PDA

Vis full versjon : Vinter står for tur å varme i sete er i ustand pluss vindusvisker bak ;)



Papasan
27/10/11, 12:16
Setevarmen i begge seter har slutta å funka heilt plutselig å eg synes de e veldig greie å ha når vinteren kommer ;) Noen som vet hva d kan komme seg av å ka eg kan gjør for å fikse d ...? Vindusviskern bak har også sluttet å funka ka e gale då?
Takker for all hjelp

mrstfu
27/10/11, 12:42
Sjekk denne du, (http://forum.vccn.no/showthread.php?t=32321)

Revell
27/10/11, 12:45
Viskern bak er garantert defekt motor:)

mrstfu
27/10/11, 12:48
Pleier å bli sånn. I mine øyne kan hele driten fjernes og plugges igjen, skader ruta mer enn den renser, og om det er bil bak deg, ser du jo uansett.

Revell
27/10/11, 12:51
Har utvendige speiler til det:D har kobla ut min jeg men montert en V70N arm:) syntes det ser penere ut enn pluggen:)

Papasan
27/10/11, 12:52
Ka kan eg plugge igjen med Mrstfu???
Tror d hadde sett bedre ut også ... ingen dum ide :)

Revell
27/10/11, 12:54
Ka kan eg plugge igjen med Mrstfu???
Tror d hadde sett bedre ut også ... ingen dum ide :)Får kjøpt ferdig kutta plate som passer rett i som limes med rutelim, blir nesten usynlig:)

mrstfu
27/10/11, 12:57
Morgis her på forumet brukte et blindlokk til en PG-nippel i riktig størrelse. Om du måler diameter på hullet, og drar innom Clas Ohlson, burde du finne et blindlokk i riktig størrelse.

Husk kontramutter.

Tekoker
29/10/11, 22:31
hei!
Vindusviskeren bak sluttet å virke på min òg, men det viste seg at den var irret fast pga sprekk i plastpakningen. Jeg tok av dekselet på innsiden, sprayet løs-løsnet og satte det inn med grease. Funker som heia!
-var innom volvo og fikk ny plasthylse,---35 kroner! ikke galt.
-akkurat samme tingen skjedde med en kompis sin 850.

v70dude
18/11/11, 17:25
jeg låner den her litte granne :) jeg har problemer med varme i settene mine på førerside å passasjer side.. Har sjekket kablene under sete å de er inntakt.. men jeg merket at den knappen man trykker på ikke lyser når man trykker på den...

Det var da det skjedde... når jeg trykka på den så lyste den ikke så ikke no varme..

å at det var en periode at den plutselig virket igjen.. men nå har den hvert død siden sommer... Sikringen har heller ikke gått. Så hva kan det være? :(

yearbogen
18/11/11, 21:04
jeg låner den her litte granne :) jeg har problemer med varme i settene mine på førerside å passasjer side.. Har sjekket kablene under sete å de er inntakt.. men jeg merket at den knappen man trykker på ikke lyser når man trykker på den...

Det var da det skjedde... når jeg trykka på den så lyste den ikke så ikke no varme..

å at det var en periode at den plutselig virket igjen.. men nå har den hvert død siden sommer... Sikringen har heller ikke gått. Så hva kan det være? :(

Brudd før bryter et sted? eller defekt bryter

v70dude
18/11/11, 21:09
Pleier sånne brudd bare å skje plutselig? men da er det vel bare å dytte opp bryteren å se på den å prøve å lirke litt på ledningen.. å evt er det vanskelig å bytte ledninger til denne bryteren?

yearbogen
18/11/11, 21:29
Pleier sånne brudd bare å skje plutselig? men da er det vel bare å dytte opp bryteren å se på den å prøve å lirke litt på ledningen.. å evt er det vanskelig å bytte ledninger til denne bryteren?

Tar du ut bryteren kan du måle på kontakten om det er strøm dit med multimeter/ prøvelampe. Pass på å måle på riktig pinne i kontakten, er vel +12v for belysningen i tillegg til selve varmen.
Er det ikke det må du nesten bare følge ledningen til du finner strøm.
Om du ikke finner strøm i kontakten ogsikringen kun er til setevarmen bør du også sjekke om det er strøm til den, er det ikke det ligger problemet mellom sikringsholderen og batteriet et sted.

yearbogen
18/11/11, 21:31
Sjekk denne du, (http://forum.vccn.no/showthread.php?t=32321)

Se også en av de siste postene i denne tråden.

v70dude
18/11/11, 21:31
ok, må få skaffet meg en muiltimeter :P