PDA

Vis full versjon : spm. ang. kjøp av v60?



lyngen
10/11/11, 23:04
er det noen som har oppdaget feil med slike?
er de gode å kjøre?
hvilken motor bør jeg velge?
kjøpe ny eller bruket?

legg gjerne inn bilder av din bil hær! :D

lyst på litt utstyr da.
senk å 19-19" felger
dobble potter bak
150+ hk
bra lyd :D

angerman
10/11/11, 23:14
dette er veldig bra biler,med kjempe kjøreegenskaper. vi har solgt veldig mange og har ikke hatt noen problemer med de. hvis du vil ha litt sprut burde du gå for t4. den har jeg prøvd og går veldig bra. d3 er også super hvis du liker diesel. t3 har jeg ikke prøvd. selv skal jeg kjøpe en drive.(d2) da dette holder for meg. lånte demobilen en hel helg og det var ikke lett og gi den fra seg for og kjøre den gamle 08 v70 min...

også for all del kjøp R-design. ekstra god å kjøre. og du får doble potter;) og fett utseende. dra til din nærmeste volvo forhandler og prøvekjør. gode pristilbud om dagen:)

Vikern
11/11/11, 14:12
er det noen som har oppdaget feil med slike?
er de gode å kjøre?
hvilken motor bør jeg velge?
kjøpe ny eller bruket?

legg gjerne inn bilder av din bil hær! :D

lyst på litt utstyr da.
senk å 19-19" felger
dobble potter bak
150+ hk
bra lyd :D

Hei
Jeg lånte en V60 med D3 (163hk) med Powershift aut. når min XC70 2011 modell var inne på garantijobb her i sommer og den var MYE sprekere enn XC 70 min.

Så hadde ikke jeg hatt 2 gnagere + hund så hadde dette valget vært veldig enkelt:)

lyngen
11/11/11, 16:34
ja, skal prøve å kåmme meg til en volvoforhandler å se/ prøve en slik :D
får mere å mere lyst får hver dag som går ;-)

Stig-Arne
11/11/11, 16:38
Hei
Jeg lånte en V60 med D3 (163hk) med Powershift aut. når min XC70 2011 modell var inne på garantijobb her i sommer og den var MYE sprekere enn XC 70 min.

Så hadde ikke jeg hatt 2 gnagere + hund så hadde dette valget vært veldig enkelt:)

Er ikke powershift på dieselmodellene. Geartronic er navnet :)

Texascom
11/11/11, 21:43
En traus utgave jeg ville valgt:

V60 T4 R-Design med manuell kasse (Powershift er ikke girkasse!)
Electric silver

- R-Design skinn
- Plusspakke m/VOC
- Teknikkpakke m/ High Perf. 7" Multimedia
- DAB
- PCC
- El. innfellbare speil
- Rails i silver metal
- Ryggekamera
- Soltak
- Driver Support pakke (dette fordi jeg har hatt det tidligere og digger det)
- Div.

- Pluss litt småtteri jeg selv gjør; senk, sote ruter, eksos, riktige hjul, m.m.

Skal man først handle nytt, så kjøp noe du liker og ikke angrer på!
Det tenkte jeg da jeg handlet den hvite V70II jeg hadde ;)


Lykke til med tilbud!

Dimmur
12/11/11, 00:01
Du har sett denne bygg din bil?:

http://www.jensen-scheele.no/news/viewArt.php?newsID=40

Her er det bare og leke seg! Sjekk pris på T6! 930.000,- og så skal man ha utstyr på det igjen...

Ligger noen pent brukte ute nå, men kjøp for guds skyld en Norsk en med 5 års garanti! Har selv en Ocean Race i bestilling, i blått og gleder meg stort. 14 dager siden bestilling nå, håper å få den før jul.

Ang. motorer, har kjørt DRIVe, D3, T3 og T4, og må ærlig innrømme at jeg syntes bensinmotorene var skuffende kjedelig å kjøre! De gikk jo bra, men null "spark". Dro bare helt jevnt fra lavt turtall og helt til topp. Så synes nesten D3 var morsommere, den er det skikkelig drag i! Selv har jeg bestilt en DRIVe, da 70.000,- ekstra for å få en D3 er for mye (for meg), og DRIVe`n er ovveraskende grei i bruk. Lånte en på hyttetur for 3-4 uker siden, og går kjemoefinti alle hastigheter, ok øker helt greit fart bare på gasspådrag uten å gire ner. Eneste gangene jeg synes den er litt slapp, er når man skal aksellerere ut på motorveier, ut fra bomring og slikt. Men går billig da!

Texascom
12/11/11, 09:22
D3 er flott den, men det er diesel.
Skal man virkelig bli fornøyd er det nok T5 som gjelder da T6 er usaklig dyr!
Synd man ikke får disse med bensinfemmer :(

Anders
12/11/11, 13:14
Jeg kan anbefale T5 med R-Design :D

angerman
12/11/11, 19:18
D3 er flott den, men det er diesel.
Skal man virkelig bli fornøyd er det nok T5 som gjelder da T6 er usaklig dyr!
Synd man ikke får disse med bensinfemmer :(

får femmern i usa. men der er det vel ikke v60,bare s 60...

og sedan biler liker jeg ikke enkelt og greit.

http://www.volvocars.com/us/all-cars/volvo-s60/details/Pages/specifications.aspx

lyngen
13/11/11, 01:14
hoff. koster jo så sykt mye :o

Texascom
13/11/11, 03:13
Moro koster! ;)