PDA

Vis full versjon : Skal hogge en 244



halsicarman.no
29/10/11, 18:10
Hei.

Jeg skal hogge en 1977 244 med automat og b21. Bilen har brunt skinn, servo og turteller. Skinnet er ikke så innmari fint. Bilen er komplett, men rusten.

Har også 2 motorer med automatkasser, en B230 A og en til som jeg tror er en B230K.

Er dette noe jeg trenger å annonsere eller er det søppel ? Jeg tenkte i grunnen å ta vare på delene, men hvis det flommer over av sånt allerede er det ikke noe jeg gidder å skru ut før jeg vraker den.....

Noen som vet om dette er interessante deler?

Har forresten en BAHCO bensinvarmer med tidsur også denne bilen. Er det noen som bruker sånt ?

TurboNoob
29/10/11, 20:58
Turtelleren kan nok være ettertraktet, spesielt dersom det er originalt dashbord og instrumentpanel i bilen. Har sett flere som har etterlyst slik turteller.

Servo og skinninteriør kan nok også være greit og spare på.

Ola Moen
29/10/11, 21:15
B21 motoren tar du vare på :) Det er skuddsikker maskin. Og når den har gått med Automatkasse, så er den sannsynligvis ikke så hardkjørt som en med manuell :)

bosolhaug
29/10/11, 21:17
Jeg kan være interessert i servo. hvor holder du til?

Øygard
29/10/11, 21:18
Ta vare på det som fyren over her nevner, og evt. andre ting som ikkje er so lett å få tak i. Viss du ikkje har nåke hastverk med å bli kvitt han, so ville eg lagt ut ei annonsa på han, enten heil eller i delar. Det er jo fint viss nåken av delane kan komma til nytte, og det beste er jo viss nåken vil kjøpa heile bilen og setta den i stand. Det bjynnar jo tross alt å bli få av dessa bilane no.

halsicarman.no
29/10/11, 23:35
Ja det kan være greit kanskje å ta vare på sånne ting.

halsicarman.no
29/10/11, 23:36
Jeg bor ved Arendal. Servoen kan jeg jo skru ut da.... Trenger du pumpe og tannstang og alt ?

Petroleum
31/10/11, 20:42
Noe bilde av front? Trenger alt for å bygge om til runde lykter.......

halsicarman.no
01/11/11, 00:26
Har solgt lyktene og grillen med det sorte rundt lyktene. Da er det vel ikke mer du trenger???