PDA

Vis full versjon : 780 Bertone V8 vurders solgt...



780V8
24/03/10, 17:55
Vurdere å selge "go-bilen", til fordel for nye prosjekter :)
Link til "FINN" HER (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21509788)
Vet at prisen kan virke høy, men er kostet på betydelig mer enn salgssummen; så gi-bort-pris er helt uaktuelt.
Motor er fullt overhalt, og basert på ett 4-boltet høynikkel blokk, og er ett godt emne for videre trimming :)
Slipa veiv, polerte råder, hypereutectic stempler fra Keith Black, Lunati rullevipper, Edelbrock alutopper og støtstenger, MSD høyeffektscoil og driver, Tilton mini-starter, 2x58mm Summit Racing trottlehus, dyser er flødestestet og "parret". Haltec computer.
Gearkasse er forsterket TCI "Streetfighter" TH700, og converter er ny med litt forhøyet stall-speed.
Bakaksel er Multi-Link MK1 med Detroit True-Trac og spesial stikkaksler. Nye motorsport drivledd i drivakslene.
Tarox slissa skiver foran, alle kalipere byttet for ca 1,5 år siden. Stålommspunne bremseslanger fra IPD.
Super DTM felger med Falken 225/35-18
Coil-Over fjærer bak fra Kaplhenke (original Nivå-mat fjærer og dempere finnes og er i bra stand).
Har blitt 2 pokaler på hvert treff de siste 6 gangene :)
Og selvfølgelig helt rust-fri.....

Intereserte kan ta kontakt på mail: p-i-m(at)bluezone.no eller tlf: 90520322


http://forum.vccn.no/img-dump/2010/03/784.jpg

Torra
27/03/10, 12:55
Tror det er en goood del her ute som sikler nå ja :p

henrik940
27/03/10, 12:57
Så denna på Finn, fyyyyyyy faen og strøken :D

Martin.S
27/03/10, 13:15
Det er en synd å kvitte seg med den;)

Christian
27/03/10, 14:53
Skjerpings!!

OHKorpan.
28/03/10, 10:43
Lykke til med salget, selv hadde jeg egentlig sett for meg en høyere pris da jeg så denne tråden.
Håper du slipper pappagutter med mye "erfaring" om volvo som sparker dekk...

Øyvind G
28/03/10, 10:50
synns du ikke det er synd å selge den a per?

The Sven
28/03/10, 10:53
Dette er en bil jeg gjerne kjøper om 3-4 år da jeg forhåpentligvis er ferdig med ingeniørutdanning og har økonomi til å ha sånt stående i en isolert og oppvarma garasje. Du har ikke mulighet til å holde den av til da?

Swissman
28/03/10, 11:02
Hvem kjøper en bil som man ikke har noe å fikse på? Blir jo bare vask og polering en gang i mellom. :D
Nei da, strøken bil og grei pris synes jeg da. Håper kjøperen tar vare på den.

780V8
28/03/10, 22:11
synns du ikke det er synd å selge den a per?

Jo litt, men har skrevet VURDERES solgt :)
Hvis jeg ikke får greit betalt for den, så beholder jeg den...

Men suget etter et nytt prosjekt er stort :)

780V8
28/03/10, 22:13
Dette er en bil jeg gjerne kjøper om 3-4 år da jeg forhåpentligvis er ferdig med ingeniørutdanning og har økonomi til å ha sånt stående i en isolert og oppvarma garasje. Du har ikke mulighet til å holde den av til da?

Tja, får jeg ikke bra betalt for den så beholder jeg den, så er vel ikke umulig.

780V8
28/03/10, 22:18
Lykke til med salget, selv hadde jeg egentlig sett for meg en høyere pris da jeg så denne tråden.
Håper du slipper pappagutter med mye "erfaring" om volvo som sparker dekk...

Høyere pris ja :)
Kan si det sånn at jeg ikke akkurat tjener penger på den hvis jeg får anntydet pris. Med smått og stort av innkjøp så har bilen kostet meg godt over 200K..

Samtidig er det jo "bare" en Volvo så må jo prise deretter...

Kodja
28/03/10, 22:49
neineineinei ikke selg!!! ender opp med at noen herper denne :(
The Sven: deg vet jeg kommer til å ta vare på denne! så ta deg nå for guds skyld opp LÅN og selg din å dama sin bil å kjøp denne i såfall da for sva....e

Daruu
28/03/10, 23:49
Håper virkelig den havner i gode hender om den blir solgt. 780'ene er utrolig pene, og denne så nydelig ut :)

Kristian s
30/03/10, 17:52
Hva for noe prosjekt er det du tenker på nå da? Amcar?

Kan bytte mot min 245 :cool:

ChrML
30/03/10, 18:34
Synes du har valgt en riktig pris. Det har nok kostet adskillig mer enn det å bygge denne og den bilen der er STRØKEN og PEN!

Synd at denne skal selges, men til den prisen så er det forhåpentligvis ingen pappagutter som kjøper denne for å ødelegge den.

henrik940
30/03/10, 18:39
Synes du har valgt en riktig pris. Det har nok kostet adskillig mer enn det å bygge denne og den bilen der er STRØKEN og PEN!

Synd at denne skal selges, men til den prisen så er det forhåpentligvis ingen pappagutter som kjøper denne for å ødelegge den.

Er vel pappagutter som kan paye for en sånn en ;)

ChrML
30/03/10, 18:42
Er vel pappagutter som kan paye for en sånn en ;)
Sant :p.

780V8
10/04/10, 15:21
Beklager gutter, men da var bilen solgt.
Bilen flytter til Stavanger, og nye eieren både sa og ga intrykk for at den kom til å bli behandlet pent. Var heller ikke noe "pappa-gutt" som noen var redd for :)
Jeg oppfordret nye eier til å melde seg inn her og lage prosjekttråd på den.
Så da ønsker jeg bare nye eier lykke til videre med bilen...