PDA

Vis full versjon : Varmeapperatmotor og rammer til 52mm ØK.



EmilJL
10/11/11, 13:51
Hei :)

Jeg er på utkikk etter varmeapperatmotor til min Volvo 240 GL.
87 mod hvis det har noe å si.
Evnt noen plasser de selger de ny?

Er også på utkikk etter monteringsrammer til 52mm instrumentene, de to som går loddrett ved tre-raderen. :)

Skulle også hatt noen rør til varmeapperatet, de som går ut mot dørene på beggesider, og det fra apperatet og til den som man kobler opp til den til dashen. ( Jeg suger til å forklare, men kan slenge en tegning inn etter hvert) Kan være snedig å få inn litt varme til vinteren... :)


Mvh Emil

Beachee
10/11/11, 14:41
Varmeapparatmotor kjøper du på volvo. Finnes 2 forskejllige typer varmeapparat i volvo 240. Vanlig og vackumapparat. Antar at du har den vanlige typen. Motor koster 1300 - 1500,-... kanskje mer, er noen år siden jeg har kjøpt.

Hei :)

Jeg er på utkikk etter varmeapperatmotor til min Volvo 240 GL.
87 mod hvis det har noe å si.
Evnt noen plasser de selger de ny?

Er også på utkikk etter monteringsrammer til 52mm instrumentene, de to som går loddrett ved tre-raderen. :)

Skulle også hatt noen rør til varmeapperatet, de som går ut mot dørene på beggesider, og det fra apperatet og til den som man kobler opp til den til dashen. ( Jeg suger til å forklare, men kan slenge en tegning inn etter hvert) Kan være snedig å få inn litt varme til vinteren... :)


Mvh Emil

Bryhni
11/11/11, 09:37
har i hvertfall varmevifte og en hel haug med slanger og rør til apparatene så kan sikkert få hjulpet deg med det . send meg en pm om du er int .