PDA

Vis full versjon : Frem fjærer v70 N 2004mod



nordan27
09/11/11, 01:13
Vurderte fjærer fra biltema foran på volvon min , ok tenke jeg det er vel ikke biltema som lager disse og kjøpte 2 stk da dem var billige ,etter noen uker og kun kjørt ca 30mil, skulle jeg kjøre bilen ut av garasjen ,hørte da en merkelig ulyd som om øvre fjærbenslager sitter fast ,vel da må jeg skifte dette også tenkte jeg og lyste innunder innersjermen ,obs... dæven hele fjæra var knekt på mitten ,hm ja jævlig bra fra biltema ,dem skal byttes begge 2 for noe dritt er det mulig????!
har vurdert å kjøpe fjærer fra Auto / trailer parts i oslo er dette bra deler eller kan jeg like godt gå på volvo?? noen med erfaring med dette firma ,kvalitet og levering??
Hilsen en dust som kjøpe på biltema :mad:

GMV
09/11/11, 08:54
Her må det vel være mulighet til å refundert penger fra Biltema?

aarnes
09/11/11, 08:58
Bare å ta de med på biltema. du får pengene tilbake uten spørsmål.

cortinaterje
09/11/11, 17:45
Har vurdert å kjøpe fjærer fra Auto / trailer parts i oslo er dette bra deler eller kan jeg like godt gå på volvo?? noen med erfaring med dette firma ,kvalitet og levering??
Hilsen en dust som kjøpe på biltema :mad:

Jeg har opplevd at dette firmaet har løftet begrepet "god service" opp en divisjon. I tillegg er prisene bra.
Da det i pristilbudet ble spørsmål om likheten til orginaldelene fikk jeg nytt pristilbud på orginaldeler. Dette var dyrere enn opprinnelig tilbud, men enda såpass mye billigere enn lokal Volvo forhandler at det fortsatt var interessant og ble handel.

nordan27
09/11/11, 18:52
jepp , demonterer i helga ,drar til biltema og får penger tilbake ,regner med at dette går bra ,men dumt at det skjer alikevel , har bestilt nye fra bilxtra disse kommer fra anerkjent leverandør ,tør ikke bruke biltema sine nei ,får ta det med et smil så lenge det ikke inntraff på veien langt hjemme fra , skiftet jo selv så det koster bare litt av min tid

aarnes
10/11/11, 08:25
Jeg kan uansett anbefalle Trailerparts! bare positivt å si om de!