Vis full versjon : Mål på nav og felg v70
Ivar Hestø
25/10/11, 12:28
Hei, monterte 17 toms replica R-felger nå på vinterdekkene, og merket det vibrerte litt i en gitt hastighet siden sentreringsringene mine var gåene, og lurte derfor på å bestille nye.
Så spørsmålet mitt er som følger:
Hva er målet på navet og er det noen som vet hvor stort navhullet på R-felger kjøpt hos dekkmesteren er?
Kunne såklart gått å sjekket selv, men er for tiden på jobb på sjøen, og bilen er en liten Nordsjø ifra meg.
navet på 850 og x70 er hvertfall 65.1mm bredt, om du ringer dekkmesteren, klarer han sikkert å skaffe ringer som sitter bra på både felg og nav.
Ivar Hestø
25/10/11, 16:08
Jo såklart, hadde gått an å ringe, hadde det ikke vært for notorisk dårlig ip-linje med et par sekunds forsenkelse, og null mobildekning :) Men skal gi det et forsøk imorgen, var vel rykter om at vi skulle få smake litt på kai-ligge da.
Nei grunnen jeg spurte om det, for de jeg fikk med der engang i tiden, husker jeg var utrolig skrøpelige og tynne, men såklart, de gjorde nytta si. Hadde vært kjekt å fått slike i aluminium som jeg fikk på Alessio-felgene mine engang i tiden.
Edit: Og av en eller annen grunn, kan jeg ikke finne de på nettsidene deres lengre?? Heller ikke den forhandleren som holdt til på en Statoil-stasjon nede i Askim sentrum?
cossykiller
25/10/11, 16:28
hvis telefonen er og glemme, så har du jo enda mailen du kan prøve og nå de på...
Ivar Hestø
25/10/11, 16:43
Joda, skal prøve de på telefonen i morgen og er uansett stengt for dagen :)
Men stusser litt på at jeg fikk snoka opp at dekkmesteren ikke hadde lov til å selge R-replica? Kom såvidt over det i et annet prateforum...
Ivar Hestø
26/10/11, 12:44
Da ser det ut som det ordnet seg. Dekkmesteren svarte raskt på mail før jeg fikk ringt, og det hadde de på lager. 50,- for 4 stk, så da ordnet forhåpentligvis det seg :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.