PDA

Vis full versjon : B20 topp stjålet



Petter M
09/11/11, 09:28
Har blitt frastjålet en b20 topp med dobble forgassere og kvass kam..

Ble stjålet fra en løe på Radøy i lag med en m45 kasse for ca 2-3 uke siden.

Så om noen blir tilbudt en topp,så gji gjerne beskjed..

Girkassen er kommet til rette, men personen som stjal den, nekter på at han tok toppen i samme slengen..

Holder til i bergensområdet.

Christian
09/11/11, 10:14
Var kammen montert i toppen?

Petter M
09/11/11, 11:22
Var kammen montert i toppen?

Kammen sto i ja.

Christian
09/11/11, 11:52
I toppen?

gaupe
09/11/11, 12:18
Var kammen montert i toppen?

Ikkje så værst å få til det :D

Christian
09/11/11, 14:54
Ja, var liksom det jeg prøvde å poengtere. :p
Sier vel litt om kredibiliteten til eiern hvis han har en kvass kam montert i en grom B20 topp. :)

Petter M
09/11/11, 15:40
Motoren har eg ikke sett på selv egentlig, kjøpte motor usett.. så kan godt være eg tar feil.. vet ikke om det er overliggende eller underliggende kam på b20... Men den er ivertfall borte..

Ola Moen
09/11/11, 15:49
Har du bilde?

Petter M
09/11/11, 16:05
Har du bilde?

Ja, skal fikse bilde.

Dimmern
09/11/11, 16:06
surt det der, blei frastjålet en 531 topp med vass kam i fjor sommer, dukka aldri opp igjen..

Petter M
09/11/11, 16:08
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/11/544.jpg

Petter M
04/12/11, 02:15
Etter mye purring og truing med anmeldelse + å blande morra til den ene inn i saken.. Så har toppen ENDELIG kommet til rette...Den ble levert der den ble stjålet ifra,men fikk ingen beskjed om at det ville bli levert tilbake, så reiner med gjerningsmenne må ha GOD del mindre selvtillit nå.. HEHE,(Ja, vet du leser dette ..)

Håper virkelig du snur neste gang du ser meg også!

Menmen.. ærlighet varer lengst:)

Og ja, tyven er bruker på forumet, velger å ikke navngji han siden toppen er kommet tilrette.

:):):)

Revell
04/12/11, 11:01
Kjipt når det er forumsbrukere også da:mad:

Petter M
04/12/11, 13:14
Kjipt når det er forumsbrukere også da:mad:


ja.. Var 2 kompiser.. Kjipt når man ikke kan ha deler liggende, uten at noen skal bli sjalu å stjele det..

kapli
04/12/11, 13:32
Gode kompiser..

Ola Moen
04/12/11, 13:40
Gjøre seg til kjeltring for noe de kunne fått gratis er jo dumt. :)

C.Erstad
04/12/11, 14:00
Sant det! :)

Sollien
04/12/11, 18:41
sånne bør navngiis, for andres sikkerhet ;) faan hadde blitt drap om noen stjal deler med meg :@

Petter M
04/12/11, 23:43
Burde navngitt han ja... Da hadde han fått som fortjent.. Men får se hvor mye han vil innrømme først:) (han er faktisk så dum at han nekter for å ha stjelt) , selv om eg har beviser svart på kvitt

CID
05/12/11, 17:34
var det gjort noe spesielt med toppen siden den var "verdt" å stjele? eller er den helt standard?

divad
05/12/11, 17:53
Navngi personen, greit å vite hvem man må være obs på..

Petter M
05/12/11, 21:19
var det gjort noe spesielt med toppen siden den var "verdt" å stjele? eller er den helt standard?

Var ikke så grom egentlig.. høvlet,å slipt å kvass kam ble eg fortalt av han eg kjøpte den av..

Ola Moen
05/12/11, 22:36
Ikke for å ødelegge no glede her, men det sitter ikke kam i B20 toppene. Kammen sitter i motorblokka, og det går støtstenger opp til vippearmene. Men uansett. Godt den kom til rette igjen. Og Navngi gjerne personen(e), for slike er det greit å styre unna.

Petter M
05/12/11, 23:04
Da vet eg det:) da må eg sjekke at den er kommet til rette også:P toppen lå ved siden av motorblokken i løen det lå i.. Hadde ikke fått sjangs til å se motoren demontert selv før det ble stjålet engang..

Petter M
08/12/11, 21:17
Ikke for å ødelegge no glede her, men det sitter ikke kam i B20 toppene. Kammen sitter i motorblokka, og det går støtstenger opp til vippearmene. Men uansett. Godt den kom til rette igjen. Og Navngi gjerne personen(e), for slike er det greit å styre unna.

Kan sende brukernavnet på pm til di som ønsker det. Så vet folk kem man bør styre unna her inne :)

R.G
08/12/11, 21:23
da kan du jo likesågodt opplyse alle hvem det er. enten alle eller ingen

Petter M
08/12/11, 21:42
Tjaa.. Han har jo lagt opp til det selv.. turbodreams kaller han seg. Blir stadig fortalt av folk her ute at han sier at eg er en idiot,som beskylder han..osv.. Så du får lære deg å holde kjæften din lukket fra no av J.

turbodreams
11/09/12, 20:21
HAHA ! har ikkje lest denne tråden før nå :P visst du meine eg stjeler av deg petter tar du feil .... å eg har forklart ka som skjedde men girkassen !

Meg å s***** var på radøy å møtte ein felles kammerat =) s***** hadde snart fagprøve å meg og s***** var kollegaer, s***** ringte vår feller venn så vi traff han på radøy,

på vei tilbake ringte S***** vår felles venn å spurte om å få denne girkassen til å øve til fagprøve, så vi hentet girkassen å det har eg fortalt deg petter.

det tok vertfall over i veke før du oppdaga girkassen på jobben vår å dermed blei eg innblandet i S***** sitt tyvgods.

sånne annklagelser på meg trenger du ikkje skrive på forum .... e d samme som eg skulle beskyllt deg eller andre forumbrukere for å stjele av meg ...

eg har sett deg mangen ganger etter dette å du tør alldrig å gjøre nokke .... eller si nokke annet en att det var meg ....

lite visste verken eg eller s***** att du hadde kjøpt dette fra h***** litt før vi henta girkassen. hadde vi visst d var ditt hadde vertfall eg spurt deg om å få den girkassa til å øve til fagprøve ....

h***** burde vertfall sakt til s***** at du hadde kjøpt det å han måtte spøre deg.

nå veit forl ca ka d går i fra min side å eg har rett å beskytte meg frå sånne påklagelser. vill du nokke mer petter kan du ringe meg eller snakke med meg neste gang vi treffes =) vi hadde et jævligt bra vennskap å d tok desverre slutt.

Petter M
11/09/12, 21:15
gammal tråd.. dette har vi diskutert, å eg står på mitt, Med mine beviser. Enten du vil eller ikke. Du henger rundt med samme folk som meg, å du burde ha merket at du er like lett som luft.. Bryr meg absolutt ikke om dine meninger, og eller hav du prøver å framstille deg selv for. Du vet selv at du kunne gjort MYE for å liksom bevise din uskyld. noe du ikke har gjort.. å komme med historier osv lenge etterpå bryr jeg meg ikke noe om.

Alt kom til rette,å eg har ikke tenkt så mye på delene.. ditt tap.. du som miste min respekt, å venner som vi var, er vi ikke lengre, å kommer absolutt aldri til å bli igjen! Så forstår ikke vitsen med å legge meg til som venn på vccn, når du ser at jeg har slettet deg.

Men game over, eg bryr meg absolutt ikke mere om denne saken, for meg er den DØD,slik som vårt vennskap og alt annet :) God natt :)

Petter M
11/09/12, 21:20
Og når du skal være så dum at du skal lage en historie..

Du møtte meg samme kveld som girkasse og topp forsvant, og sa at dere hadde vert å sett etter girkassen, MEN ikke funnet den! Så sa eg " Hæ? den har jo eg kjøpt" osv osv.. så du motsier deg selv igjen.. Dessverre.

Å du skriver at han fikk kasse osv...så plutslig sier du at du ble innblandet i hannes "tyvegods".. Leser du ikke igjennom historien din før du legger inn ett inlegg?
det burde du ivertfall gjort om du vil ha en vanntett forklaring :):)

Wahl
29/10/12, 10:43
Haha, at folk gidder å stjæle fra kompiser, for deler til 1000 kr :p latterlig...