PDA

Vis full versjon : Hvordan fjerne visker på lyktene mine?



Papasan
27/10/11, 13:21
Vil fjerne viskerne på lyktene mine syns de er fæle å den ene er ikke i orden ...noen som har tips til hvordan disse kan tas vekk på den beste måte ???

Sollien
27/10/11, 15:45
ta av viskeren, ut med motoren og sett i en plugg ;)

http://www.vparts.se/no/artiklar/volvo-2////tackpluggar-volvo-s70-v70-97-00.html

mrstfu
27/10/11, 15:46
SÅvidt jeg husker, skal det være ganske innlysende å fjerne kun bladene fra akselen, akselen vil da stikke noe ut av lista under lykta. Om du vil fjerne hele driten, må du demontere og koble fra motor, som sitter rett innenfor akselen, under lykta. Skal kunne gjøres bare ved å demontere lykt og lyktelist. I begge tilfeller må du koble av slangen som fører spylerveske til dysene på viskeren.

However, jeg anbefaler på det værste å ha dem der. Når sludden kommer som værst, er dte noe dritt å måtte stoppe 3ganger på mila for å vaske lyktene. Gjorde dette selv, og irriterer meg grenseløst, angrer som en hund.

v70dude
02/11/11, 19:15
da er vi 2 mrstfu, men heldigvis tok jeg vare på mine :P

mrstfu
03/11/11, 20:22
da er vi 2 mrstfu, men heldigvis tok jeg vare på mine :P

Jeg tok vare på mine jeg og, men grunnet noe voldelig demontering, frykter jeg at begge to visker noe helt annet enn lykta. Om noe i det hele tatt.

i tillegg, disse fantastike stylinglyktene mine har ikke lykteglass, men tynn plastikk, og ripes opp bare du ser hardt på dem.

v70dude
04/11/11, 07:50
Hahaha :P ja var litt voldelig selv, :/ neste innkjøp her er klarglass lykter :D