PDA

Vis full versjon : Stille inn klokke etter fråkopling av batteri, V70N



steini88
05/11/11, 12:42
Dette er kanskje et dumt spørsmål, men...

Kopla ifrå batteriet på V70'en i stad og når eg kopla det til igjen så stod det berre --:-- i klokka. Greit nok det tenkte eg og prøvde å vri på stilleknotten, men ingenting skjedde... Bladde også igjennom instruksjonsboka, men fann ikkje svar.

Må ein gjere noko spesiellt for å få klokka i gong igjen eller? :)

cortinaterje
05/11/11, 13:51
Dette er kanskje et dumt spørsmål, men...

Kopla ifrå batteriet på V70'en i stad og når eg kopla det til igjen så stod det berre --:-- i klokka. Greit nok det tenkte eg og prøvde å vri på stilleknotten, men ingenting skjedde... Bladde også igjennom instruksjonsboka, men fann ikkje svar.

Må ein gjere noko spesiellt for å få klokka i gong igjen eller? :)

På min 02 er det bare å vri og holde litt på "stilleknotten"

todleif
05/11/11, 13:59
Eg har nokre dårlige loddinger på klokkedelen. Sleit med å stille klokka, men klarde det til slutt. Sia har eg ikkje klart å stille klokka. (som f.eks. i vår når sommartiden kom)
Etter at eg har koblet ifra batteriet har eg og --:-- på klokkevisningen.
Eg må nok ta ut instrumendelen for å lodde klokkedelen, men har ikkje gidda dette enno.

vol760
05/11/11, 14:31
skal bare vere og vri og holde på den tappen som står der med klokka..

steini88
05/11/11, 19:23
Ja, fekk det til tilslutt etter å ha ringt to(!) volvoforhandlarar :o Måtte berre hugse på å presse den godt inn mens eg vrei den til sida :P Uff.. Litt flaut, men instruksjonsboka sa berre at eg måtte vri den og det kjentes liksom ikkje ut som det skjedde noko når eg trykte den inn heller... :P

vol760
06/11/11, 00:08
synst det var litt merkelig eg og første gangen.. måtte ta i litt meir når ein skal vri den en eg følte var forsvarlig.