PDA

Vis full versjon : Får man 740 uten servo?? eventuelt tips på og få servon til og reagere fortere? er treig ved F.eks rask kontra..



Simen Thorstad
30/10/11, 22:05
Får man 740 uten servo?
Noen som har det man trenger for å få tadt bort servoen min?

Servoen min er treig, så er så vondt viss man får en kjapp kontra ved sladding.. blir så treig og ratte over igjenn.. sku egentligt ikke hadt servo om det hadde vert murligt.

men hva må gjørres for og få servoen min til og reagere fortere ved hardt press?

Audun
30/10/11, 22:06
kan starte med å overhale den :)

Wrasko
30/10/11, 22:06
Prøve med å bytte olje i første omgang?

Mange biler går hele livet uten å bytte olje, og hvis man holder maks sving, med press, så kan man visstnok brenne olja

Simen Thorstad
30/10/11, 22:12
Skall prøve litt en dag.. er så kjett da man kommer sidelengs rundt en sving og får en god kontra så man snurrer fordi servoen er for treg så klarer ikke ratte fort nok samma om man bruker 1 eller 2 hender på rattet. Liker best biler uten servo men på gamle 740n min var servoen helt topp så den var fin og sladde med..

Christian
30/10/11, 22:14
Sjekk også ledda på rattakselen. Er veeeldig vanlig på 7 og 9 serie at de låser seg helt.

Simen Thorstad
30/10/11, 22:18
Skall se litt i morgen.. eneste jeg har sett på var at olje var på max. en kamerat av meg sleit med samme problemet på en Ford Sierra så han borret opp returen inn på tannstanga. noen som har erfaring med det på volvo?