smelvaer
31/10/11, 21:48
Selger ein stk 245 dl -79 modell. Egner kanskje best som delebil, men mulig å hive seg rundt å prøve å få den på vegen igjen om man vill.
Bilen har ein del rust. Men ikkje så mye at det er håplaust. Har ikkje utstyr til å fikse på det sjøl. I tillegg så er det eit stort hull i motoren etter den spregte på veg ein bratt bakke men litt for lite olje og alt for mye vekt på bilen. Men motor er fort gjort å enkelt å bytte.
På bilen står det litt snacks.
Intriøret er ikkje så gale, ok stand, uten om fører sete dåg.
Står M45 kasse i den.
Crome speil etter min meining kanskje noe av det bedre brukte man finner.
Bakluka er 99%rustfri
Rundefrontlykter ( har også komplett firkanta lyktfront liggenade mot eit lite tillegg i pris )
GT grill
Pioner høgtalere i børsta aluminium med fin 80-tals lyd.
Bilen er å finne i Volda.
Må også legge til at det er ein eukontroll som har godt at skogen. Er ein lengre liste med ting som må rettes opp i for å få beholde skiltene.
Veit ikkje heilt kva eg kan ta for ann, men meina nå at det er hvert noe meir enn vrak pant. Bud ønskes. Selger i utgangspuktet ikkje deler, men kan ta det opp til vudering. ( vrakpanten øker til 2000 kr etter jul )
er å finne på 970 46 146
Bilder kommer straks eg finne ut korleis :)
Bilen har ein del rust. Men ikkje så mye at det er håplaust. Har ikkje utstyr til å fikse på det sjøl. I tillegg så er det eit stort hull i motoren etter den spregte på veg ein bratt bakke men litt for lite olje og alt for mye vekt på bilen. Men motor er fort gjort å enkelt å bytte.
På bilen står det litt snacks.
Intriøret er ikkje så gale, ok stand, uten om fører sete dåg.
Står M45 kasse i den.
Crome speil etter min meining kanskje noe av det bedre brukte man finner.
Bakluka er 99%rustfri
Rundefrontlykter ( har også komplett firkanta lyktfront liggenade mot eit lite tillegg i pris )
GT grill
Pioner høgtalere i børsta aluminium med fin 80-tals lyd.
Bilen er å finne i Volda.
Må også legge til at det er ein eukontroll som har godt at skogen. Er ein lengre liste med ting som må rettes opp i for å få beholde skiltene.
Veit ikkje heilt kva eg kan ta for ann, men meina nå at det er hvert noe meir enn vrak pant. Bud ønskes. Selger i utgangspuktet ikkje deler, men kan ta det opp til vudering. ( vrakpanten øker til 2000 kr etter jul )
er å finne på 970 46 146
Bilder kommer straks eg finne ut korleis :)