått garasjen fram til den er solgt... kjem nok til å savne den og men vart for dyr i drift for meg

må gjerne komme med gode forslag til enkle ting å stasje bilen litt ;)


Setter opp ei lita What to do list.
-Når våren kommer skal det ein skikkelig rens både utvendig og innvendig
-fikse ein søm i skinnsete som har gått opp ( Noken som har gode tips til ken som fikser slikt?)
X-skifte ein ventil på klimaanlegget (har ikkje skifta ventilen men fylte gass og sidan har det virka)
X-Montere vinge.
X-Montere Augelok
-bytte listene på sida, få tak i nye og lakke dei i bilens farge
-sote alle ruter
-xenon kitt i ryggelys
-xenon i grøftelys
-reparer eller skifte instrumentpanel (ser dårlig der km tellaren e)+ har fått den klassike intrumentfeilen klokka går banans av og til
X-bygge om til man gir, har kontak med eit firma som jobber med å finne ut kor mykje som må skiftast på bilen, har fått eit estimat på ca 20-30 000, for heile pakka, håper det går i orden, likar ikkje kjøre ein bil som kan stoppe når som helst
-vureder å anskaffe meg R felger, men det blir nok ikkje no
- har lyst på div crom deler, men tar det litt som det dukker opp
- orginal sub, (Forsattt på utkikk)

nye bilder er dårleg med enno har ikkje vert veir til å verken vaske eller ta nye bilder :(

då var avtalen om ombygging til man. i boks skal levere bilen man. 13 feb. og hente den igjen man 20 feb. satser på at det meste av bekymringer er vekke då

Lord_Hatlem
19/02/12, 21:37
bilen er no hos Bildesig i Skien, spent på resultatet når eg skal hente den på torsdag, girkasseskifte godt underveis :)

Lord_Hatlem
08/08/12, 21:08
lenge sidan sist, no girkassen er skifta og virker heilt fint, einaste som skal gjerast etter kvart som eg får delane er å få cruse controllen til å vikre igjen.
har lenge hatt problemer med start av bilen, den har vert veldig tungstarta til tider, det ser ut til at eg stort sett har fått bukt med no, ser ut til at det var ein kombinasjon av deffekt fødepumpe, og sliten startar.
det som gjenstår no er det at det virker som motor går litt "hardt" virker litt grove liksom, spes når bilen er kald men legges også merke til på varm bil, har snakka litt med verksted og dei forslo ein grundig gjennomgang av registere på bilen.
etter det eg vart fortalt og kunne forstå, so er drivhjulet på kamakslingen ikkje låst fast med noken pinne noken vei,den er bare pressa på akslingen med tilhørande mutter utanpå igjen, derfor hadde dei opplevd da nokre ganger at på disse audi\wv motorane at hjulet kunne sleppe litt og at kammen kunne komme noken grader ut av stille, har ikkje tatt bilen inn for denne sjekken enda da lommeboka anbefaller at eg venter ein mnd el to.

Noken her inne som har hørt om lignande? eller opplevda da? kan virke litt logisk at det kan vere noke i registeret i vert fall, det meste anna har vert sjekka no...

Sjakalen
08/08/12, 21:51
Grattis med D5. Mye bra oppgraderinger planlagt. Vinge er i alle fall 100% must.

Hvorfor bytter du ut kassa til manuell?

Nick V70N
08/08/12, 23:21
....... derfor hadde dei opplevd da nokre ganger at på disse audi\wv motorane at hjulet kunne sleppe litt og at kammen kunne komme noken grader ut av stille...

Dette er vel ingen audi/VW-motor? Dersom det er en D5 er det en ekte Volvomotor.

marhaugen91
09/08/12, 02:21
Gamle tdi v70 fra97-00 var audi/vw motor

Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2

Sjakalen
09/08/12, 06:04
Volvos egen D5 kom med 2002 modellen.

Nick V70N
09/08/12, 10:56
Gamle tdi v70 fra97-00 var audi/vw motor

Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2
Riktig, det gjaldt vel også 2001 modellen?


Volvos egen D5 kom med 2002 modellen.
Stemmer det, og før det het det vel ikke D5 heller.

Sjakalen
09/08/12, 11:25
Riktig, det gjaldt vel også 2001 modellen?


Stemmer det, og før det het det vel ikke D5 heller.

Nei sant det. 2,5 TDI. En 140 hk sak.

Lord_Hatlem
09/08/12, 18:24
Grattis med D5. Mye bra oppgraderinger planlagt. Vinge er i alle fall 100% must.

Hvorfor bytter du ut kassa til manuell?
Takker :) har bytta ut 2,0t med ein D5, men so langt har ikkje akkurat D5 vert billig. Vinge er Montert i lag med augelok,

kassa vart bytta fordi, den rykka og nappa og herja, prøved med dinna cover oppgradreinga men hjalp ikkje, vurderte lenge å spare til flett ny auto kasse, men fekk eit godt tilbud på ombygging til Man, fekk og eit greitt prisavslag på bilen da eg oppdaga at kassa var dårleg.
ja resten av småtinga vil komme etter kvart, men har vel egentlig sidan eg kjøpte bilen jobba med å få den til å gå skikkelig.

Lord_Hatlem
09/08/12, 18:27
je eg og har lenge meint at D5 en var ein Volvo motor, men ein kan jo begynne å tvile litt når eit verksta forteller deg annleis.
noken so veit korleis reimhjulet på kamakslingen er festa? har ikkje komt so langt eg har fått studerta da sjølv...noken som har hørt om lignande problemer? trur eg skal ha den inn for å sjekke heile registertet at alt er på rett plass.

Riktig, det gjaldt vel også 2001 modellen?


Stemmer det, og før det het det vel ikke D5 heller.

Lord_Hatlem
09/08/12, 18:36
1851

Agueloka montert :)

1852
Vinga på plass også, greitt med Stv, når ein skal frakte litt verktøy i ny og ne ;)
1853
Litt reinare enn sist gang eg tok bilde
1854
noken som har eit slikt deksel til railsen liggande? har mista mitt bak på høgre side :(

64PV
13/09/12, 22:56
Intressant at du har fått bygd om til manuell... har du fått cruisekontrollen til å fungere?

Lord_Hatlem
14/09/12, 09:06
Intressant at du har fått bygd om til manuell... har du fått cruisekontrollen til å fungere?

nei forleøpig virker ikkje den, men er i kontakt med ein i fra statane som ser på kva eg trenger, men for tida er det motoren som kødder med meg, vurdere å bytte heile greia, har sikkert lagt ut ein 30 000 sidan november i fjor på den, men klarer forsatt ikkje å finne feilen, so no er det normalt velikehold som blir tatt (olje m.m) og ellers er det meste anna sett på vent. er ikkje vits i å legge tid å arbeid i resten av bilen før hjerte slår skikkelig :(

Lord_Hatlem
28/09/12, 10:02
jess, ein liten oppdatering her no, forsatt ikkje funne ut kva som feiler bilen, so har bestemt meg får å bare kjøre til da stoppa, tar vanlig service og deleskift som vanlig, har nylig tatt 220 000km service, tok den sjølv, da eg meiner at det ikkje er verdt lengre at volvo gjer da. skal også i løpet av eit par veker plukke ned sjåførstolen og få sydd opp igjen trekke

Lord_Hatlem
28/09/12, 15:06
bilen slutta aldri å overaske meg, sjekka etter slitte foringar i dag, og fant ut at disse 2-3 mnd gamle sommerdekka mine framme e heilt utslitte, 2-3 cm på insida på begge hjul! og det var tatt spissing på alle 4 før dei vart sett på! oppdaga da for seint til at eg fekk ringt verkstaden då, men har e da noken so må få seg ei skrape... har eg ein god sjanse for å få dekka ny dekk og spissing? eller klara dei å snu skulda over på meg?...

marhaugen91
28/09/12, 17:32
bilen slutta aldri å overaske meg, sjekka etter slitte foringar i dag, og fant ut at disse 2-3 mnd gamle sommerdekka mine framme e heilt utslitte, 2-3 cm på insida på begge hjul! og det var tatt spissing på alle 4 før dei vart sett på! oppdaga da for seint til at eg fekk ringt verkstaden då, men har e da noken so må få seg ei skrape... har eg ein god sjanse for å få dekka ny dekk og spissing? eller klara dei å snu skulda over på meg?...

Du skal bare klage, det skal jo ikke være slik at nye dekk etter forstillingskontroll skal være utslitt etter2-3 mnd , så de bør jo ordne opp, det må jo være en feil fra demmes side, så du får nok ikke skylda for dette

Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2

Lord_Hatlem
30/09/12, 16:45
Du skal bare klage, det skal jo ikke være slik at nye dekk etter forstillingskontroll skal være utslitt etter2-3 mnd , så de bør jo ordne opp, det må jo være en feil fra demmes side, så du får nok ikke skylda for dette

Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2

nei, satser på det, kan ikkje sjønne anna i vert fall. einaste eg har hørt noken snakke om at forstillinga på disse v70 ene er litt svake i den forstand at spissing bør sjekkast ofte? har ikkje noke hold i påstanden, noken som har erfaringer med dette problemet, el er påstanden bare humbug?

Lord_Hatlem
01/10/12, 20:07
noen som kan anbefalle koplett senk til D5 en? har lenge hatt lyst på det , men er sett på vent så lenge bilen kuker slik den gjer... men kan ikkje skade å få inn anbefallinger ogerfaringer fordi om, vil gjerne ha eit justerbart, tenker vell ikkje på å senke veldig kansje ein 20-30mm, fjørene bak på min no er ferdig, når eg setter meir en 50 kg i bagasjeromet synker den i sammen og blir lavere bak enn den er framme, og det er vell nesten billigare å kjøpe komplett senk rundt heile enn å begynne å skifte orginaldeler?...

marhaugen91
01/10/12, 20:45
Scstyling selger komplett justerbart senk med tüv godkjenning :-)

Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2

Lord_Hatlem
01/10/12, 21:37
Takker for det, skal vurdere det sterkt noken som har erfaringer med setta til Scstyling?

Scstyling selger komplett justerbart senk med tüv godkjenning :-)

Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2

marhaugen91
01/10/12, 21:48
http://forum.vccn.no/showthread.php?p=603807

Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2

Lord_Hatlem
02/10/12, 20:18
takker :)

http://forum.vccn.no/showthread.php?p=603807

Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2

Lord_Hatlem
05/10/12, 21:19
Hmm va so lur at eg tok neven inn på bakdekka i dag og, og fant ut at dei var akkurat like slitte som frammdekka :( lurer på om avbalanseringsmaskina deira er deffekt, ser ut til å vere stort sett same slitasjen på alle, men får vell resultatet neste fredag, rekner med eg skal sleppe unna å betale noke som helst

Børge Vikebø
06/10/12, 20:29
Avbalanseringsmaskina skal ikke ha noe å si på dekkslitasje, har du hatt vibrasjoner? Ting tyder på at hjulstillingsapparatet er på bærtur, spør du meg. Skal være tilnærmet umulig å slite 4 dekk ut på 2-3 mnd etter hjulstilling med mindre maskina deres er feil innstillt.

Lord_Hatlem
07/10/12, 00:53
nei har ikkje hatt vibrasjoner, vi får sjå kva han finner ut neste fredag, men for no blir bilen parkert, har dårlige vinterdekk og so e ikkje hjelp i å legge dei på heller (sikkert ikkje gokjent som sommerdekk ein gang)
ja klarer ikkje heilt å sjønne kva som har skjedd, da eg ringde verkstaden vart dei ganske mållause når eg no fant ut at alle dekka e like galne.
hadde plana om å bestille nye vinterdekk, men da e lagt på is fram til dei har funne ut av dette.

sliter virkelig med denne bilen, har gått mange runder med med sjølv om eg skal selge og svelge ein kamel. (og ha meir lån etter at bilen er solg) eller prøve å ri stormen i land, men har vell egentlig kjempa me bilen sidan nyttår, og klarer ikkje finne ut av motoren :(
men har enda ikkje vert so gale at eg ikkje har klart å starte bilen enda. men forsatt fryktelig irriterande og komme ut om morningen og ska på jobb og lure på... Ja, ja starta du i dag?... :(
men skal eg selge e jo spm kva kan eg få for ein Rullande V70 D5 delebil med mykje utstyr?...

Avbalanseringsmaskina skal ikke ha noe å si på dekkslitasje, har du hatt vibrasjoner? Ting tyder på at hjulstillingsapparatet er på bærtur, spør du meg. Skal være tilnærmet umulig å slite 4 dekk ut på 2-3 mnd etter hjulstilling med mindre maskina deres er feil innstillt.

Lord_Hatlem
14/10/12, 10:08
har da vert inne hos verksted igjen, fant feil i hjulstilling på alle 4, men foreløpig har eg ikkje gjort noke med det, nye svinglager i toppen av dempartårna er komt og så, skal eg bytte indre styrekule på begge side, litt slark i disse. men tivler på at det er disse som har heile skulda i skaden.
skal inn igjen om 14 dager, so får me sjå ka so skjer, har tatt utskrift fra no og så skal me ta igjen neste gang og sjå om evnt svinglagera har hat medskuld i dette,(dei prøver seg jo på det meste) han meinte og at volvo hadde ein svak patent på justeringa av bakhjula, me denne ovale skiva som bare skal strammast for å halde hjula på plass. reknar med eg får ny dekk og 4 hjulskontroll men dei vil jo drøye da i det lengste før dei innrømmer feil

Lord_Hatlem
18/10/12, 23:07
då var skinnsete reparert, klart å plukke det sundt uten skader og klarte jammen å få det sammen igjen og, har desv. ikkje tatt bilder underveis, i kampens hete blir det gløymt, leverte skinnet til skomakar og betalte 200 spenn for å få det sydd skikkelig opp igjen, vart skikkelig bra. brukte tipset eg fant på eit anna forum om å bytte ut stålringane som holder trekket med strips. gjenstår bare å sjå kor lenge dei varer :)

Lord_Hatlem
14/11/12, 22:04
litt news her no, fått på nye vintredekk, bilverksted fant feil på alle hjul pluss eit par indre styreledd som var slitte, dette vart fiksa og montert 4 nye dekk, vederlagsfritt, (har i vert fall ikkje sett regninga enno) dei skjønte ikkje korleis ditta hadde skjedd men han klaga på spes pantenten til volvo å justere hjulopphenge bak, nokre ovale skiver som ein strammer med ein bolt, kan vell skjønne det, men sa vell greitt i fra, at dei jobbane han meina han ikkje kan lever akseptabel kvalitet på må han takke nei til, då sa han ikkje so masse.

har også bestilt verkstedtime 27 nov. no for dommedagsavklaring på motoren, den skal inn på kompresjonstest, veit egentlig ikkje ka eg håpa eller forventar :\

Mikael
14/11/12, 22:26
nokre ovale skiver som ein strammer med ein bolt, kan vell skjønne det.
Mange biler har den patenten, absolutt ingenting i veien med den.

Men godt du fikk nye dekk.

Torsen67
15/11/12, 15:44
då var skinnsete reparert, klart å plukke det sundt uten skader og klarte jammen å få det sammen igjen og, har desv. ikkje tatt bilder underveis, i kampens hete blir det gløymt, leverte skinnet til skomakar og betalte 200 spenn for å få det sydd skikkelig opp igjen, vart skikkelig bra. brukte tipset eg fant på eit anna forum om å bytte ut stålringane som holder trekket med strips. gjenstår bare å sjå kor lenge dei varer :)

Hei

Setet mitt har også gått opp i sømmen. Måtte du ut med setet for å ta av trekket? Hva brukte du mens trekket var av? Har du link til den siden der de byttet ut ringene?

Lord_Hatlem
15/11/12, 19:57
Hei

Setet mitt har også gått opp i sømmen. Måtte du ut med setet for å ta av trekket? Hva brukte du mens trekket var av? Har du link til den siden der de byttet ut ringene?

Du må ta ut sete ja, hugsar ikkje kor eg fant det, men eg klipte alle ringene og brukte skikkelige strips når eg sette det sammen igjen, jobben var for so vidt grei, det var vell skrekken for å ikkje få det sikkelig i sammen igjen, men vart heilt fint :) du må nok ut med sete og skru ryggen av seteputa, so e da bare å klippe med seg ringane og hekte av fjørene nedover, når du skal ha av nakkeputa so er det eit par trykkbrytere bak skinne i ryggen på sete, du må bare leite litt so finner du den, var vell faktisk det eg jobba mest med. so kan det vere eit tips når du montere det igjen at du setter nakkeputa nesten på plass igjen ganske tidlig og trekker kabelen til handsfreen-en, eg tok det etter eg hadde stramma opp igjen ryggen, det var ikkje bare bare ;) dette so sant du har handsfree i nakkeputa da ;)
lykke til da,
vist du lurer på noke meir so skal eg no prøve å svare, er dessverre ikkje flink å ta bilder, tenker på det før eg begynner men glømmer det alltid i kampens hete ;)

Torsen67
15/11/12, 22:35
Ok, men må du klippe av ringene, går det ikke an å bruke de på nytt? Ser ikke helt for meg hvilket ord jeg skal google for å finne disse.

Lord_Hatlem
16/11/12, 22:00
du kan bøye dei ut litt, er aluminium, men da har du jobb for deg, men to nebbtenger klarer vell jobben, prøvde vell på noken få so gjekk eg øve til å klyppe dei

Lord_Hatlem
30/11/12, 15:53
da har bilen vert på kompresjonstest, "uten hell" Kompresjonen var heilt fin, so no har Diselelektro også konkludert med at eg må prøve å skifte dysene, (begynne med dei 3 som er gamle)
trur eg skal begynne med 1 og bytte over bare for å sjå korleis det går...
hadde jo dei 3 dysene i benk der dei hevda at dei var heilt i orden, men vist eg finner ut at bilen går bedre igjen vist eg skifter dei so skal dei få seg ei skrape :(...
men håper jo at eg snart kan tenke på noke anna en å bekjymre meg for den bilen då...
tips til kor eg kan få¨tak i Billige NYE dyser?

Torsen67
30/11/12, 19:55
Hvilke årsmodell er denne bilen?

Lord_Hatlem
30/11/12, 21:25
2002 mod

Lord_Hatlem
02/02/13, 22:15
Då er nye fjører bak bestilt, dei gamle er slik at vist du tenkte på å sette ein bag baki so seig den i sammen, so er nok på tide no, skal også bestille meg 3 stk brukte dyser for å sjå om eg får bukt på kaldstartproblemene så blir ein spennande februar mnd

Torsen67
03/02/13, 02:39
Har du testet dyserens? Koster deg rundt en 100 lapp å prøve.

Lord_Hatlem
03/02/13, 10:12
jada har prøvd det meste, så det er nok siste alternativ, det er dei eller diselpumpa har eg fått beskjed om

Ola Hagen
05/02/13, 16:38
Bra at dom fant feil på alle fire hjula. Slikt utstyr skal jo kalibreres minst en eller to ganger i året av godkjent kontrollør. Bare hvis du mister hjul monteren så skal den sjekkes da utstyret kan bli feil.

Men den kaldstarten, er motoren like ille i gange sjøl om motoren er varm eller kald og blir startet? Sjekket om glødeplugga funker som de skal?

Ola Hagen
05/02/13, 16:41
litt news her no, fått på nye vintredekk, bilverksted fant feil på alle hjul pluss eit par indre styreledd som var slitte, dette vart fiksa og montert 4 nye dekk, vederlagsfritt, (har i vert fall ikkje sett regninga enno) dei skjønte ikkje korleis ditta hadde skjedd men han klaga på spes pantenten til volvo å justere hjulopphenge bak, nokre ovale skiver som ein strammer med ein bolt, kan vell skjønne det, men sa vell greitt i fra, at dei jobbane han meina han ikkje kan lever akseptabel kvalitet på må han takke nei til, då sa han ikkje so masse.

har også bestilt verkstedtime 27 nov. no for dommedagsavklaring på motoren, den skal inn på kompresjonstest, veit egentlig ikkje ka eg håpa eller forventar :\

Den bolten som du nevner til å justere bakstilling er vel eksenter bolten du meiner? Er vel ikke noe anna enn å stramme ordentlig den mutteren på eksenter bolten.

Lord_Hatlem
07/02/13, 23:59
Den bolten som du nevner til å justere bakstilling er vel eksenter bolten du meiner? Er vel ikke noe anna enn å stramme ordentlig den mutteren på eksenter bolten.

d, stemmer ja, virker som den kan "løsne" veit ikkje heilt, kappittel som eg har lagt bak meg no, fiksa og reparert, kjørt i 3 mnd på vinterdekk no ingen anntydning til slitasje der, verre e da vell at bilen ikkje ville starte i dag tidleg, endte opp med å kinne ut batteriet, i eit siste desperat forsøk på å få start trilla eg ned bakken heime og då starta den, og sidan har den gått, satt på lading no så får den stå over natta, trur det er på tide å få bytta ei dyse no

Lord_Hatlem
09/02/13, 20:33
i dag kom bakfjørene, så da blir det montering i morra :)

Lord_Hatlem
28/02/13, 22:28
då var 1 dyse bytta, dreve å veksla litt mellom dei for å finne ut kva som var verst, bilen går litt bedre no rett etter start men er forsatt ganske tungstarta, rekna me da blir innkjøp av ei dyse til neste mnd

Lord_Hatlem
07/08/13, 21:44
på tide med ein liten uppdate, har gått til da drastiske verke å bytte motor, kjøpte meg ein komplett delebil, som eg har sett over motor og girkasse,begynte på mandag og var ferdig i dag, motor ser ut til å virke fint, men skal bytte over eit deksel fra gamlemotoren i morra slik at eg får med siste følaren og. merker det allerede no at det er mjukare gange, og har foreløpig ikkje hatt problem med å starte bilen so finger crossed ;)

Torsen67
11/08/13, 11:42
Godt jobba! Da har du jo delemotor og;) Hvilke årsmodell er delebilen din?

matros72
12/08/13, 23:37
Med den slitasjen bilen din har,så nekter jeg å tro at den km standen stemmer.

Torsen67
13/08/13, 00:11
Når du byttet dysene byttet du pakninger eller noe også? Bilia mente de skulle ha 258,- for dette pr sylinder.

Revell
13/08/13, 01:04
Med den slitasjen bilen din har,så nekter jeg å tro at den km standen stemmer. Mulig noen har tuklet litt med km eller så er dette en skikkelig mandagsbil ;) Men så da pen ut iallefall :)

Lord_Hatlem
15/08/13, 20:48
Godt jobba! Da har du jo delemotor og;) Hvilke årsmodell er delebilen din?

delebilen er ein 2005 mod, ja ser ut til det, forsatt egode deler i den gamle...

Lord_Hatlem
15/08/13, 20:50
Med den slitasjen bilen din har,så nekter jeg å tro at den km standen stemmer.

nei, tanken har slått meg, men ingeting på bilen som tilsier at den har gått veldig mye lengre... men det er umulig å sei

Lord_Hatlem
15/08/13, 20:51
Når du byttet dysene byttet du pakninger eller noe også? Bilia mente de skulle ha 258,- for dette pr sylinder.

hei, ja dei seier at du må det, men eg gjer da ikkje, reingjer bare godt nede i bunnen der koppering skal vere og så varmer eg opp koparringe slik at den er rødglødande, da er det bare å sette den på dysa og putte den ned igjen, dei seier også at du skal skifte alle disel røra når du bytter dyser og, men ser ikkje poenge so lenge dei er tette...

Lord_Hatlem
15/08/13, 21:03
Mulig noen har tuklet litt med km eller så er dette en skikkelig mandagsbil ;) Men så da pen ut iallefall :)

ja tanke har slått meg, redd for at det er ein skikkelig mandagsbil, pen er den ja, for alderen er den meget bra, har litt flassing av klarlakk på bakfanger, ingen bulker, og ei lita stripe i fanger framme, invendig var den nesten bedre, alt virka da eg henta den, naiv, tlf varme i seter, var ein søm på sjåførsete som hadde gått opp, demonterte sete og fekk ein skomakar til å sy det opp igjen skikkelig kosta heile 100 spenn :)
no virkar ikkje setevarmaraen i sjåførsete, navi virker ikkje (gåen dvd spiller) simkort leser i tlf har slutta å virke, småting for so vidt som eg kunne ha fiksa men, viktigare å finne ut av motorproblema,
men hovudgrunnen til at eg kjøpte den var at når eg såg den vart eg heilt forelska, såg veldig bra ut :) :(

Lord_Hatlem
15/08/13, 21:12
vell, då var eg like langt, hadde for so vidt ikkje store forhåpningar, bilen har skuffa meg utallige gangar, men no er altso delemotoren som eg satte inn begynt på akkurat same måten :( neste blir å prøve å bytte hjernen og sjå om det hjelper.
motoren er heldigvis bedre enn den gamla då, går finare og har ikkje dinna harklinga på ventilane, so var ikkje eit bytte for ingenting, no veit eg at da ikkje e direkte motoren sin feil at den er tungstarta :/

Lord_Hatlem
16/08/13, 14:31
ser ut til at eg ikkje får bruke den andre hjerne dessverre, noken som veit kvifor det er 2 hjerner i 2002 mod og 1 i 2005 mod?

Børge Vikebø
24/08/13, 09:43
Er den eine automat og den andre manuell? I så tilfelle har du svaret der...

Lord_Hatlem
25/08/13, 10:48
Er den eine automat og den andre manuell? I så tilfelle har du svaret der...

okai, ja det er dei, blir vanskeligare enn eg hadde håpt å bytte da, vurdere å prøve å bytte matta og, men sliter vell forsatt med startsperra...

Børge Vikebø
26/08/13, 08:17
då må nøklane/låsane byttast-- alternativt flip-nøkkel der du tar ut startsperrebrikken av nøklene og flytter over..